Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Ostrikovace e36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#1 Příspěvek od wang »

Prestali mi z niceho nic jit ostrikovace na celni sklo, zkousel sem prehodit ke kamosovi cerpadylko a jede u me ne, zkousel sem jestli tam de stava, zkousecka ukazuje ze jo, ale muze tam jit malej proud, ale cim to je netusim, kde najdu rele na ostrikovace? Nebo je tam jeste jinej figl?
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1327
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od ELiLOBO »

mě se to stalo taky, ale bylo to motorkem.
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#3 Příspěvek od wang »

tim to bohuzel neni to sme odzkouseli, nevi nekdo kde je rele od blinkru?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#4 Příspěvek od Slid »

když na multimetru je 12V čili jr v konektoru šťáva tak přeci musí frčet a pokud nefrčí je motorek v řiti a nebo nemáš šťávu v konektoru tak si nejdříve toto ujasni :wink:
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Klubové ID: 1251
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od hanzik »

Samozřejmě nevím čím jsi to měřil a kde jsi tomu bral při měření kostru.ALe jestli říkáš že 12V tam bylo a bral jsi kostruod jinud tak ti na tom motorku jednoduše chybí kostra.Zkus zkotrolovat tohle ale fakt nevím jak ten motorek vypadaá takže když tak mou radu ignoruj :-)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#6 Příspěvek od Killca »

rele blinkru - 2x vyssi nez ostatni rele
Obrázek
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#7 Příspěvek od wang »

kecam z hladu rele ostrikovacu kde je samozrejme!!!a meril sem to multimetrem leze z toho asi 11,5 voltu coz je asi malo na to aby to ten motorek rozjelo, zarovku to treba rozsviti ale motorek nezabzuci...
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Klubové ID: 1251
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od hanzik »

Hele tohle se mi nezdá pokud tam naměříš na té patici 11,5 V tak by se ten motorek měl rozjet aspoň trochu.Buď to bude motorek,ale pokud jsi ho zkoušel tak asi ne.Já bych zkontroloval důkladně celou kabeláž od konektru až po relé.Jestli na tom konektru něco naměříš tak relé musí být v poho.Měl jsem ale už problém takovej že u světla zpátečky jsem bnaměřil 12V ale když jsem tam dal žárovku tak nic.Zkontroluj tu kabeláž musí to být v ní.Nějakej kontakt nebo tak.
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#9 Příspěvek od wang »

OK ale kde to relé je? Pac kable vedou do auta do takovyho toho velkyho svazku a nevim kery to pak sou? to rele je nekde u packy?
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#10 Příspěvek od wang »

takze jinak, z konektoru leze stava pri sepnuti packy, motorek na dratky od baterky bzuci,ale kdyz to zapojim tak se proste nic nedeje,uz me napadlo i ze je v haji ten konektor tak sem to premostil dratama ten konektor.Krpa je jinde protoze kdyz drzim packu na ostrikovani nic se nedeje ale pokud odpojim kabel od motorku zacne se stirat tak jak to pri ostrikovani dela,ale pokud je pripojenej tak nestiraji jak kdyby to slo s necim do slusu...$
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Klubové ID: 1251
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od hanzik »

říkal jsi taky že jsi zkoušel motorek v jiném autě.Co tak zkusit jinej motorek v tom tvem autě.Pokud říkáš že po odpojeni motorku to stírá a sním né tak bych řekl že je určo problém v tom motorku.Nebo bych ještě zkusil zjistit kde to může jít do zkratu,třeba připoj motorek jedním kontaktem na konektoru nejlepe kladný pól který je spínaný přes relé a zem hodit rovnou od baterky.ALe musímš si zjistit kterej ten kontakt je kladnej pól.No a pokud to bude fungovat tak chyba je v tom uzemění neboli v tom druhem drátu.Je těžký tak poradit když jsem to ani neviděl :-)Přeju hodně zdaru
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#12 Příspěvek od wang »

