Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna motoru... 320 -> 325
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
-
Bohhy
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Ted sem to delal nekolikrat, cele je to otazka nekolika hodin. Motory sou naprosto totozny, pokud budes zamenovat m52b20 za m52b25 nebo m50b20 za m50b25.
Pokud to neni nutny, tak od prevodovky dozadu nemusis menit nic.
Musis vymenit airbox, ten je jinej. jinak je to proste stejny.
Pro me ososbne otazka jednoho dne prace
Pokud to neni nutny, tak od prevodovky dozadu nemusis menit nic.
Musis vymenit airbox, ten je jinej. jinak je to proste stejny.
Pro me ososbne otazka jednoho dne prace
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
-
Bohhy
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Jestli si nikdy nemenil v BMW motor, tak ti to trosku nastinim.
Bmw ma skvele resenou elektriku, nikdy nic neodpojujes z motoru. Odpoji se skorat hlavni kabel nad pravym podbehem, odpojis RJ, na leve strane potom odpojis tentyz kabel, vycvaknes tri relatka a odpojis hlavni zasuvku. To je cele od elektriky, tohle vse zustane na motoru a s tim to i vyndas. Odpojis vodu, plynove lanko (popripade klimakompresor) a motor jde ven. Ja ho vyndavam spodem s napravnici a prevodovkou jako komplet, takze odpojim kardan, razeni, ramena, napravnici vejfuk a motor jde komplet ven za necely 2 hodky.
A pokud budem zachazet do podrobnosti s tema poloosama. Jo je to tak 2,5ka ma vetsi difer (kvuli tomu kratsi kardan) a vetsi poloosy. Ale ted uz zalezi na tobe, jestli si je sezenes a das tam vsechno tohle nebo nechas z 2,0. Ale ja s tim jezdil a jediny co se mi podelalo tak samosvor, ale to proto, protoze si myslim ze byl z 18ky, protoze byl hrozne kratkej.
Kazdopadne vymenit poloosy, difer a kardan neni takovej problem. Ale chce to vsechny tyhle tri veci najednou. Jinak 2,5 ma stejny brzdy jako 2,0.
Bmw ma skvele resenou elektriku, nikdy nic neodpojujes z motoru. Odpoji se skorat hlavni kabel nad pravym podbehem, odpojis RJ, na leve strane potom odpojis tentyz kabel, vycvaknes tri relatka a odpojis hlavni zasuvku. To je cele od elektriky, tohle vse zustane na motoru a s tim to i vyndas. Odpojis vodu, plynove lanko (popripade klimakompresor) a motor jde ven. Ja ho vyndavam spodem s napravnici a prevodovkou jako komplet, takze odpojim kardan, razeni, ramena, napravnici vejfuk a motor jde komplet ven za necely 2 hodky.
A pokud budem zachazet do podrobnosti s tema poloosama. Jo je to tak 2,5ka ma vetsi difer (kvuli tomu kratsi kardan) a vetsi poloosy. Ale ted uz zalezi na tobe, jestli si je sezenes a das tam vsechno tohle nebo nechas z 2,0. Ale ja s tim jezdil a jediny co se mi podelalo tak samosvor, ale to proto, protoze si myslim ze byl z 18ky, protoze byl hrozne kratkej.
Kazdopadne vymenit poloosy, difer a kardan neni takovej problem. Ale chce to vsechny tyhle tri veci najednou. Jinak 2,5 ma stejny brzdy jako 2,0.
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
-
Maverick666
- Registrovaný
- Příspěvky: 77
- Registrován: sob 25.08.2007 00:00
- Bydliště: Litvínov
- Klubové ID: 1402
- Kontaktovat uživatele:
