Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomoc...nejde pravidelně
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim...mam problém a potřeboval bych radu odborníků.
Mam E36 320i s vanosem. Problém je tento:
Když je motor studený, např. poránu tak nastartuju a šlape jako hodínky. Po tom, co se zahřeje, tak při rozjezdu a nišších otáčkách při jízdě kdy přidám plyn začne vynechávat, jako kdyby jel jen na 5 válců a na volnoběhu to dělá zkoro pořád. Ve višších otáčkach se chytne a jede jako splašenej. Vyměnil jsem svíčky za nové origo předepsané ale žádná změna.
Poraďte prosím čím by to mohlo být.
Předem mnohokrát děkuji...
Mam E36 320i s vanosem. Problém je tento:
Když je motor studený, např. poránu tak nastartuju a šlape jako hodínky. Po tom, co se zahřeje, tak při rozjezdu a nišších otáčkách při jízdě kdy přidám plyn začne vynechávat, jako kdyby jel jen na 5 válců a na volnoběhu to dělá zkoro pořád. Ve višších otáčkach se chytne a jede jako splašenej. Vyměnil jsem svíčky za nové origo předepsané ale žádná změna.
Poraďte prosím čím by to mohlo být.
Předem mnohokrát děkuji...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
jesi de na pět válců tak to bude asi cívka, zkus je po tom co se ohřeje postupně odpojovat za běhu a když po odpojení některé zůstane chod stejný bude chyba tam, (pokaždy ale musí bejt jen odpojená jedna cívka), vypadá to na sekundár, to pak začíná po ohřátí dělat bordel, můžeš ji pak prohodit s jinou, zkoušku zopáknout a budeš mít jistotu že jde o cívku a ne třeba o vstřik bo svíčku, mě se eště taky stávalo že při studeným motoru šel na 5 válců a po ujetí cca 20 km se to zklidnilo, byla to vada pod cívkou, tekla mi tam přes ostřikovač v kapotě na ten plastovej kryt přímo kde je přišroubovanej na víko ventilů
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Maverick666 píše:Zdravim...mam problém a potřeboval bych radu odborníků.
Mam E36 320i s vanosem. Problém je tento:
Když je motor studený, např. poránu tak nastartuju a šlape jako hodínky. Po tom, co se zahřeje, tak při rozjezdu a nišších otáčkách při jízdě kdy přidám plyn začne vynechávat, jako kdyby jel jen na 5 válců a na volnoběhu to dělá zkoro pořád. Ve višších otáčkach se chytne a jede jako splašenej. Vyměnil jsem svíčky za nové origo předepsané ale žádná změna.
Poraďte prosím čím by to mohlo být.
Předem mnohokrát děkuji...
Já podobný (spíš shodný) problém řeším už od loňských prázdnin zatím neúspěšně, je tady už založený topic (týká se to v podstatě všech 6-ti válů M50, M52): http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42713
Akorát příčinu zatím nikdo neodhalil, respektive někomu pomohlo vyměnit čidlo vačky, jinému koleno sání, dalšímu váha vzduchu a další třeba vyčistil volnoběžný ventil...
U mě diagnostika mlčí (hlásí vše OK), měnil jsem komplet filtry(saní, benzín), svíčky, měnil koleno, čistil váhu, čistil volnoběžný ventil, čistil klapu sání, měnil lambdu...motor beze změny (tedy občas jede jako raketa a žere kolem 10-11L/100km, většinou ale nemá krouťák a žere přes 12L/100km-lehká noha).
Teď jenom doufám, že to nebude vadná váha (stojí kolem 14 000,-


