Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

prestavba motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Akym
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.02.2007 01:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1408

#1 Příspěvek od Akym »

cau kluci´urcite uz se to tady resilo ale nenasel jsem :cry: chcu se zeptet mam 323i cupe a zajima me jak moc narocne je vymenit motor za m3 motor jestli stim mate nekdo skusenosti zajima me vse!jestli muzu nechat svuj diferak prevodovku eventuelne no proste budu rad za vsechny skusenosti stimdle diky moc kluci :D
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Musel bys vyměnit úplně všechno. Teda kromě kastle :lol: Vyprdni se na to.
Akym
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.02.2007 01:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1408

#3 Příspěvek od Akym »

to se me nezda ze bych musel menit vse to mozna kdybych mel iso tak jo ale ja mam 323i vis je tu nekdo kdo to delal a ma skusenost? :D
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#4 Příspěvek od Slid »

najdi si téma od Lopola pokud tu nějaké je ten dával do 328i motor z M3 3.2
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dsvatos »

simir píše:to se me nezda ze bych musel menit vse to mozna kdybych mel iso tak jo ale ja mam 323i vis je tu nekdo kdo to delal a ma skusenost? :D
Jenže M3 má i oproti šestiválům svou převodovku, diferák, nápravy, brzdy, skoro všechno jinak..
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bohhy »

Ja bych to videl asi takhle. Vyndas starej motor i s prevodovkou. Do toho das motor z M3 s prevodovkou, ted pokud pujde napojit na stavajici kardan, tak mas vyhrano a je to vse pak uz jen zapojis "nejak" elektriku, benzin, plynovy lanko a podobne. Pokud nenapojis kardan, musis vymenit kardan, ten by mel jit na stavajici velkej dif. Ted uz to bude normalne jezdit. Ale proc lidi rikaj ze se ma vymenit vsechno, je proto ze diferak bude kratsi nez ma eMko a tudis to bude mit o neco vic polozeny otacky. Ted de taky lidi menej brzdy, protoze precijenom to eMko nema tak velky kotoce jen kvuli vzhledu a to uz sme prave u toho celyho podvozku. Jinak bez tech brzd a difu z M3 to bude taky samo jezdit pezproblemu
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Diablo330Ci »

Bohhy píše:Ja bych to videl asi takhle. Vyndas starej motor i s prevodovkou. Do toho das motor z M3 s prevodovkou, ted pokud pujde napojit na stavajici kardan, tak mas vyhrano a je to vse pak uz jen zapojis "nejak" elektriku, benzin, plynovy lanko a podobne. Pokud nenapojis kardan, musis vymenit kardan, ten by mel jit na stavajici velkej dif. Ted uz to bude normalne jezdit. Ale proc lidi rikaj ze se ma vymenit vsechno, je proto ze diferak bude kratsi nez ma eMko a tudis to bude mit o neco vic polozeny otacky. Ted de taky lidi menej brzdy, protoze precijenom to eMko nema tak velky kotoce jen kvuli vzhledu a to uz sme prave u toho celyho podvozku. Jinak bez tech brzd a difu z M3 to bude taky samo jezdit pezproblemu
Presne hlavne to mit komplet s elektrikou a nekoho sikovneho na ni.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#8 Příspěvek od WizarDEAD »

vykasli se na to.. zbytecnej cas a investice.. radsi chvilku setri a pak si kup plnohodnotny emko..
Odpovědět