Jinak dnes jsem po delsi dobe poradne protáhnul auto a ejhle zas se mi to nezdá
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36, 328i Divný volnoběh
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel hodnoty jsem zatím nezjistil
ten člobrda furt nemá čas a není se schopnej ani podívat do nejakych tech katalogu a poslat mi to
Jinak dnes jsem po delsi dobe poradne protáhnul auto a ejhle zas se mi to nezdá
zas se temu nechtelo do otáček jak by mělo. Udělal jsem pokus a odpojil baterku pak to zas jezdilo jak hovado... Když tak nad tím přemýšlím napadá mě snad, že něco z ničeho nic hodí ŘJ chybu a ta se přepne do nouzovyho režimu po výmazu opět ok do doby než se ona věc zase ohlásí. Je to jen moje teorie
Ale začíná už mě to taky štvát, mám podezření na váhu takže jak se mi bude zase zdát, že to ztratilo výkon sjedu na diagnostiku a snad se něco najde 
Jinak dnes jsem po delsi dobe poradne protáhnul auto a ejhle zas se mi to nezdá
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
to patras: myslíš že čidlo vačky bude mít nějakou hodnotu když jde o generátor impulsů, tzn že asi na principu elmag indukce? nechci ted plkat hlouposti ale řekl bych že to funguje jako tachometr u jízdního kola, nevim jak na tom něco naměřit...
Vyměnil jsme čidlo vačky za 2000,- a auto jede pořád stejně... už se fakt nikdy nepustím do něčeho stylem: "pokus - omyl"
bylo to uplně zbytečný...
Byl jsem s autem u Kabátníka na diagnostice ( konečně pořádná). Ukázalo to čidlo kliky, ale ta chyba tam mohla být klidně z dřívějška. Po vymazání se tam už neukázala, ovšem to muže být zas do doby než vykáže chybu.. tzn že asi zajedu na tu diagnostiku znova. strávili jsme u toho asi hodinu a řekl si 490,-
Jinak to neukazovalo žádnou chybu. Takže jsme se tak dobírali kde by mohla být chyba...
Ptal se mě na volnoběžnej ventil - ten jsem čistil 2x ale neumim posoudit jestli už neni vháji a čištění už mu moc nepomůže. Po vyčištění se krásně otáčela ta hřídelka takže bych řekl - ok.
Dále váha vzduchu - tu jsem zkoušel prohodit z jiného auta a chovalo se to uplně stejně. Po vyřazení stále občas padali ( byť minimálně ) otáčky a auto podle mě nejelo jak má.
Na diagnostice jsme ji měřili v různých otáčkách a zdá se být dobrá...
- tady ale ještě řikal že diagnostika sice nevyhodnotí váhu vzduchu jako vadnou, přesto že může být už na cestě do věčných lovišť. Nevyhlásí ji za chybnou proto že pokud bud má za vinu chudou nebo bohatou směs, stále jsou lambdy schopny řízení směsi regulovat a tím dosáhnou nějkakých mezních hodnot které jsou stále "v normě" a autu jakoby nic neni...
Nicméně jak jsem čistil ten ventil, prostřík jsem benzínem i škrtící klapku a pak udělal asi největší nesmysl co jsem mohl - prostřík jsem i váhu vzduchu. A od té doby se to ještě zhoršilo. ¨
¨
Takže mě napadá, ještě jednou zkusit vyměnit váhu za jinou a jinak:
Sundat celé sání, zkontrolovat těsnění na paroží, zkontrolovat veškeré hadičky včetně catchtanku ( má jen M52, M50 myslim že ne ), tam by prý měla být nějaká membrána která má propouštět vzduch ( olejové výpary ) jedním směrem.. pokud to půjde oběma, bude to asi chyba...
Celkem jsme se k ničemu pořádnýmu nedobrali. Zkusím sundat celé to sání a zkontrolovat ty kravinky, resp. stejně budu dávat sání z M50, takže to rovnou přehodim.
Ještě si půjčit někde volnoběžnej ventil.. pokud by byl přidřenej, mohl by propouštět falešnej vzduch a tím vytvářet chudou směs.
Pak ještě tu váhu a jinak znova zajet na diagnostiku, jestli to nebude opravdu to čidlo kliky.
Kdyby jste ale někdo potřeboval čidlo vačky na M52, tak mam jedno navíc
to nové vyndám, dám tam zpět to staré ale funkční.. takže bude jeté tak 100km max...
mno... zlomte vas...