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Maverick666 píše:Tak jsem je zkoušel postupně odpojovat a nezdá se mi že by to bylo cívkama. Ale chci to vyzkoušet ještě jednou. Je možné odpojovat ty cívky za běhu motoru? Jde mi o to jestli je pak nezkur*im...???
no to je jasná, já to odpojoval za běhu, normálka sundáš ten plastovej dekl,nakopneš to, a teď vemeš každou cívku a na chvíli z ní odpojíš štekr, a posloucháš jestli se změní chod(motor by se měl začít hodně třást) pokud začne je to ok, pokud se nic nezmění tak ten válec nepálí, tzn. špatná cívka, svíčka, vstřik... pak to zas připojíš a deš na další válec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi tak u sebe už jsem to vyřešil. Pujčil jsem si od kamaráda jednu vysokonapěťovou cívku a postupně jsem ji měnil za ty moje a na třetí pokus se zadařilo...motor běží krásně čistě a jede jako splašenej. Od té výměny jsem nezaznamenal jediné zakolísání otáček jak za studena tak i po tom co jsem ho pořádně prohřál takže problém vyřešen... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Author píše:Maverick666 píše:Tak jsem je zkoušel postupně odpojovat a nezdá se mi že by to bylo cívkama. Ale chci to vyzkoušet ještě jednou. Je možné odpojovat ty cívky za běhu motoru? Jde mi o to jestli je pak nezkur*im...???
no to je jasná, já to odpojoval za běhu, normálka sundáš ten plastovej dekl,nakopneš to, a teď vemeš každou cívku a na chvíli z ní odpojíš štekr, a posloucháš jestli se změní chod(motor by se měl začít hodně třást) pokud začne je to ok, pokud se nic nezmění tak ten válec nepálí, tzn. špatná cívka, svíčka, vstřik... pak to zas připojíš a deš na další válec
No zjistil jsem že to neni tak jednoduchý...když jsem měl v řiti tu cívku tak mi to občas jelo jen na pět ale zdálo se mi jako by to snahu o zapálení mělo...jakmile jsem je postupně odpojoval tak byl 5tiválcovej chod mnohem tvrdší a výraznější takže tím jsem vlastně nic nepoznal...až teprve po výměně jsem zjistil která cívka je vadná. Taky jsem si myslel že ba mýho dvoulitra vanose bude jiná cívka (nebo alespoň s jinýma hodnotama) ale je stejná jak na dva a půlku nevanose takže pohoda

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 314
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Maverick666 píše:Chlapi tak u sebe už jsem to vyřešil. Pujčil jsem si od kamaráda jednu vysokonapěťovou cívku a postupně jsem ji měnil za ty moje a na třetí pokus se zadařilo...motor běží krásně čistě a jede jako splašenej. Od té výměny jsem nezaznamenal jediné zakolísání otáček jak za studena tak i po tom co jsem ho pořádně prohřál takže problém vyřešen...
tak supr žes to vyřešil, to je hnedka jiný svezeníčko co? voni ty cívky sou pěkný svině, by se stebou loučily 100 let
Maverick666 píše:Chlapi tak u sebe už jsem to vyřešil. Pujčil jsem si od kamaráda jednu vysokonapěťovou cívku a postupně jsem ji měnil za ty moje a na třetí pokus se zadařilo...motor běží krásně čistě a jede jako splašenej. Od té výměny jsem nezaznamenal jediné zakolísání otáček jak za studena tak i po tom co jsem ho pořádně prohřál takže problém vyřešen...
super...gratuluju, reknu servisakovi to samy
na kolik vyjde nova civka na sestival pls?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Jojo to je hned jiné svezeníčko...jede krásně čistě bez škubání...jsem si kolikrát připadal jak v erotickém filmu...
A kolik stojí nová cívka nevim a raději jsem se ještě neptal protože si nechci skazit ty 4 dny volna co teď mam ale zrovna nedavno sem je viděl že je někdo prodává tak se tam porozhlidnu a uvidim...

A kolik stojí nová cívka nevim a raději jsem se ještě neptal protože si nechci skazit ty 4 dny volna co teď mam ale zrovna nedavno sem je viděl že je někdo prodává tak se tam porozhlidnu a uvidim...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele: