Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Bila emulze na viku ventilu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od FiliposII »

Mam E36 325i a asi mam i dost zavazny problem, pri jizde se mi vyhoupla teplota na maximum, a po zastaveni jsem zjistil, ze me ubyla voda v chladici. Hned jsem se dival na olej zda je v dobrem stavu, a kdyz vytahnu merku, tak je v normalni (zlatavy-hnedy), ale kdyz odelam vrsek pro plneni oleje (na viku ventilu), tak je na nem byla hmota, a kdyz prstem sahnu zevnitr na viko ventilu, tak je tam bila mazlava hmota (asi to bude uz emulze). Te bile hmoty je tam asi tak 3mm coz je zrejme hodne.
Takze mi asi proteka voda do oleje.
1.) Byl sem nucen jednou vytocit motor za studena k 5000 ot. po dobu cca 5-10s, je mozne aby mi praskla hlava nebo propalilo tesneni za tak kratkou dobu?
2.) Pokud mam prasklou hlavu da se nekde zavarit, slysel jsem ze to snad jde (Brno-Zlin-Uh.Hradiste)?
3.) Nebo byva spise pricinou jen tesneni podhlavou (pripadne jakou znacku tesneni koupit a kde, slysel sem ze levne to nevydrzi)?
4.) Mel bych auto uz definitivne odstavit az do opravy a nebo jeste mozu chvilu jezdit, kdyz z oleje zatim neni emulze?

Prosim poradte.
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#2 Příspěvek od frank325i »

ja to same .... to chce radu.....jinac ja vymenil olej pac se me nezdal....
e36power
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: úte 23.10.2007 00:00

#3 Příspěvek od e36power »

Sundal bych hlavu nechal jí natlakovat pokud by byla ok tak ji nechat popř srovnat a zpět.
vím že u nas ve Slanym tam to tlakujou za 800 a srovnaní cca 500kč
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od FiliposII »

e36power píše:Sundal bych hlavu nechal jí natlakovat pokud by byla ok tak ji nechat popř srovnat a zpět.
vím že u nas ve Slanym tam to tlakujou za 800 a srovnaní cca 500kč
do slaneho je to pro mna celkem daleko......... potreboval bych neco v okoli brna, zlina, Uh. Hradiste
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 512
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 887

#5 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

FiliposII píše: potreboval bych neco v okoli brna, zlina, Uh. Hradiste
tak to jedině zde http://www.brusirnapavlicek.cz/
z vlastní skušenosti mohu doporučit
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od FiliposII »

Kdyz uz budu sdelavat hlavu, tak bych chtel vede co vsecko bych mel met pripravene na vymenu

Srouby, tesneni pod hlavu, na sací, výfukové potrubí, pak jsem slysel neco o nejakych guferech (myslim k ventilum), ........ prosim o doplneni, co je vhodne jeste menit, kdyz uz sa to rozdelava.
Tesneni pod viko ventilu by snad mohlo byt i stare mam ho tam teprve 5 mesicu?

popripade kde nejlepe nakoupit, a jakou znacku dilu volit (nejlepe internetovy obchod).
e36power
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: úte 23.10.2007 00:00

#7 Příspěvek od e36power »

Tak jako jde otom jak ses na tom financne.
To vis ze koupit vse origo by bylo ok.Muzes koupit komplet tesneni na hlavu. Ja jsem kupoval u sebe v Elitu vse od getsu.
Tak asi stejnak budes muset na tu tlakovou skousku vyndat ventili.Takze ty gufera muzes vklidu vymenit.Tesni ti to unik oleje kolem vodítka ventilu
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od FiliposII »

Jeste taky lama dotaz jaky je rozdil mezi

Sada těsnění hlavy válců 21-26706-20/0 cca 5500kc
Těsnění hlavy válců 30-026706-20 cca 1500kc

co vsechno obsahuje ta sada tesneni hlavy valců (brano z elit)
e36power
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: úte 23.10.2007 00:00

#9 Příspěvek od e36power »

To by asi bylo nejlepsi tam zavolat a optat se alepocitam ze za tech 5500 bude origo.
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 1381
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od HanzE3 »

e36power píše:To by asi bylo nejlepsi tam zavolat a optat se alepocitam ze za tech 5500 bude origo.
Když jsem tenhle problém řešil já, tak co jsem zjišťoval sada těsnění zn. těsnění víka ventilů, hlavy válců, vanosu atd. - jsou to všechny těsnění pro celý vršek motoru.Cena se pohybuje od 4500 - 6500Kč - Jedná se o náhradu.

Samotné těsnění hlavy stojí kolem těch 1500 - náhrada , originál BMW +/- 3500,- Prý u 2.5i je lepší dávat originál, protože náhrada většinou nevydrží.

Koukal jsem se do faktury za opravu, měl bych tam mít údajně originál, ale cena je 1900,- , takže nevím. Každopádně motor funguje jak má,od opravy už najeto 4500km.
Měl jsem jedinej problém se strátou oleje a cvakáním hydroštelů - Hydroštely se musí natlakovat a to prý dokáže sežrat až 1,5l oleje.
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#11 Příspěvek od Kubin »

FiliposII píše:Kdyz uz budu sdelavat hlavu, tak bych chtel vede co vsecko bych mel met pripravene na vymenu

Srouby, tesneni pod hlavu, na sací, výfukové potrubí, pak jsem slysel neco o nejakych guferech (myslim k ventilum), ........ prosim o doplneni, co je vhodne jeste menit, kdyz uz sa to rozdelava.
Tesneni pod viko ventilu by snad mohlo byt i stare mam ho tam teprve 5 mesicu?

popripade kde nejlepe nakoupit, a jakou znacku dilu volit (nejlepe internetovy obchod).


ja jsem to ted delal! jeste ti tam chybi gufero na kliku..ale ja bych to nejdriv rozdelal a potom bych obednaval-neco ti zustane v dobrym stavu.na tech guferech bych nesetril..ja jsem kupoval vse od VICTOR REINZ!! prodava se i u BMW.hlavu bych nechal 100pro liznout!
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Klubové ID: 1332
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od FiliposII »

Jen pro uplnost

Po dluhem boji sem sundal hlavu a zjistil sem ze je tam menene tesneni na hlave, bylo znacky GLASER vypadalo celkem v pohode, ale po jeho zdelani sem zjistil ze u 3 valca je rupla hlava, takze zitra to vezu na opravu. A myslim si ze ten co to mel predemnu o tem vedel protoze hlava byla asi trochu zbusena a ted mam strach to nechavat zbrusit znovu, aby uz to nebylo moc a nebylo aj to tesneni sirky 2.05 malo.
Kubin
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 10.12.2007 01:00

#13 Příspěvek od Kubin »

FiliposII píše:Jen pro uplnost

Po dluhem boji sem sundal hlavu a zjistil sem ze je tam menene tesneni na hlave, bylo znacky GLASER vypadalo celkem v pohode, ale po jeho zdelani sem zjistil ze u 3 valca je rupla hlava, takze zitra to vezu na opravu. A myslim si ze ten co to mel predemnu o tem vedel protoze hlava byla asi trochu zbusena a ted mam strach to nechavat zbrusit znovu, aby uz to nebylo moc a nebylo aj to tesneni sirky 2.05 malo.

nekde si zjisti rozmer novej hlavy a zmer tu svoji ale vždy tam maj neco na vic..
Cepa
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: sob 24.11.2007 01:00

#14 Příspěvek od Cepa »

Napr. u motoru M52B28 - 2.8 je zadouci, kdyz se brousi hlava, srovnat - zaskrabat i blok motoru.
Odpovědět