Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

330ci nebo m3 (e46)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ales-eastek
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: čtv 24.11.2005 01:00

#1 Příspěvek od Ales-eastek »

chci tenhle rok menit auto,ale porad nemam nejak jasno do ceho jit..jestli 330ci nebo m3..zajimalo by mne jak je to u m3 se servisem ,tedy nahradni dily..jestli je to velky rozdil v nakladech na udrzbu atd.jestli nekdo m3 e46 byl bych rad kdyby jste se se mnou podelili o zkusenosti.diky
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od dsvatos »

Není to tak dávno, kdy se tady přesně tohle docela dost řešilo. Najdi si to, je to úplně stejná otázka..
ondrej
Registrovaný
Příspěvky: 563
Registrován: čtv 25.08.2005 00:00
Bydliště: Sydney, Australia
Klubové ID: 1375

#3 Příspěvek od ondrej »

Jo jo,ptal jsem se na to já, vyšlo mi z toho,že zatím na M asi budu muset zapomenout. Zajímala mě hlavně cena dílů. Problém je, že díly na M nekoupíš ve velkých autoprodejnách typu AUTO KELLY čí Štangl, tzn. origo a to vychází něco kolem 30-50% více než origo díly na Ci.

Já navíc najedu něco mezi 30 a 40 tk ročně, a to bych asi vydělával jen na to.

Až budu měnit auto, tak to asi bude 330Ci a možná zainvestuju do špéry (cca 40),a třeba do svodů.

Mrzí mě to, jednou bych jí mooc chtěl.
Ales-eastek
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: čtv 24.11.2005 01:00

#4 Příspěvek od Ales-eastek »

tak to ja najedu tak cca 10tisic za rok,jezdim autem jen do prace,ale jde o to ze jezdim po okoli londyna..a vozovky v uk jako dost strasny,tak ze ty auta dostavaj dost zabrat...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#5 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Ales-eastek píše:tak to ja najedu tak cca 10tisic za rok,jezdim autem jen do prace,ale jde o to ze jezdim po okoli londyna..a vozovky v uk jako dost strasny,tak ze ty auta dostavaj dost zabrat...
nemyslím si že je to to pravé auto na ježdění 10km tam (totál studený motor) a 10km zpět....je to to nejhorší pro auto co může bejt...chce to Golf 2 nebo 3 na ježdění do práce a M3 na víkendy a volno :wink: pokud koupíš dobrej kousek a budeš se k ní chovat slušně tak nebude problém...drahý věci co se můžou posrat jsou motor...převodovka a diferák.Pravdou je že i brzdy jsou trochu dražší cca 30tis komplet,ale určitě to stojí za to !!!
Ales-eastek
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: čtv 24.11.2005 01:00

#6 Příspěvek od Ales-eastek »

tak 30 za brzdy je cajk :D kdyz si zas vezmu kolik co stoji na 320d a picu to jede.kazdopadne si nejak nemuzu pomoc a ta m3 se mi libi nejvic...a zas predelavak 330ci se mi nejak nechce..i kdyz tady v uk to delaj bezne za 2000liber co jsem nasel..ale porad to neni m3
rumman
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#7 Příspěvek od rumman »

Ales-eastek píše:tak 30 za brzdy je cajk :D kdyz si zas vezmu kolik co stoji na 320d a picu to jede.kazdopadne si nejak nemuzu pomoc a ta m3 se mi libi nejvic...a zas predelavak 330ci se mi nejak nechce..i kdyz tady v uk to delaj bezne za 2000liber co jsem nasel..ale porad to neni m3
No. Předělat 330ci na M3 pouze co se týče plechařiny (což máš asi na mysli) mi přijde skoro stejný jako M znáčky na 316i :)
Odpovědět