Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vynechával první válec..... teď už nejde vůbec E36 IS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#21 Příspěvek od ferlin »

Možná jde "jen" o zapečené pístní kroužky prvního válce. U jiných aut jsem to řešil, ale u bawora? :? Buď jiný motor, anebo dobrého mechoše kámoše. :wink:
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#22 Příspěvek od exnumik »

čím to tam mám stříknout, je to hrozně hluboký...
a můžu WD čko a kolik?

a taky Vám chci moc poděkovat jak mi pomáháte... jsem jen policajt :lol:
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od dsvatos »

exnumik píše:čím to tam mám stříknout, je to hrozně hluboký...
a můžu WD čko a kolik?

a taky Vám chci moc poděkovat jak mi pomáháte... jsem jen policajt :lol:


No WD-čkem si nepomůžeš :lol: :lol: Pokud ti tlak uniká přes kroužky, tak ten nalitej olej to zatěsní. A na to se WD fakt nehodí :lol: Takže normálně motorovej olej. A stříkni to tam injekční stříkačkou s nasazenou hadičkou.
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#24 Příspěvek od ferlin »

Jo jo, nechci být špatným prorokem, ale ventíle to asi nebudó. Leda že by je bawec měl z másla. :)
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#25 Příspěvek od exnumik »

je to horší a horší .... teď už nenaměřím skoro nic ani 3 bary
střík jsem tam ten olej ale žádná změna, tak co myslíte, mám sundat hlavu a kouknout na to, nebo je to zbytečná práce...
ale jak říkáte když se nic nezměnilo tak by to měly být ventily?
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#26 Příspěvek od ferlin »

No ventily by se nehoršily tak rychle. Možná těsnění hlavy. To se může horšit velmi rychle. Takže, buď kroužky, anebo ventily, anebo těsnění hlavy, anebo prasklý válec. Nic víc už mě nenapadá. :?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od dsvatos »

Shoď hlavu a budeš hned vědět co tomu je..
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#28 Příspěvek od ferlin »

Přesně tak, hlavu dolu-bod číslo jedna.
Tak mě napadla taková věc. Pokud to nebude těsnění, jakože asi ne když nemá problémy s chladicí kapalinou, a nebudou to ani ventily a pokud je zespoda takový přístup k vaně, že se dá zhodit bez vymontování motoru z auta, tak nevidím až takový problém.

Sdělá vanu, odpojí ojnici od klikovky, vysune píst nahoru a vymění kroužky. Bez přípravku se to potom blbě dostává zpět do válce ale jít by to mělo i tak. Jestli se dají sehnat kroužky jen na jeden válec, to nevím, spíš sada na celý motor. Ale možná by stačilo zapečené kroužky opatrně rozhýbat, sundat, vyčistit pořádně drážky a hodit zpátky. Nestálo by ho to kromě práce a nového těsnění hlavy nic a určo by to bylo lepší, než teď. :)
exnumik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 29.08.2006 00:00

#29 Příspěvek od exnumik »

OK sundám hlavu a uvidím, ale teď nemám prašulky na takovou opravu, takže to bude muset počkat :cry: a já musím jezdit po 3 letech opět vlakem...
moc Vám děkuju a o opravě budu průběžně informovat... aby i ostatní věděli jak na to... kdyby nedej bože měli ten samej problém...

a mám najeto 325 000km jen pro info...

zatím ahoj...
Odpovědět