Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Volnoběžný ventil 328i, M52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1200

#1 Příspěvek od lou »

Potřeboval bych poradit, kde najdu volnoběžný ventil, jestli se to dá najít někde na téhle fotce? Co jsem hledal tak jak píšete, že tam má vést hadice ze spodní části vlnovce, ale já jsem našel ve vlnovci akorát otvor pro tu hadici, hadice tam žádná není ani vypadlá , je to divné, 8O , poradí někdo?
Přílohy
Obraz021.jpg
Obraz021.jpg (86.71 KiB) Zobrazeno 849 x
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#2 Příspěvek od Dan td »

Volnoběžnej ventil u M52 je pod sáním, ze shora není v podstatě vidět. Pokud ho chceš vyndat a nikdy jsi to nedělal, musí sání dolů.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od FiliposII »

Da sa to zvladnut aj bez oddelavani sani, ale mosis odelat skrtici klaplu, vahu, a mozna aj vzduchovy filtr, aby sas k temu nejak rozumne dostal.
Kdyz zdelas skrtici klapku mel bys videt do sani a tam je videt jak je tam nacvakla takova hadicka, kdyz strcis ruky pod sani (chce to hodne zlomit ruky) a pujdes po te hadicce tak narazis na ten ventil (hadicka ma asi tak 20-30cm) ten ventil je takovy kulaty valecek (prumer 3cm delka asi tak 10cm) a je umisteny a gumovem oku. Kdyz od pojis elektriku k nemu mel by jit vytahnut z toho oka smerem dovnitr auta (ke kufru). Samozdejmosti je odpojeni te hadice (ide celkem tezko chceto sa nebat a trochu zabrat). Ale je to celkem blbe to vydelavat poprvni me to zabralo 2 hodiny ale po 3. uz enom 15 minut.
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1200

#4 Příspěvek od lou »

Jo super, už jsem to našel, dík za cenné rady, porád nevím proč mi z vlnovce nevede ta hadička do regulačního ventilu volnoběhu tak jak má, přitom regulační ventil je normálně napíchnutý na obě hadičky které vedou nevim kam ale do vlnovce mi nevede ani jedna, ve vlnovci otvor pro tu hadičku je ale není to kde napojit a ani ten otvor nebyl zaslepený takže to přisává faleš. vzduch, nemohl to tam někdo dát z jiného typa? I v ETK jsem hledal a nic.
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od FiliposII »

Vstup do volnobezneho ventilu by mel byt nekde mezi vahu vzduchu a skrtici klapku. Aby to mohlo vyhodnocovat udaje z vahy. Ale pokud bude ta hadicka nekde na volno tak by to nemoselo vadit pro chod motoru (teda spis motor pojede ale asi ne dobre, bude to jak kdyby tam nebyla vaha) Ale dura v kolene jak rikas je celkem velika vada. Zkus sa podivat zda neni ta hadicka z volnobehu napichnuta nekde na odvetravani klikovky nebo vacek. (Ja mam sice M50 a do kolena me ide aj toto odvetravani.) Potom by to vypadalo ze to asi nekdo predelaval a na neco zapomel. Rozhodne zkus udelat pokus se zaslepenim te diry a co to zacne delat
lou
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: pon 24.07.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1200

#6 Příspěvek od lou »

Už jsem to i zaslepil, jede o něco líp, ale chtěl bych to dát tak jak to má být, asi máš pravdu že se v tom někdo předemnou hrabal a při montáži popřehazoval hadičky , uvidíme, asi chce to trochu fantasy a vodky :D ,až na to přijdu dám vědět, zkusím to podle obrázků z ETK, zatím ď
Odpovědět