Slid píše:pozor na utažení visky
šrouby ventilátoru (4 tuším) utáhnout 10Nm
samotnou visku k náboji čerpadla 40Nm
Vypadá to, že ji máš zadřenou, zkus sní otočit u stojicího motoru, pokud sní neotočíš nebo jen velmi z tuha je drblá a buď ji zastavíš nějak u studeného opravdu násilně kde fakt na ní zatlačíš ze shora třeba těma novinama, že skoro chytnou

a nějak to pomůže a odsekne se a nebo už ji nepomůže už nic a bude chtít dát novou.
Mě se taky jednou takhle kousla, přetáhl jsem šrouby a bylo hotovo, naštěstí jsem je pak utáhl dobře,fakt hodně zatlačil u studeného motor, kde sem skoro spálil noviny a takhle zázračně odsekla se a zase funguje dále už rok.
no tak ja povoloval jen celou vrtuli abych se dostal na ten termostat,to znamena jen tu matku na te hrideli, tusim 32klic, je tam opacny zavit,pak sem ji normalne nasadil a utahnul, tak nevim jakou silou, proste tak normalne,zkusim s ni otocit s vyplym motorem, mela by se tocit jako kdyz cvrnku do detskyho větrníku nebo staci kdyz pohnu s lopatkama? ale asi bude zatuhla no

jinak ty ctyri sroubky nevim jaky myslis....ty co jsou na visko? kdyz sem ji vyndal videl sem na ni nejake sroubky.....nebo ty co jsou u te hridele na ktere je nasazena vrtule? jsem z toho magor, kluci ja prakticky nikdy na aute nic nesprvavoval az posledi rok co mam BMW

jo ale kdyz je motor studeny a bezi tak tu vrtuli nezastavim ani sroubovakem,,,:( ale jak rikam, v lete ani v nej vedrech sem nesel pres pulku s teplotou.....chjo