Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
330ci nebo m3 (e46)
-
Ales-eastek
- Registrovaný
- Příspěvky: 110
- Registrován: čtv 24.11.2005 01:00
-
ondrej
- Registrovaný
- Příspěvky: 563
- Registrován: čtv 25.08.2005 00:00
- Bydliště: Sydney, Australia
- Klubové ID: 1375
Jo jo,ptal jsem se na to já, vyšlo mi z toho,že zatím na M asi budu muset zapomenout. Zajímala mě hlavně cena dílů. Problém je, že díly na M nekoupíš ve velkých autoprodejnách typu AUTO KELLY čí Štangl, tzn. origo a to vychází něco kolem 30-50% více než origo díly na Ci.
Já navíc najedu něco mezi 30 a 40 tk ročně, a to bych asi vydělával jen na to.
Až budu měnit auto, tak to asi bude 330Ci a možná zainvestuju do špéry (cca 40),a třeba do svodů.
Mrzí mě to, jednou bych jí mooc chtěl.
Já navíc najedu něco mezi 30 a 40 tk ročně, a to bych asi vydělával jen na to.
Až budu měnit auto, tak to asi bude 330Ci a možná zainvestuju do špéry (cca 40),a třeba do svodů.
Mrzí mě to, jednou bych jí mooc chtěl.
-
Ales-eastek
- Registrovaný
- Příspěvky: 110
- Registrován: čtv 24.11.2005 01:00
nemyslím si že je to to pravé auto na ježdění 10km tam (totál studený motor) a 10km zpět....je to to nejhorší pro auto co může bejt...chce to Golf 2 nebo 3 na ježdění do práce a M3 na víkendy a volnoAles-eastek píše:tak to ja najedu tak cca 10tisic za rok,jezdim autem jen do prace,ale jde o to ze jezdim po okoli londyna..a vozovky v uk jako dost strasny,tak ze ty auta dostavaj dost zabrat...
-
Ales-eastek
- Registrovaný
- Příspěvky: 110
- Registrován: čtv 24.11.2005 01:00
No. Předělat 330ci na M3 pouze co se týče plechařiny (což máš asi na mysli) mi přijde skoro stejný jako M znáčky na 316iAles-eastek píše:tak 30 za brzdy je cajkkdyz si zas vezmu kolik co stoji na 320d a picu to jede.kazdopadne si nejak nemuzu pomoc a ta m3 se mi libi nejvic...a zas predelavak 330ci se mi nejak nechce..i kdyz tady v uk to delaj bezne za 2000liber co jsem nasel..ale porad to neni m3
