Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém s volnoběhem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#1 Příspěvek od Sprite »

Poradí mi někdo, nebo má někdo s tímto zkušenost??...Kdyz jedu např. 50km/h a vyradim na neutral, tak mi to porad drzi 1000-1100ot...A az kdyz zastavim treba na krizovatce na Okm/h, tak otacky spadnou na normalnich cca 800....To mi dela porad...Je to v poradku, nebo je to chyba???...Pripadne co s tim delat?? ...Dal se mi zacalo posledni dobou stavat to, ze stojim, na volnobeh, a najednou se mi samy zvednou otacky z 800 na 1100-1500 , tam se drzi treba 2 vteriny, a zase spadnou...a po 10ti vterinach zase to samy...nekdy spadnou az tak, ze to skoro chcipne, zase to vystreli nahoru a drzi...Ale tohle mi dela nepravidelne...Diky za kazdou radu :)
calif
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 09.03.2007 01:00
Bydliště: Pelhrimov

#2 Příspěvek od calif »

cauves, me to dela taky, podobne, ted sem zjistil ze mam prasklou hadici co vede od airboxu, koukni jestli to nekde neprisava falesny vzduch, pak to muze byt vaha vzduchu nebo zakarbonovany volnobezny ventil. co mas za motor?
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#3 Příspěvek od Sprite »

calif píše:cauves, me to dela taky, podobne, ted sem zjistil ze mam prasklou hadici co vede od airboxu, koukni jestli to nekde neprisava falesny vzduch, pak to muze byt vaha vzduchu nebo zakarbonovany volnobezny ventil. co mas za motor?


Compact 316ka...
bretajun
Registrovaný
Příspěvky: 1682
Registrován: ned 17.09.2006 00:00
Bydliště: Poděbrady

#4 Příspěvek od bretajun »

Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#5 Příspěvek od Sprite »

bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo


Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude :?
Sprite
Registrovaný
Příspěvky: 823
Registrován: pát 24.09.2004 00:00

#6 Příspěvek od Sprite »

A to s tím, že za jízdy při vyřazení to drží vyšší otáčky, než při zastavení, je v pořádku a dělá to všem?? Nebo je to taky chyba?? Tohle mi totiž dělá pořád...A nevím jestli je to záměrně, nebo ne..
bretajun
Registrovaný
Příspěvky: 1682
Registrován: ned 17.09.2006 00:00
Bydliště: Poděbrady

#7 Příspěvek od bretajun »

Sprite píše:
bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo


Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude :?


to je právě ono,jedno čidlo vede k počítači a druhé čidlo vede k palubovce,tak je přehoď (myslím tím kabely)a pozoruj co dělá ručička na palubce(ukazatel teploty)jestli bude lítat nahoru a dolu tak je to to čidlo.Uplně stejně to dělalo mě akluci radili ať to takhle udělám a já podle svého koupil váhu vzduchu,volnboběžnej ventil,nové svíčky a bylo to porád stejné tak to zkus neradím ti špatně,věř mi mám to zasebou,trápilo mě to půl roku
bretajun
Registrovaný
Příspěvky: 1682
Registrován: ned 17.09.2006 00:00
Bydliště: Poděbrady

#8 Příspěvek od bretajun »

Sprite píše:
bretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo


Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebude :?

proto jsem také nemohl jet nikam do servisu a počítač psal že je vše OK a nebyl jsem na jednom počítači
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=24011 mrkni na to
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od myrryn88 »

Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem. :?
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#10 Příspěvek od Toydolls »

Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

tim se teda zjisti ze je v haji cerpadlo ze
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od myrryn88 »

Toydolls píše:
myrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem. :?


Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj


Tak sem to zkusil za studena-nastartuje v pohode ale to i pred tim za studena proste chytlo hned,zkusil sem to i za tepla a proste to nechytne jak se to zahreje...Co s tim je to to cerpadlo??
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od myrryn88 »

Muzete mi prosim nekdo najit cislo toho cerpadla abych si ho mohl objednat,nemuzu to vubec najit,diky... :?
Lukes
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00

#14 Příspěvek od Lukes »

palivový filt bych zkusil dřív než to čerpadlo
spider111
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 08.11.2004 01:00

#15 Příspěvek od spider111 »

myrryn88 píše:Muzete mi prosim nekdo najit cislo toho cerpadla abych si ho mohl objednat,nemuzu to vubec najit,diky... :?


skus ventil podtlaku klukovej hriadele, ak diagnostika nenasla nic v elektro okruhu / vaha, lambda, volnobezny ventil / a za predpokladu , ze si si isty, ze sa nejedna o netesnost v hadiciach resp. v kolenach , tak je to ten ventil kl. hriadele. Je to cisto mechanicky ventil, preto sa neda diagnostikovat elektronicky.

Pokial mas problem iba na zohriaty motor , moze to robit lambda, ale to by ti ukazala diagnostika pocas sledovania hodnot cidiel pocas chodu motora detto vaha aj volnobezny ventil. Prisavanie vzduchu by ti tiez v BMW diagnostikovali lahko ak to uz nahodou nerobili. Skus ten ventil, je umely a casto sa to dokaze casom znicit ...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#16 Příspěvek od libovka »

Toydolls píše:
myrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem. :?


Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startuj


Jenže čerpadlo se rozběhne až při startu a né přizapnutí klíčku tak radši nerad když tomu nerozumíš. :roll:
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#17 Příspěvek od frank325i »

chlape kup ty teplotni cidla nove 300ks to neni taky ranec a kdyz budes v tom vycisti volnobezny ventil a uvidis ze to pujde.....me to pomohlo a uz to nedela....jak uz se psalo skontroluj vlnovec zda ho nemas praskly...
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od myrryn88 »

Tak startovani je vyreseno,prohozena cidla taky byly v pohode.Ale jedno ukazuje vetsi hodnotu nez to druhy,tak bych to mel asi vymenit.
Petous
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 07.11.2005 01:00

#19 Příspěvek od Petous »

myrryn88 píše:Tak startovani je vyreseno,prohozena cidla taky byly v pohode.Ale jedno ukazuje vetsi hodnotu nez to druhy,tak bych to mel asi vymenit.


Jaxi to tedy vyřešil - byl problém "pouze" v čidle teploty chladící kapaliny ?
hanzikk
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: úte 06.03.2007 01:00
Bydliště: Praha 8

#20 Příspěvek od hanzikk »

Lukes píše:palivový filt bych zkusil dřív než to čerpadlo


8) a felešně přisávání a váhu . .tím bych začal..
Odpovědět