zkousel sem prijednom samozrejme i motorek kamosa,takze alternativa ze je to motorkem je timto proste vyloucena,muj u neho jel u me jeho ne :!: A je to spinany kostrou,plus je tam stalej pri zaplym klicku,zkousel sem i kladnej pol z baterky jestli to nedava malo a kostru na sepnuti z konektoru a zase nic,ale kostra reaguje na multimetru jedine ze by to blbe kostrilo,ale abych se v tom nemusel hrabat,tak by mi konecne nekdo mohl rict kde je rele od ostrikovacu, nebo od steracu a jestli je kazde zvlast nebo je to sjednoceny :!:
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Klubové ID: 1251
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od hanzik »

AHA tak to ti nehelfnu já budu mít příručku JAK NA TO až příští týden.Sorry
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#14 Příspěvek od wang »

tak kdyby to tam bylo a do te doby bych nevedel tak pls koukni
hanzik
Registrovaný
Příspěvky: 347
Registrován: čtv 06.09.2007 00:00
Bydliště: Třinec
Klubové ID: 1251
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od hanzik »

OK až mi příjde tak se po tom kouknu.Budu na to myslet (teda doufám) :lol:
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#16 Příspěvek od dell »

Posílám obrázek kde je relé čerpadla ostřikovače.
Přílohy
rele.jpg
rele.jpg (139.95 KiB) Zobrazeno 643 x
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#17 Příspěvek od Slid »

pokud tam máš na měřáku 11.5V tak to musí s motorkem točit jak blázen :wink: a pokud motorek jak říkáš jinde funguje, tak chyba bude špatný kontakt v patici, konektor (trubička) v patici je třeba více roztáhlá a nedotýká se motorku konektoru, jinak si nedokážu vysvětlit proč to nejde
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#18 Příspěvek od dell »

Doufám že měříš napětí přímo na konektoru. Pokud připojíš měřák na tom konektoru na jeden pól + a druhý na kostru, zjistíš že tam jde trvalé plus, pokud dáš měřák na druhý pól a na + baterky stiskneš páčku pro ostřikování, zjistíš že funguje páčka to znamená že oba vodiče jsou v pořádku. Zkus místo čerpadla dát žárovku jestli se rozsvítí.
Není mě jasné proč by při dobrém čerpadle a zastrčeném konektoru nešly stěrače a při odpojeném ano. Ještě můžeš zkusit, ať někdo mačká páčku a Ty zkoušej zahejbat s konektorem od čerpadla.
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#19 Příspěvek od wang »

zarovku to rozsvitia,ale rozsvitilo to jen malou vatazmel sem tam teda dal h4 55W a tu to nerozsvitilo packu sem zaprel jakoze porad ostrikuju a jakmile sem pripojil zarovku prestalo to stirat sklo,jako by to slo nejak do slusu ja nevim jak si to mam vysvetlit,ale kontakty sou tim padem stopro dobry,stejny jak motorek,odpojim sitira zatizim zarovkou nesira,jinak ten samotnej plus dava dost protoze kdyz sem ji pipojil na + z konektoru a na kostru tak svitila,druhej pol jako zem se hlasi ale prestane to fungovat...takze bud je nekde derava kabelaz nebo je nejakym zpusobem poskozeny to rele nebo neco co ridi setreni po ostriknuti protoze pri vetsi zatezi to proste nefunguje.Navic to ze je tam dobrej kontakt dokazuje to ze se pri pripojenem konektoru po "ostriku" nerozjede setreni a s odpojenym to stirne..$
wang
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#20 Příspěvek od wang »

dell píše:Posílám obrázek kde je relé čerpadla ostřikovače.
ja zadnej obrazek nevidim mozna to vidi jen ti co maj zaplaceny clenstvi tak mi prosim hod nekam odkaz nebo posli na wang.s@seznam.cz moc dekuju predem.
Odpovědět