Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna motoru,poradte mi................................

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od KarelOstrava »

Čuste všichni Bavoráci!!! Budu měnit motor,318i,E36,r.v. 93,mám si dat na něco hodně pozor??? A chci se ještě zeptat jestli není blbé dávat do 318ctky motor 2.0 V6...ještě ho nemám koupený.
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Klubové ID: 1480

#2 Příspěvek od cetronix »

V6? z VolksWagenu? snad R6 :lol:
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 865
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Lion »

No hlavně 2 litr motor je 6 válec a hodně věcí je jinejch než u 4 válce. Neni to jen vyměnit motor kus za kus. Musel by si vyměnit i převodovku, komplet výfuk, možná aj difec, zadní brzdy dát kotoučový, ted tam máš bubny. Jiny tlumiče + pružiny. Baterie je u 4 válce vepředu, 6 válec jí má vzadu. Myslím, že i chladič je jinej s pár plastama. Neni to sranda. Pokud, ale máš k dispozici auto 2.0 z kterýho to jen budeš přehazovat do 4 válce, tak ok, ale i tak je to pakárna. Nehledě na to, že 2.0 zase neni tak slavnej motor. Když už tak 2,5i. :wink:

Pokud máš ten motor 1,8i ve věčných lovištích, tak možná bych zvážil 1,8 iS, to si myslím by mělo i hladší průběh.
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od KarelOstrava »

No tak teda dobrá,dám do toho raději 1.8,to jsem vůbec ani netušil že bych tam tolik toho měl měnit,ale díky mooooc,ušetřil si mi hodně času...a peněz
rob2fab
Registrovaný
Příspěvky: 145
Registrován: sob 11.03.2006 01:00
Bydliště: onrb
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od rob2fab »

jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

rob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
Pružiny, diferák, převodovka, kardan, kdovíco ještě na podvozku, zas tak jednoducý to není :lol: Předělat čtyřvál na šestivál není jen tak. Tu výbavu co jsi popsal mají ISa :wink:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#7 Příspěvek od Killca »

rob2fab píše:jako omluvam se, ale když už to nekdo nakousl,mám 318iA(automat) a všim sem si že je to vlastně 2litr kastle..za prvé to má nachystaný uložení baterky vzadu,2. má to kotouče i v zadu a ve předu zdvojený chlazený.takže až se to podela převodovka..udelam z toho 2.5/8 manual a mam to skoro bez prace.
to si myslis, ale neni to sranda, ja mam iso 1,9 a taky mam tyhle veci jako 6val, ale predelat to na 6val bych nedal nikdy, protoze brzdy a baterka neni ani pulka a jeste se namahat s tou elektrikou
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Klubové ID: 2606
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od KarelOstrava »

A ještě jsem se chtěl zeptat co kdybych tamdal motor z kupéčka,318iS? Pasovalo by mi to? Mám 318i E36,r.v.93
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1473
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xdentist »

skoro bez problemu,jen upravit vyfuk(dat cely z IS nebo sehnat aspon jeho kus pred katalyzator), jine hadice od serva a privarit drzak na civky a na servonadobku... jinak vse pasuje z puodniho motoru.Jedine co by stalo zato dat dopredu brzdice a kotouce chlazene(jako uz na ISu jsou) a vzadu mit taky kotouce.
Odpovědět