
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém s volnoběhem
Poradí mi někdo, nebo má někdo s tímto zkušenost??...Kdyz jedu např. 50km/h a vyradim na neutral, tak mi to porad drzi 1000-1100ot...A az kdyz zastavim treba na krizovatce na Okm/h, tak otacky spadnou na normalnich cca 800....To mi dela porad...Je to v poradku, nebo je to chyba???...Pripadne co s tim delat?? ...Dal se mi zacalo posledni dobou stavat to, ze stojim, na volnobeh, a najednou se mi samy zvednou otacky z 800 na 1100-1500 , tam se drzi treba 2 vteriny, a zase spadnou...a po 10ti vterinach zase to samy...nekdy spadnou az tak, ze to skoro chcipne, zase to vystreli nahoru a drzi...Ale tohle mi dela nepravidelne...Diky za kazdou radu 

Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude

Sprite píše:bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude
to je právě ono,jedno čidlo vede k počítači a druhé čidlo vede k palubovce,tak je přehoď (myslím tím kabely)a pozoruj co dělá ručička na palubce(ukazatel teploty)jestli bude lítat nahoru a dolu tak je to to čidlo.Uplně stejně to dělalo mě akluci radili ať to takhle udělám a já podle svého koupil váhu vzduchu,volnboběžnej ventil,nové svíčky a bylo to porád stejné tak to zkus neradím ti špatně,věř mi mám to zasebou,trápilo mě to půl roku
Sprite píše:bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude
proto jsem také nemohl jet nikam do servisu a počítač psal že je vše OK a nebyl jsem na jednom počítači
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=24011 mrkni na to
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Kontaktovat uživatele:
Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Kontaktovat uživatele:
Toydolls píše:myrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.
Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj
Tak sem to zkusil za studena-nastartuje v pohode ale to i pred tim za studena proste chytlo hned,zkusil sem to i za tepla a proste to nechytne jak se to zahreje...Co s tim je to to cerpadlo??
myrryn88 píše:Muzete mi prosim nekdo najit cislo toho cerpadla abych si ho mohl objednat,nemuzu to vubec najit,diky...
skus ventil podtlaku klukovej hriadele, ak diagnostika nenasla nic v elektro okruhu / vaha, lambda, volnobezny ventil / a za predpokladu , ze si si isty, ze sa nejedna o netesnost v hadiciach resp. v kolenach , tak je to ten ventil kl. hriadele. Je to cisto mechanicky ventil, preto sa neda diagnostikovat elektronicky.
Pokial mas problem iba na zohriaty motor , moze to robit lambda, ale to by ti ukazala diagnostika pocas sledovania hodnot cidiel pocas chodu motora detto vaha aj volnobezny ventil. Prisavanie vzduchu by ti tiez v BMW diagnostikovali lahko ak to uz nahodou nerobili. Skus ten ventil, je umely a casto sa to dokaze casom znicit ...
Toydolls píše:myrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.
Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj
Jenže čerpadlo se rozběhne až při startu a né přizapnutí klíčku tak radši nerad když tomu nerozumíš.
