Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
řazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
mám to samé.... jako chybu to nevidím....jpavel76 píše:S tuningovym řazenim zkušenost nemam, ale zajimala by mě zkušenost se seriovym.
Nějak se mi nezda, že když řadim 5-ku, tak při pohybu paky vpravo musim překonávat nějakej odpor. Podobně jako na zpátečku jen je ta síla menší, ale trochu mi to vadí. Je to normální ?
Dík.
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
už se to tady řešilo...problém s montáží není, ale prý se ničí synchrony ve špajzce... ovšem firma UUC motorwerk dělá short shift a životnost převodovky je v pohodě...Jde o to, že se zkrátí dráha přeřazení a tudíž je otázka jestli je schopné špajzkové ozubení tak rychle reagovat a neničit se...
já budu dělat pokus na E46 ne s short shiftem, ale přesnějšíma dráhama řazení... pomocí něceho podobného co dělá UUC... vychýlení v neurálu by mělo být jen 10mm,oproti seriovým 37mm-u nového! Starší má i 80mm...a tudíž se hledají kvalty...
realizace v prubehu jara...dám vědet...
já budu dělat pokus na E46 ne s short shiftem, ale přesnějšíma dráhama řazení... pomocí něceho podobného co dělá UUC... vychýlení v neurálu by mělo být jen 10mm,oproti seriovým 37mm-u nového! Starší má i 80mm...a tudíž se hledají kvalty...
realizace v prubehu jara...dám vědet...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
prodávají se i takové sety.... dole od kulisy řazení delší které zkrátí dráhy jen v horní části (pohyb hlavicí) ale chod na převodovku je stejný tudíš by se neměla nijak poškodi 





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon 06.03.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Shortshift namáhá synchrony v převodovce díky zkrácení doby při přeřazení tudíž synchron námá dostatek času, aby se roztočil=větší opotřebení skříně.
Od UCC

Pro e36 by uvedený tuning díl musel být lehce pozměněný(nebo výstup převodoky) pokud by někdo chtěl mužu to blíže specifikovat.
Řek bych že fajn vylepšení. Pro nekho kdo umi se soustruhem nebo frezou práce na chvíli
Já si udělal Home Made short shift a zatim se to jeví dobře.

Od UCC

Pro e36 by uvedený tuning díl musel být lehce pozměněný(nebo výstup převodoky) pokud by někdo chtěl mužu to blíže specifikovat.
Řek bych že fajn vylepšení. Pro nekho kdo umi se soustruhem nebo frezou práce na chvíli

Já si udělal Home Made short shift a zatim se to jeví dobře.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: ned 02.04.2006 00:00
- Bydliště: Stříbro
- Klubové ID: 715
Nemůže být vše vyměněno, z vlastní zkušenosti a dělal jsem to na více autech (vše BMW) vždy jsem vyměnil všechny silonová pouzdra a řazení šlo jak u nového auta.Speedy píše:Tohle byhc potřeboval vyřešit, mám s tím problém, když letím na 3.bokem a pak vpůlce driftu musím přeřadit na 2.kvalt, tak to zaboha nemůžu trefit. A to mám vše na řazení vyměněné. Budu vděčen za pomoc! Už jsem kvůli tomu vypadl 2x ze závodu :'-(
Tohle je řešení a vysvětlení
http://jtdesigns.stores.yahoo.net/higpertranbr.html
mam opravdu vše vyměněné, nebudu tvrdit něco, co není pravda
http://jtdesigns.stores.yahoo.net/higpertranbr.html
mam opravdu vše vyměněné, nebudu tvrdit něco, co není pravda
