zdar, tak jsem pouzil moznost hledat a precetl jsem si toho hodne o setrvacnikach a zjistil jsem ze se mi malinko chveje motor a kdyz malinko pridam na volnobeh tak mezi 1-2,5tis ot/min tak to auto malinko vibruje a obcas po nastartovani je slyset nepatrny cvakani ktery vybruje s autem ale po par vterinach ustane, takze myslim ze mam pocit ze by to mohl byt setrvak, pac jsem se docetl ze vydrzi cca 150tis a mam 160tis, jinak motor prave neskube a krasne tahne plynule az k omezovaci...
jedna se o 328i e36
tak by me zajimalo zda se neda ten pruznej spoj nebo co tam je u te dvojhmoty zrepasovat, pac to jsem se nikde nedocetl? a nasledne dovazit...jen si rikam zda kdyz dam jinej a sezenu ho tak jak je to pak s vyvazenim,pac si nejsem jistej jestli se nevyvazuje soucasne s klikou aby mi to pak znova nehazelo
tak malej help by neskodil od nekoho kdo si tim prosel, diky
Taky mi docela vibruje motor, cítím to celkem do rukou od volantu. Nebo nejsem zvyklý na 2.5i, je to hmota.. Na druhou stranu, když položím dvacku na víko motoru, tak tam celkem drží, vyvážení je v cajku.
ten motor po natoceni musi stat absolutne na miste,
zadny skakani to me tam drzi i kdyz ji dam na stojaka do drazky ale proste obcas ty vibrace cejtim no a to me sere, nejsem ztech lidi co jezdi do posledni chvile, tak se to snazim predcasne resit
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?
To mi dela...po vypnuti se jakoby zachveje, kdyz mam okna stazene, tak to jde i slyset. Celou dobu, co to mam jsem startoval pod spojkou ... az po dvou letech jsem dostal od mechose servano . Holt chybama se clovek uci.
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?
to je cim tenhle "jev" ?
To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?
to je cim tenhle "jev" ?
To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.
no je to zvuk jak kdyby ten motor chtel vybehnout ven ..... a mohl by ten setrvak byt pricina huceni pri rychlosti do cca 40km/h pak to zmizi ?
castro píše:po chvípnutí motoru ti tam zarachtá? jakoby zachvěje?
to je cim tenhle "jev" ?
To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.
udajne znamena co? malinko to rajakby rachta myslel jsem ze mam v kozach prevodovku pak lozisko n a prevodovce ale po vymacknuti spojky zvuk stejnej, tak ze lozisko prevodovky je asi ok, jinak kdyby nesel na vsechny tak mi haprujou otacky, tohle ma rozdil tak 10 otacek ori behu motoru na volnobeh coz je asi normalni ne? chveje se cely auto prislapnu plyn nad 2 tis pustim a ustane to pomalu.... myslim ze motor ok a diagnostika neukazala zadnou hruzu motor jede plynule bez cukani bez problemu, to budou ty nase dvouhmotovy setrvacniky.....
To se ozývá právě setrvák... ale co sem slyšel, tak nemá cenu to měnit dokud to nezačne dělat fakt bordel. Páč v takovýmhle stavu to může najezdit ještě moooooc tisíc údajně.
no je to zvuk jak kdyby ten motor chtel vybehnout ven ..... a mohl by ten setrvak byt pricina huceni pri rychlosti do cca 40km/h pak to zmizi ?
na setrvacnik by mely mit vliv otacky motoru a ne rychlost, schvalne se koukni kolik kdy tocis a porovnavej za jizdy v ruznejch orackach a uvidis aby to nebylo ulozeni kardanu nebo diferak nebo treba loziska v kolech nebo gumy......