Ty ventily fungujou na principu ON-OFF.Takže musej cvakat.Čím vyšší teplota tím rychleji cvakaj-otevíraj.Problém bych hledal fakt v ovládacím panelu.Švagr má ten samej problém a vím na 100% že je to ovládací panel.JaraX píše:u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.zachy325 píše:diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
digi klima-POMOC!!!!!!!!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Zachy vyriešil si to už? Mám rovnaký problém v e39. Pri dlhej jazde prestane ísť teplý vzduch, musím mu dať naplno 32 a späť. Vnútorné čidlo mám vyčistené.zachy325 píše: ahoj a kde presne je ten kohout???jinak se uz otepluje tak to zachvilku bude zbytecny ale alespon at to je na pristi zimu spraveny
Ešte by som sa pozrel na ten ventil. Neviete niekto či ho je možné rozobrať a vyčistiť?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Klubové ID: 1684
- Kontaktovat uživatele:
bohuzel ne ale jeste jsem neskousel ten ventil u motoru tak skusim jeste to a uvidimePeter píše:Zachy vyriešil si to už? Mám rovnaký problém v e39. Pri dlhej jazde prestane ísť teplý vzduch, musím mu dať naplno 32 a späť. Vnútorné čidlo mám vyčistené.zachy325 píše: ahoj a kde presne je ten kohout???jinak se uz otepluje tak to zachvilku bude zbytecny ale alespon at to je na pristi zimu spraveny
Ešte by som sa pozrel na ten ventil. Neviete niekto či ho je možné rozobrať a vyčistiť?
no tak to je presne ono
asi zacnu jezdit v kulichu a poradnejch zimnich fuskach sakra, dam28 a mam na nose rampouch, dam 29zacne malinko topit musim dat 32 aby to makalo ale zadnej zazrak tak se pripojuju k tematu asi to vsechno rozeberu vycistim to cidlo a ty ventyly, jo nemuze byt vhaji to cidlo? myslim ho prepajet?

- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
panel normalne vytrhnout, nejlip zespoda odpajcnout BCcko a pak jde panel ven v klidu, pod BC v mini kaslicku by mela byt dira na prst aby bc slo vytahnoutmirda2 píše:joa mimochodem jak vyndam ten panel s displejem klimy abych tocely nerozrejpal? diky
jinak muze byt v haji ten rezistor co meri teplotu co je v panelu, pak teoreticky i termostatem to muze byt, pak ty secky ventily atd a vzduchem ve chladici kapaline
kdyz jedes a chvili to drtis, neroztopi se to vic pri ty podlaze? jestli jo, tak termostat vymenit
vlevo je matal
a vpravo Killca 


no nevim ja tomu nevenoval moc pozornost myslel jsem ze se mi to zda ale vcera stim jela pritelkyne a prej ze to neni auto ale mrazakKillca píše:panel normalne vytrhnout, nejlip zespoda odpajcnout BCcko a pak jde panel ven v klidu, pod BC v mini kaslicku by mela byt dira na prst aby bc slo vytahnoutmirda2 píše:joa mimochodem jak vyndam ten panel s displejem klimy abych tocely nerozrejpal? diky
jinak muze byt v haji ten rezistor co meri teplotu co je v panelu, pak teoreticky i termostatem to muze byt, pak ty secky ventily atd a vzduchem ve chladici kapaline
kdyz jedes a chvili to drtis, neroztopi se to vic pri ty podlaze? jestli jo, tak termostat vymenit

jinak diky za radu
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
pri "auto" jedou vetraky pdole toho kde je potreba pritopit a jedou teple (na nohy vlastne furt) a z hlavniho stredovyho bud nefouka nic nebo jen studeny na ovlazeni ridicovejch oci do breku (kolecko pod nim ale musi byt na stredu),, pri manualnim nastaveni fouka z toho co je nastaveny (kerej vetrak) to co je nastaveny (teplota)mirda2 píše: no nevim ja tomu nevenoval moc pozornost myslel jsem ze se mi to zda ale vcera stim jela pritelkyne a prej ze to neni auto ale mrazakse do toho dnes pustim a snad na neco prijdu, kdyz dam manuelni foukani tak na okno i na nohy by mel jit stejne teplej vzduch ze, no ja jezdim s octavcou a tam vim jak to maka jestli je to u bmw stejny tak to poznam
jinak diky za radu
vlevo je matal
a vpravo Killca 


- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nooo, stimhle hrabanim se ve strevech vetrani jeste zkusenost nemam,to neporadim, ale zrejme, rozhejbat a procicstit promazat co se ma hejbat, vycistit co se da a shlednout fukncnost no, ale nevim, treba netopi ty draty co se rozehrivaj pri nastaveni teploty, teda jestli tam vubec neco takovyho jemirda2 píše:okej, to jsem rad ze vim co ty cudly delaj, to dnes cely rozpitvam, ale jak rozeberu ty ventyly tak nevim co tam mam hledat vlastne nebo jak je vyzkouset asi jen vycistit? to mi vytece asi hodne vody co
vlevo je matal
a vpravo Killca 


panove tak u me to vypada ze odesel motorek ktery seje vzduch skrz cidlo, doporucuju zkontrolovat -ja to nastartoval a a koukam motorek se netoci tudis cidlo nema aktualne teply vzduch.....proto mi to topilo az nad 28, uz je mi to jasny, nazacatku bylo studene pak se ale ohrivalo od podsviceni displeje a myslelo si to ze je vzduch teply a nechtelo to topit protoze okolo neproudil aktualni vzduch!!! pak je jasny proc to topi jen na plny ceres
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
no me en vetracek docela huci jak trafo, si na to koukal poradne? ja sem mysel ze primo ten vetracek se neda rozebrat, tobe jde? jinak jsem koukal dnes na ten panel a mam tam dohromady 3 konektory, jeden velkej hlavni, jeden mensi datovej a vetrackovej konektor, tak mas o jeden vic, by me zajimalo co to bude za fuknci
vlevo je matal
a vpravo Killca 

