zajímá mně kolik má mít otáček BMW na volnoběh jedná se mi nejvíc o 1.8 M43 motor e46 zdá se mi že jich mám nějak málo těsně nad 500 to je asi hodně málo nebo ne?
Otáčky nastavuje řídící jednotka pomocí volnoběžnýho ventilu, takže na tom nic nenastavíš. Pokud jsou otáčky nižší než mají být, tak problém bude někde jinde. Zkus zkontrolovat všechny hadice, co vedou do sání.
ja sem si je pridal sam,je tam nejaky lanko,tak sem ho trosku pritahnul mam otacky kolem 1000 a sem spokojen.Ale to lanko ma mit nejakou vuli tak na to bacha,nekdo mi to tady radil.Jinak by se otevrela nejak klapka nebo co a byl by to pruser...Ale ja na lanku vuli mam tak cajk
dsvatos: Tím šroubkem se jen nastavuje doraz škrtící klapky. Při ubraným plynu je klapka zcela zavřená a vzduch pro volnoběh jde přes volnoběžný ventil.
tak to jsem z toho blázen jenže já nevím někdy ty otáčky jsou ok a někdy jsou zase hodně nízko tak nevím že by byla špinavá ta klapa a byl by tam bordel?
Pánové, nepleťte si svoje BMW se stodvacítkou, kde se volnoběh nastavoval šroubkem na karburátoru. Motory se vstřikováním a řídící jednotkou mají volnoběh danej řídící jednotkou, která ovládá volnoběžnej ventil. Pootevřením škrtící klapky pomocí dorazovýho šroubku můžete sice zvýšít otáčky, ale pořád jen odstraňujete následky a ne příčinu. Pokud jsou otáčky nižší než mají být, tak to má nějakou příčinu a určitě to není tím, že by byla málo pootevřená škrtící klapka.
M 43 ma mit volnobeh 750-800 ot/min.stelovat tim sroubem to jde,ale potom to vic zere atd.vycisti vahu vzduchu a volnobeznej ventil,bud to bude zasrany a nebo uz neco z toho zakukalo jako před 2 rokama mně vaha vzduchu a volnobeh byl taky 500 ot/min