Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Bila emulze na viku ventilu
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Mam E36 325i a asi mam i dost zavazny problem, pri jizde se mi vyhoupla teplota na maximum, a po zastaveni jsem zjistil, ze me ubyla voda v chladici. Hned jsem se dival na olej zda je v dobrem stavu, a kdyz vytahnu merku, tak je v normalni (zlatavy-hnedy), ale kdyz odelam vrsek pro plneni oleje (na viku ventilu), tak je na nem byla hmota, a kdyz prstem sahnu zevnitr na viko ventilu, tak je tam bila mazlava hmota (asi to bude uz emulze). Te bile hmoty je tam asi tak 3mm coz je zrejme hodne.
Takze mi asi proteka voda do oleje.
1.) Byl sem nucen jednou vytocit motor za studena k 5000 ot. po dobu cca 5-10s, je mozne aby mi praskla hlava nebo propalilo tesneni za tak kratkou dobu?
2.) Pokud mam prasklou hlavu da se nekde zavarit, slysel jsem ze to snad jde (Brno-Zlin-Uh.Hradiste)?
3.) Nebo byva spise pricinou jen tesneni podhlavou (pripadne jakou znacku tesneni koupit a kde, slysel sem ze levne to nevydrzi)?
4.) Mel bych auto uz definitivne odstavit az do opravy a nebo jeste mozu chvilu jezdit, kdyz z oleje zatim neni emulze?
Prosim poradte.
Takze mi asi proteka voda do oleje.
1.) Byl sem nucen jednou vytocit motor za studena k 5000 ot. po dobu cca 5-10s, je mozne aby mi praskla hlava nebo propalilo tesneni za tak kratkou dobu?
2.) Pokud mam prasklou hlavu da se nekde zavarit, slysel jsem ze to snad jde (Brno-Zlin-Uh.Hradiste)?
3.) Nebo byva spise pricinou jen tesneni podhlavou (pripadne jakou znacku tesneni koupit a kde, slysel sem ze levne to nevydrzi)?
4.) Mel bych auto uz definitivne odstavit az do opravy a nebo jeste mozu chvilu jezdit, kdyz z oleje zatim neni emulze?
Prosim poradte.
tak to jedině zde http://www.brusirnapavlicek.cz/FiliposII píše: potreboval bych neco v okoli brna, zlina, Uh. Hradiste
z vlastní skušenosti mohu doporučit
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz uz budu sdelavat hlavu, tak bych chtel vede co vsecko bych mel met pripravene na vymenu
Srouby, tesneni pod hlavu, na sací, výfukové potrubí, pak jsem slysel neco o nejakych guferech (myslim k ventilum), ........ prosim o doplneni, co je vhodne jeste menit, kdyz uz sa to rozdelava.
Tesneni pod viko ventilu by snad mohlo byt i stare mam ho tam teprve 5 mesicu?
popripade kde nejlepe nakoupit, a jakou znacku dilu volit (nejlepe internetovy obchod).
Srouby, tesneni pod hlavu, na sací, výfukové potrubí, pak jsem slysel neco o nejakych guferech (myslim k ventilum), ........ prosim o doplneni, co je vhodne jeste menit, kdyz uz sa to rozdelava.
Tesneni pod viko ventilu by snad mohlo byt i stare mam ho tam teprve 5 mesicu?
popripade kde nejlepe nakoupit, a jakou znacku dilu volit (nejlepe internetovy obchod).
Tak jako jde otom jak ses na tom financne.
To vis ze koupit vse origo by bylo ok.Muzes koupit komplet tesneni na hlavu. Ja jsem kupoval u sebe v Elitu vse od getsu.
Tak asi stejnak budes muset na tu tlakovou skousku vyndat ventili.Takze ty gufera muzes vklidu vymenit.Tesni ti to unik oleje kolem vodítka ventilu
To vis ze koupit vse origo by bylo ok.Muzes koupit komplet tesneni na hlavu. Ja jsem kupoval u sebe v Elitu vse od getsu.