Vyměnil jsme čidlo vačky za 2000,- a auto jede pořád stejně... už se fakt nikdy nepustím do něčeho stylem: "pokus - omyl"
Byl jsem s autem u Kabátníka na diagnostice ( konečně pořádná). Ukázalo to čidlo kliky, ale ta chyba tam mohla být klidně z dřívějška. Po vymazání se tam už neukázala, ovšem to muže být zas do doby než vykáže chybu.. tzn že asi zajedu na tu diagnostiku znova. strávili jsme u toho asi hodinu a řekl si 490,-
Jinak to neukazovalo žádnou chybu. Takže jsme se tak dobírali kde by mohla být chyba...
Ptal se mě na volnoběžnej ventil - ten jsem čistil 2x ale neumim posoudit jestli už neni vháji a čištění už mu moc nepomůže. Po vyčištění se krásně otáčela ta hřídelka takže bych řekl - ok.
Dále váha vzduchu - tu jsem zkoušel prohodit z jiného auta a chovalo se to uplně stejně. Po vyřazení stále občas padali ( byť minimálně ) otáčky a auto podle mě nejelo jak má.
Na diagnostice jsme ji měřili v různých otáčkách a zdá se být dobrá...
- tady ale ještě řikal že diagnostika sice nevyhodnotí váhu vzduchu jako vadnou, přesto že může být už na cestě do věčných lovišť. Nevyhlásí ji za chybnou proto že pokud bud má za vinu chudou nebo bohatou směs, stále jsou lambdy schopny řízení směsi regulovat a tím dosáhnou nějkakých mezních hodnot které jsou stále "v normě" a autu jakoby nic neni...
Nicméně jak jsem čistil ten ventil, prostřík jsem benzínem i škrtící klapku a pak udělal asi největší nesmysl co jsem mohl - prostřík jsem i váhu vzduchu. A od té doby se to ještě zhoršilo. ¨
¨
Takže mě napadá, ještě jednou zkusit vyměnit váhu za jinou a jinak:
Sundat celé sání, zkontrolovat těsnění na paroží, zkontrolovat veškeré hadičky včetně catchtanku ( má jen M52, M50 myslim že ne ), tam by prý měla být nějaká membrána která má propouštět vzduch ( olejové výpary ) jedním směrem.. pokud to půjde oběma, bude to asi chyba...
Celkem jsme se k ničemu pořádnýmu nedobrali. Zkusím sundat celé to sání a zkontrolovat ty kravinky, resp. stejně budu dávat sání z M50, takže to rovnou přehodim.
Ještě si půjčit někde volnoběžnej ventil.. pokud by byl přidřenej, mohl by propouštět falešnej vzduch a tím vytvářet chudou směs.
Pak ještě tu váhu a jinak znova zajet na diagnostiku, jestli to nebude opravdu to čidlo kliky.
Kdyby jste ale někdo potřeboval čidlo vačky na M52, tak mam jedno navíc
mno... zlomte vas...
-
pozisss
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
- Bydliště: Velká Bíteš
- Klubové ID: 1468
Já je měnil, to je pravdabobo18 píše:Tak já sem ten volnoběžnej ventil nechal vyčistit v ultrazvuku (byl jak novej) prosříkal olejem a ejhle otáčky už mi od té doby nehoupou vubec jezdím přes týden v pohodě. No a volnoběh sem zjistil, že mi probijí jeden svíčkovej kábl (sada stojí balík) tak sem je objednal a uvidím
-
castro
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
ted mluvíš o motoru M42?bobo18 píše:Tak já sem ten volnoběžnej ventil nechal vyčistit v ultrazvuku (byl jak novej) prosříkal olejem a ejhle otáčky už mi od té doby nehoupou vubec jezdím přes týden v pohodě. No a volnoběh sem zjistil, že mi probijí jeden svíčkovej kábl (sada stojí balík) tak sem je objednal a uvidím
My tady mluvíme o M52, a tam nevim jestli se to svíčkovejma kabelama dá nazvat...? Každej válec má samostatnou cívku přímo nad svíčkou. A těch 10cm co vede ke svíčce nevim jestli je stejný jako klasickej kabel., podle mě je to trochu jiný... ale nechám se rád vyvést z omylu...
ale zajímalo by mě jestli může být třeba na vině nějaká cívka...
-
pozisss
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
- Bydliště: Velká Bíteš
- Klubové ID: 1468
Je to tak jak píšešcastro píše:
My tady mluvíme o M52, a tam nevim jestli se to svíčkovejma kabelama dá nazvat...? Každej válec má samostatnou cívku přímo nad svíčkou. A těch 10cm co vede ke svíčce nevim jestli je stejný jako klasickej kabel., podle mě je to trochu jiný... ale nechám se rád vyvést z omylu...
ale zajímalo by mě jestli může být třeba na vině nějaká cívka...
-
Diablo330Ci
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha


Touring & Compact