Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

otáčky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
buchtik
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Oldřišov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od buchtik »

zajímá mně kolik má mít otáček BMW na volnoběh jedná se mi nejvíc o 1.8 M43 motor e46 zdá se mi že jich mám nějak málo těsně nad 500 to je asi hodně málo nebo ne?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Tak si přidej..
buchtik
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Oldřišov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od buchtik »

dsvatos píše:Tak si přidej..
nejsem mechanik a myslím že to ani nejde nebo jde?
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od miloshm »

Otáčky nastavuje řídící jednotka pomocí volnoběžnýho ventilu, takže na tom nic nenastavíš. Pokud jsou otáčky nižší než mají být, tak problém bude někde jinde. Zkus zkontrolovat všechny hadice, co vedou do sání.
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Klubové ID: 1827
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od myrryn88 »

ja sem si je pridal sam,je tam nejaky lanko,tak sem ho trosku pritahnul mam otacky kolem 1000 a sem spokojen.Ale to lanko ma mit nejakou vuli tak na to bacha,nekdo mi to tady radil.Jinak by se otevrela nejak klapka nebo co a byl by to pruser...Ale ja na lanku vuli mam tak cajk
tupaccz
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Prostřední bečva
Klubové ID: 1973

#6 Příspěvek od tupaccz »

nic proti ale v techničaku mam na volnoběch 600-700 ot :-D ale je to 320i-D
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Klubové ID: 1147
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Spajky »

6ti válce mají logicky menší volnoběh...
tupaccz
Registrovaný
Příspěvky: 146
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Prostřední bečva
Klubové ID: 1973

#8 Příspěvek od tupaccz »

Spajky píše:6ti válce mají logicky menší volnoběh...
tak at se mrkne do techničaku a vi kolik to ma mít:-D
shade120l
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: Příšovice
Klubové ID: 1466
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od shade120l »

To lanko bude nejspíš plynový ne?
v techničáku tohle snad ani není nemyslíš emisák?
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Klubové ID: 1827
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od myrryn88 »

Jo to lanko je plynovy.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od dsvatos »

Šmarjá, vy už jste vnichni tak zdegenerovaný těma všema computerama a řídícíma jednotkama :lol: Normálně na klapce v sání je dorazovej šroubek :wink:
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od miloshm »

myrryn88: Už se opakuju, ale jestli jsi otáčky nastavil přitažením lanka, tak jsi určitě neudělal dobře. Od toho tam máš volnoběžnej ventil. :?
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od miloshm »

dsvatos: Tím šroubkem se jen nastavuje doraz škrtící klapky. Při ubraným plynu je klapka zcela zavřená a vzduch pro volnoběh jde přes volnoběžný ventil.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od dsvatos »

No však. Když tím šroubkem víc pootevře klapku, volnoběh si přidá.. Tam to stačí pootevřít o minimální ždibíček a je to.
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Klubové ID: 1827
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od myrryn88 »

dsvatos píše:No však. Když tím šroubkem víc pootevře klapku, volnoběh si přidá.. Tam to stačí pootevřít o minimální ždibíček a je to.
souhlasim
buchtik
Registrovaný
Příspěvky: 215
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Oldřišov
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od buchtik »

tak to jsem z toho blázen jenže já nevím někdy ty otáčky jsou ok a někdy jsou zase hodně nízko tak nevím že by byla špinavá ta klapa a byl by tam bordel?
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od miloshm »

Pánové, nepleťte si svoje BMW se stodvacítkou, kde se volnoběh nastavoval šroubkem na karburátoru. Motory se vstřikováním a řídící jednotkou mají volnoběh danej řídící jednotkou, která ovládá volnoběžnej ventil. Pootevřením škrtící klapky pomocí dorazovýho šroubku můžete sice zvýšít otáčky, ale pořád jen odstraňujete následky a ne příčinu. Pokud jsou otáčky nižší než mají být, tak to má nějakou příčinu a určitě to není tím, že by byla málo pootevřená škrtící klapka.
fafejta

#18 Příspěvek od fafejta »

Přesně tak,řj dobře ví jaký otáčky motor má a jaký by měl mít.
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové
Klubové ID: 1625

#19 Příspěvek od beann »

VYCISTIT VOLNOBEZNEJ VENTIL? cim a jak a kde je umisteny treba u 2,0?
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od droban »

M 43 ma mit volnobeh 750-800 ot/min.stelovat tim sroubem to jde,ale potom to vic zere atd.vycisti vahu vzduchu a volnobeznej ventil,bud to bude zasrany a nebo uz neco z toho zakukalo jako před 2 rokama mně vaha vzduchu a volnobeh byl taky 500 ot/min
Odpovědět