Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spatny chod na volnobeh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj denska sem si cistil volnobezny ventil, protoze mne houpali otacky na volnobeh na LPG. Po vycisteni sem ho dal zpet a co se nestalo. Na LPG se sice chod trosku zlepsil (uz to tak moc nehoupe), ale na benzin, na ktery to pred opravu jelo bezproblemu je chod na volnobeh hrozny auto jakoby se dusilo, a "chrblalo" tim padem se mirne rozhoupou i otacky ale jen minimalne. Volnobezny ventil jsem zkousel, a je plne funkcni, nikde nedrhne a vylesteny do lesku.
mohl by takto razantne ovlivnit chod motoru tento ventil, kdyz se zda byt dobry, a nebo se jen projevila nejaka dalsi zavada co tam muze byt, spatna vaha a nebo lambda. Kdyz by mi to snad nikde nemelo prisavat vzduch do sani, vsecko sem utesnil, a projistotu aj zalepil silikonem.
Kdyz vypojim Lambdu, tak to na chodu motoru neni nijak znat. (pred 3 mesici na mereni mi rekli ze je dobra).
Zapomel sem ze je to E36 325i M50- motor
Kdyz vypojim Vahu vzduchu, tak se chod motoru mirne zhorsi, ale neni to prilis znat.
mohl by takto razantne ovlivnit chod motoru tento ventil, kdyz se zda byt dobry, a nebo se jen projevila nejaka dalsi zavada co tam muze byt, spatna vaha a nebo lambda. Kdyz by mi to snad nikde nemelo prisavat vzduch do sani, vsecko sem utesnil, a projistotu aj zalepil silikonem.
Kdyz vypojim Lambdu, tak to na chodu motoru neni nijak znat. (pred 3 mesici na mereni mi rekli ze je dobra).
Zapomel sem ze je to E36 325i M50- motor
Kdyz vypojim Vahu vzduchu, tak se chod motoru mirne zhorsi, ale neni to prilis znat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
no tak ja ho mam porad za studena aj za tepla. Ale jak pises ze po virazeni spadnu otacky a pak sa to vyhupne navrch a v mem pripade to bude mirne kolisat kolem nejake hodnoty (za jizdy jsou stabilni). A nekdy mi to taky chcipne, tak bych to videl asi na stejnu vadu a to bud lambda a nebo vaha vzduchu, chtelo by to zkusit?castro píše:mam taky problém s volnoběhem. Prakticky ale až po zahřátí auta. Po vyřazení mi spadnou otáčky až třeba k 200 a pak se vyhoupnou nahoru a pak se ustálí. Někdy to i chcípne... ventil jsem taky čistil.. :-/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 252
- Registrován: čtv 22.11.2007 01:00
- Bydliště: Tvarožná Lhota
- Kontaktovat uživatele:
mě se něco podobného stalo z ničeho nic...dával sem tomu zahulit a najednou mi praskl vlnovec..docela velká díra...a od té doby než sem na to přišel bylo auto jak někde vytažené z vrakoviště....už jsem tam měl pár šrámů od začátku co jsem auto koupil...dneska sem vyměnil vlnovec a nevěřil sem co to dokáže....hned pár minut na to sem uplně zdriftoval zadní gumy:-)...jede to uplně jinak a konečně v pořádku...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Dneska sem zkusil vytahnut cidlo teploty a nestacil sem sa divit chod motoru byl uplne v poradku zadne kolisani otacek, akorat otacky nebyli cca 550-600, ale byli tak 800-900, ale zadne kolisani. Ale asi tak po 5 minutach se neco v motoru stalo, spadly otacky caa na 400-500 a motor zacal opet houpat v rozmezi 500-600.
Kdyz prepojim cidla teploty opacne, tak teplomer ukazuje asi dobre, a motor na volnobeh houpe.
Chtel bych sa zeptat, zda s timto nema nekdo zkusenosti, co udela odpojene cidlo, jak by se mel motor chovat, a proc po par minutach dojde nahle ke zvratu a poklesnou otacky na normalni hodnotu, a motor opet zacne houpat.
Kdyz prepojim cidla teploty opacne, tak teplomer ukazuje asi dobre, a motor na volnobeh houpe.
Chtel bych sa zeptat, zda s timto nema nekdo zkusenosti, co udela odpojene cidlo, jak by se mel motor chovat, a proc po par minutach dojde nahle ke zvratu a poklesnou otacky na normalni hodnotu, a motor opet zacne houpat.
Čau, mám úplně ten stejnej problém, na diag. to vyhodilo špatnou lambdu, koupě NGK 3300.- ale pořád stejný, ještě k těm problémům: trochu to jako by střílí - není stejný chod motoru, možná trochu smrdí- bohatá směs a hlavně to cuká při ustálené jízdě. Než půjdu na diagnostoku znovu, ještě zkusím vyčistit klapku a zkontrolovat vlnovec sání, což mi bylo jaksi doporučeno. A co vy? Nějaký pokrok ohledně tohoto problému? Ještě: při odpojení váhy, konektoru klapky změna chodu motoru, při odpojení lambdy, teplotního čidla- nic se neděje...
motor M50
motor M50