Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

setrvacnik

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#1 Příspěvek od Mirda328 »

zdar, tak jsem pouzil moznost hledat a precetl jsem si toho hodne o setrvacnikach a zjistil jsem ze se mi malinko chveje motor a kdyz malinko pridam na volnobeh tak mezi 1-2,5tis ot/min tak to auto malinko vibruje a obcas po nastartovani je slyset nepatrny cvakani ktery vybruje s autem ale po par vterinach ustane, takze myslim ze mam pocit ze by to mohl byt setrvak, pac jsem se docetl ze vydrzi cca 150tis a mam 160tis, jinak motor prave neskube a krasne tahne plynule az k omezovaci...

jedna se o 328i e36

tak by me zajimalo zda se neda ten pruznej spoj nebo co tam je u te dvojhmoty zrepasovat, pac to jsem se nikde nedocetl? a nasledne dovazit...jen si rikam zda kdyz dam jinej a sezenu ho tak jak je to pak s vyvazenim,pac si nejsem jistej jestli se nevyvazuje soucasne s klikou aby mi to pak znova nehazelo :?

tak malej help by neskodil od nekoho kdo si tim prosel, diky
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Taky mi docela vibruje motor, cítím to celkem do rukou od volantu. Nebo nejsem zvyklý na 2.5i, je to hmota.. Na druhou stranu, když položím dvacku na víko motoru, tak tam celkem drží, vyvážení je v cajku.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#3 Příspěvek od Mirda328 »

ten motor po natoceni musi stat absolutne na miste,
zadny skakani to me tam drzi i kdyz ji dam na stojaka do drazky ale proste obcas ty vibrace cejtim no a to me sere, nejsem ztech lidi co jezdi do posledni chvile, tak se to snazim predcasne resit
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od castro »

po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#5 Příspěvek od Mirda328 »

castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?

myslis chcipnuti? to ani ne spis na volnobezny otacky po natoceni se to nejak divne chveje po chvili ustane a je klid
fafejta

#6 Příspěvek od fafejta »

Jde na všechny.
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#7 Příspěvek od Yngwie »

castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?


To mi dela...po vypnuti se jakoby zachveje, kdyz mam okna stazene, tak to jde i slyset. Celou dobu, co to mam jsem startoval pod spojkou ... az po dvou letech jsem dostal od mechose servano :D . Holt chybama se clovek uci.
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od 3nge »

castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?


to je cim tenhle "jev" ?
Chaotik
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Třebíč

#9 Příspěvek od Chaotik »

3nge píše:
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?


to je cim tenhle "jev" ?


To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od 3nge »

Chaotik píše:
3nge píše:
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?


to je cim tenhle "jev" ?


To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.


no je to zvuk jak kdyby ten motor chtel vybehnout ven ..... a mohl by ten setrvak byt pricina huceni pri rychlosti do cca 40km/h pak to zmizi ?
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#11 Příspěvek od Mirda328 »

Chaotik píše:
3nge píše:
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?


to je cim tenhle "jev" ?


To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.


udajne znamena co? :) malinko to rajakby rachta :) myslel jsem ze mam v kozach prevodovku pak lozisko n a prevodovce ale po vymacknuti spojky zvuk stejnej, tak ze lozisko prevodovky je asi ok, jinak kdyby nesel na vsechny tak mi haprujou otacky, tohle ma rozdil tak 10 otacek ori behu motoru na volnobeh coz je asi normalni ne? chveje se cely auto prislapnu plyn nad 2 tis pustim a ustane to pomalu.... myslim ze motor ok a diagnostika neukazala zadnou hruzu motor jede plynule bez cukani bez problemu, to budou ty nase dvouhmotovy setrvacniky.....
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#12 Příspěvek od Mirda328 »

3nge píše:
Chaotik píše:
3nge píše:[quote="castro"]po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?


to je cim tenhle "jev" ?


To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.


no je to zvuk jak kdyby ten motor chtel vybehnout ven ..... a mohl by ten setrvak byt pricina huceni pri rychlosti do cca 40km/h pak to zmizi ?[/quote]

na setrvacnik by mely mit vliv otacky motoru a ne rychlost, schvalne se koukni kolik kdy tocis a porovnavej za jizdy v ruznejch orackach a uvidis aby to nebylo ulozeni kardanu nebo diferak nebo treba loziska v kolech nebo gumy......
Odpovědět