Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

strata vykonu motora

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
diesel

#1 Příspěvek od diesel »

Čaute prosím o pomoc mám BMW E 46 320 D r.v.00 ,mam problem s vykonom motora.Auto nema absolutne žiadny zatah, raz ide raz nejde , proste ako sa mu chce.Bol som na diagnostike , vadna vaha vzduchu.Vymenil som ju. Na chvilu to bolo ok len občas male trhnutie.3. tyždne v ok pakto prišlo skackanie auta a žiadny výkon.Nasledovala vymena palivoveho filtra.Auto ok, až po ubehnuti 150 km v kuse to prišla znovu.Auto začalo skackat a stratil sa výkon.Prosím o radu čo moze byt chyba.Dakujem za každu radu.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#2 Příspěvek od Killca »

klidne muze byt vadne naftove cerpadlo nebo nekvalitni nafta, nebo spina v nadrzi ktera zasira palivovy filtr
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Leveler »

Jak píše Killca.Jinak kámoš měl podobnej problém ale měl to tou váhou.Třeba když mu to přestalo táhnout tak zastavil a vypl motor a pak to bylo zase dobrý.
Jinak si někdy vem tu kvalitní naftu od Shellu a trošku to protáhni a uvidíš.
Richardos
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 22.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od Richardos »

nemohlo by to být třeba podávacím čerpadlem v nádrži, který už pomalu umírá? :roll:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od castro »

Leveler píše:Jinak si někdy vem tu kvalitní naftu od Shellu a trošku to protáhni a uvidíš.
já bych to nebral jen někdy ale pořád... Do N95ky už mě nikdo nedonutí ani násilím, hýčkam si to V-powerem, nic jiného netankuji, ikdybych měl jít s kanystrem pěšky...

N95 jsem vzal za dobu co mam auto 2x, z toho 1x mi to zaneslo palivový filtr a teď to vypadá ještě na vstřiky... :?
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od JanK »

já bych sazel na vahu,kamos ma to samy u vw golf 85kw
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od castro »

JanK píše:já bych sazel na vahu,kamos ma to samy u vw golf 85kw
kdyby jsi četl, byla měněná...
diesel

#8 Příspěvek od diesel »

Dakujem za pomoc.Priznam sa raz som asi pred mesiacom natankoval lacnu naftu a je pravda ze od tej doby mam tieto problemy.Od vtedy tankujem len shell v power diesel, občas esso, omw.Myslite že by pomohlo vyčistit nadrž?A pak este nový palivový filter.Nemam moc skusenosti s naftakom je to moj prvý.Motor sa tak chova už teraz vzdy aj za studena aj za tepla.Do teraz len ked sa zohrial a aj to tak po ubehnuti 70-90 km.dakujem za rady.
e36power
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: úte 23.10.2007 00:00

#9 Příspěvek od e36power »

Já nevim no ja vím že ve Svete motoru delali nejakej test že tankovali ty více oktanovy jako shell power racing atd. A ze jedinej rozdil ve výkonu byl u nejakyho kompresorovýho Mercedesu jinak ani prd.
Tam asi spis jde oto ze v tech vesnickejch benzinkach tam přimíchavaj buh ví co.. :(
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#10 Příspěvek od berkelay »

no není Vpower jako Vpower racing :wink: VpowerN95 je echt 95tka s příměsí pro odstraňování usazenin z ventilů a vstřikování, tímto benzínem jsem po špatných zkušenostech s jinými benzíny, prolil svoji 80l nádrž hodněkrát, nic jiného již netankuju :) Vpower racing nemá cenu do našich starých miláčků ani tankovat, akorát si tím propálíme ventily. Ale VpowerN95 si určitě BMW zaslouží, těch pár korun navíc není přece důležitých
diesel

#11 Příspěvek od diesel »

Caute všetci, takže v servise nevedia prísť nato čo tomu autu je.Samozrejme diagnostika nič neukazala. Odpojil sa akurat AGR ventil a auto ide tak ako ma.Akurat ešte merali tlak turba.V rozmezí otáčok 2500-3500 ten tlak neni taký aky ma byť.Zhruba o 10% ma menší vYkon auto.Poradili nám do plnej nadrži naliať 1 liter oleja, že to zvikne pomocť.Nafta je vraj velmi suchá tak raz začas je dobre naliať olej.Nemôže sa tým niečo požkodiť v motore??? Zatial auto nešklbe cez vikend ho idem prevetrať na hory a pak uvidíme.

Ďakujem
qap
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: úte 27.02.2007 01:00
Bydliště: Prostějov-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od qap »

e36power píše:Já nevim no ja vím že ve Svete motoru delali nejakej test že tankovali ty více oktanovy jako shell power racing atd. A ze jedinej rozdil ve výkonu byl u nejakyho kompresorovýho Mercedesu jinak ani prd.
Tam asi spis jde oto ze v tech vesnickejch benzinkach tam přimíchavaj buh ví co.. :(

Ja si myslim že si v dnešni době nikdo nezkusi dat nejaky bordel do benzinu či nafty i u těch levnych benzinek jde jim přece taky o to aby ti lidi tam jezdili znovu a znovu.Ja osobne kdybych natankoval nekde kde mi auto nepojede tak už maji o zakaznika min.Taky asi chodi nejake kontroly nebo ne?Lije si každa pumpa co ji napadne?..........Jen muj nazor.
Odpovědět