Tak asi stejnak budes muset na tu tlakovou skousku vyndat ventili.Takze ty gufera muzes vklidu vymenit.Tesni ti to unik oleje kolem vodítka ventilu
-
HanzE3
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 07.11.2007 01:00
- Bydliště: Praha 10
- Klubové ID: 1381
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem tenhle problém řešil já, tak co jsem zjišťoval sada těsnění zn. těsnění víka ventilů, hlavy válců, vanosu atd. - jsou to všechny těsnění pro celý vršek motoru.Cena se pohybuje od 4500 - 6500Kč - Jedná se o náhradu.e36power píše:To by asi bylo nejlepsi tam zavolat a optat se alepocitam ze za tech 5500 bude origo.
Samotné těsnění hlavy stojí kolem těch 1500 - náhrada , originál BMW +/- 3500,- Prý u 2.5i je lepší dávat originál, protože náhrada většinou nevydrží.
Koukal jsem se do faktury za opravu, měl bych tam mít údajně originál, ale cena je 1900,- , takže nevím. Každopádně motor funguje jak má,od opravy už najeto 4500km.
Měl jsem jedinej problém se strátou oleje a cvakáním hydroštelů - Hydroštely se musí natlakovat a to prý dokáže sežrat až 1,5l oleje.
FiliposII píše:Kdyz uz budu sdelavat hlavu, tak bych chtel vede co vsecko bych mel met pripravene na vymenu
Srouby, tesneni pod hlavu, na sací, výfukové potrubí, pak jsem slysel neco o nejakych guferech (myslim k ventilum), ........ prosim o doplneni, co je vhodne jeste menit, kdyz uz sa to rozdelava.
Tesneni pod viko ventilu by snad mohlo byt i stare mam ho tam teprve 5 mesicu?
popripade kde nejlepe nakoupit, a jakou znacku dilu volit (nejlepe internetovy obchod).
ja jsem to ted delal! jeste ti tam chybi gufero na kliku..ale ja bych to nejdriv rozdelal a potom bych obednaval-neco ti zustane v dobrym stavu.na tech guferech bych nesetril..ja jsem kupoval vse od VICTOR REINZ!! prodava se i u BMW.hlavu bych nechal 100pro liznout!
-
FiliposII
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro uplnost
Po dluhem boji sem sundal hlavu a zjistil sem ze je tam menene tesneni na hlave, bylo znacky GLASER vypadalo celkem v pohode, ale po jeho zdelani sem zjistil ze u 3 valca je rupla hlava, takze zitra to vezu na opravu. A myslim si ze ten co to mel predemnu o tem vedel protoze hlava byla asi trochu zbusena a ted mam strach to nechavat zbrusit znovu, aby uz to nebylo moc a nebylo aj to tesneni sirky 2.05 malo.
Po dluhem boji sem sundal hlavu a zjistil sem ze je tam menene tesneni na hlave, bylo znacky GLASER vypadalo celkem v pohode, ale po jeho zdelani sem zjistil ze u 3 valca je rupla hlava, takze zitra to vezu na opravu. A myslim si ze ten co to mel predemnu o tem vedel protoze hlava byla asi trochu zbusena a ted mam strach to nechavat zbrusit znovu, aby uz to nebylo moc a nebylo aj to tesneni sirky 2.05 malo.
FiliposII píše:Jen pro uplnost
Po dluhem boji sem sundal hlavu a zjistil sem ze je tam menene tesneni na hlave, bylo znacky GLASER vypadalo celkem v pohode, ale po jeho zdelani sem zjistil ze u 3 valca je rupla hlava, takze zitra to vezu na opravu. A myslim si ze ten co to mel predemnu o tem vedel protoze hlava byla asi trochu zbusena a ted mam strach to nechavat zbrusit znovu, aby uz to nebylo moc a nebylo aj to tesneni sirky 2.05 malo.
nekde si zjisti rozmer novej hlavy a zmer tu svoji ale vždy tam maj neco na vic..
