
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém s volnoběhem
Poradí mi někdo, nebo má někdo s tímto zkušenost??...Kdyz jedu např. 50km/h a vyradim na neutral, tak mi to porad drzi 1000-1100ot...A az kdyz zastavim treba na krizovatce na Okm/h, tak otacky spadnou na normalnich cca 800....To mi dela porad...Je to v poradku, nebo je to chyba???...Pripadne co s tim delat?? ...Dal se mi zacalo posledni dobou stavat to, ze stojim, na volnobeh, a najednou se mi samy zvednou otacky z 800 na 1100-1500 , tam se drzi treba 2 vteriny, a zase spadnou...a po 10ti vterinach zase to samy...nekdy spadnou az tak, ze to skoro chcipne, zase to vystreli nahoru a drzi...Ale tohle mi dela nepravidelne...Diky za kazdou radu 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1682
- Registrován: ned 17.09.2006 00:00
- Bydliště: Poděbrady
- Klubové ID: 701
Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebudebretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1682
- Registrován: ned 17.09.2006 00:00
- Bydliště: Poděbrady
- Klubové ID: 701
to je právě ono,jedno čidlo vede k počítači a druhé čidlo vede k palubovce,tak je přehoď (myslím tím kabely)a pozoruj co dělá ručička na palubce(ukazatel teploty)jestli bude lítat nahoru a dolu tak je to to čidlo.Uplně stejně to dělalo mě akluci radili ať to takhle udělám a já podle svého koupil váhu vzduchu,volnboběžnej ventil,nové svíčky a bylo to porád stejné tak to zkus neradím ti špatně,věř mi mám to zasebou,trápilo mě to půl rokuSprite píše:Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebudebretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1682
- Registrován: ned 17.09.2006 00:00
- Bydliště: Poděbrady
- Klubové ID: 701
proto jsem také nemohl jet nikam do servisu a počítač psal že je vše OK a nebyl jsem na jednom počítačiSprite píše:Jenže u mě je problém, že to dělá fakt dost nepravidelně...A než bych jen stihl otevřít kapotu, abych to přehodil, tak už to dělat nebudebretajun píše:Zdar.tak jak to popisuješ tak přesně stejnej problem jsem měl u e36 1.6i.Váha i volnoběžnej ventil jsou ok.100% ti to bude dělat čidlo teploty které je pod sáním na bloku.Jsou tam dvě vedle sebe tak je zkus jen přepojit a sleduj co bude dělat ručička teploměru na palubce.Jestli bude lítat tak je to čidlo
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=24011 mrkni na to
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Klubové ID: 1827
- Kontaktovat uživatele:
Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 603
- Registrován: stř 09.04.2008 00:00
- Bydliště: Bys3ce city
- Klubové ID: 1827
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem to zkusil za studena-nastartuje v pohode ale to i pred tim za studena proste chytlo hned,zkusil sem to i za tepla a proste to nechytne jak se to zahreje...Co s tim je to to cerpadlo??Toydolls píše:Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startujmyrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.
skus ventil podtlaku klukovej hriadele, ak diagnostika nenasla nic v elektro okruhu / vaha, lambda, volnobezny ventil / a za predpokladu , ze si si isty, ze sa nejedna o netesnost v hadiciach resp. v kolenach , tak je to ten ventil kl. hriadele. Je to cisto mechanicky ventil, preto sa neda diagnostikovat elektronicky.myrryn88 píše:Muzete mi prosim nekdo najit cislo toho cerpadla abych si ho mohl objednat,nemuzu to vubec najit,diky...
Pokial mas problem iba na zohriaty motor , moze to robit lambda, ale to by ti ukazala diagnostika pocas sledovania hodnot cidiel pocas chodu motora detto vaha aj volnobezny ventil. Prisavanie vzduchu by ti tiez v BMW diagnostikovali lahko ak to uz nahodou nerobili. Skus ten ventil, je umely a casto sa to dokaze casom znicit ...
Jenže čerpadlo se rozběhne až při startu a né přizapnutí klíčku tak radši nerad když tomu nerozumíš.Toydolls píše:Zkus za studena vypnou a zapnout klicek nekolikrat trebas 3x 4x,aby si podavaci cerpadlo parkrat nasalo co to bude delat. Pak startujmyrryn88 píše:Muzou ty cidla taky zpusobovat to ze rano kdyz je treba kosa po nastartovani by otacky by meli byt vyssi nez pri ohratem motoru,ale ja mam tak cca 600ot.kolisaji auto se skoro dusi,kdyz se motor zahreje tak tak 900ot.Nekdy to z niceho nic zdechne,treba dneska pri couvani chcip a to sem mel spojku seslaplou...Kdyz se zahreje motor tak ty otacky se uklidni jak rikam na tech 900ot.ale za tepla to proste nestartuje nekdy az na po desaty a tak,sere me a uz si nevim rady.Uz sem tady procetl temer vsechny clanky souvisejici s timto problemem.
