promeril a rekl my ze to 100% bude ta krabice co je umistena u spolujezdce pod kastlikem.(myslim ze to je naka R.J.)pak jsem zase mluvil s FIKOPEM a ten my rek,ze ta ř.j. je az posledni vec ktera by mohla odejit,ze bude kuna zakopana nekde jinde.tak my pls poradte cim by to mohlo byt,rady,typy,nazory.predem dekuji....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ABS A ASC e36
-
uda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: sob 14.10.2006 00:00
- Bydliště: Bydliště:
- Klubové ID: 1207
cau hosi,pls o radu.kdyz jsem kupoval e36ku tak my casem zacalo blikat abs(treba 2dny svitilo a za pak zase zhaslo.)pote treba mesic nic a zas 3dny svitilo a pak zase v poho.ted jse my rozlo
ABS i ASC
.tak jsem zajel na VAG k firme jaraxx.´jeho kolega DUDE
to
promeril a rekl my ze to 100% bude ta krabice co je umistena u spolujezdce pod kastlikem.(myslim ze to je naka R.J.)pak jsem zase mluvil s FIKOPEM a ten my rek,ze ta ř.j. je az posledni vec ktera by mohla odejit,ze bude kuna zakopana nekde jinde.tak my pls poradte cim by to mohlo byt,rady,typy,nazory.predem dekuji....
promeril a rekl my ze to 100% bude ta krabice co je umistena u spolujezdce pod kastlikem.(myslim ze to je naka R.J.)pak jsem zase mluvil s FIKOPEM a ten my rek,ze ta ř.j. je az posledni vec ktera by mohla odejit,ze bude kuna zakopana nekde jinde.tak my pls poradte cim by to mohlo byt,rady,typy,nazory.predem dekuji....
- Přílohy
-
- DSC07792.JPG (69.14 KiB) Zobrazeno 1578 x
-
Fikop
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
To jsem taky říkal....když blbne přední čidlo rozsvítí se pouze ABS, ASC tyto signály nevyužívá. Když zadní tak ASC i ABS. Čidlo by mělo jít proměřit, vedou k němu 2 dráty + a signal out, mínus si to bere z kostry auta. Musíš odpojit konektor co je u kola, na plus připojit (ted nevím jestli 5 nebo 12V) a na signál out nejlépe osciloskop a v nejhorším klasický voltmetr. Když pak zatočíš kolem na multimetru se musí objevit nějaké napětí, bude to skákat od 0 až po max.napájecího napětí (ale spíš to budou nesmysly, pač většina multimetru naumí měřit pulsující napětí). Na osciloskopu by jste měli vidět obdelníkový signál.Huska píše:čidlo na zadním kole... chce to jít od základní věci a ne hned ŘJ
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
když najednou odejde ABS i ASC tak je většinou problém v konektoru nebo utrženém káblíku... možná bude stačit jen vyčistit
-
Dude
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 17.02.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 1063
- Kontaktovat uživatele:
Uz je to dlouho co jsme to s udou resili, ale hlavni problem byl v tom ze RJ ABS/ASC vubec nekomunikovala s diagnostikou (CARSOFT 6.5). Co jsem meril hodnoty na konektoru k ridici jednotce tak vsechny piny kde ma byt napajeni byly OK --> vylucuje vydnou pojistku nebe rele. Co se tyka cidel tak uz si nejsu jistej jestli jsem je meril. Dobre cidlo by melo ukazovat hodnotu cca 1kohm.
-
Dude
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 17.02.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 1063
- Kontaktovat uživatele:
Mne taky svitilo ABS aji ASC a bylo to zpusobene vadnym prednim cidlem... Pokud je vadne predni cidlo tak si jednotka neni schopna porovnat ze se zadni kolo toci rychleji nez predni a na zaklade toho ubrat vykon nebo pribrzdit protacejci se kolo.Fikop píše:
když blbne přední čidlo rozsvítí se pouze ABS, ASC tyto signály nevyužívá. Když zadní tak ASC i ABS.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
to si nemyslím... vyhodnocení u ASC je pouze na základě L a P zadního kola ... porovnání protáčení kol potřebuje až ESPDude píše:Mne taky svitilo ABS aji ASC a bylo to zpusobene vadnym prednim cidlem... Pokud je vadne predni cidlo tak si jednotka neni schopna porovnat ze se zadni kolo toci rychleji nez predni a na zaklade toho ubrat vykon nebo pribrzdit protacejci se kolo.Fikop píše:
když blbne přední čidlo rozsvítí se pouze ABS, ASC tyto signály nevyužívá. Když zadní tak ASC i ABS.
jinak Carsoft s ABS jednotkou u e36 nefunguje téměř nikdy
-
Dude
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: sob 17.02.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 1063
- Kontaktovat uživatele:
mne asc urcite porovnava aji predni a zadni... kdyz jsem dal dopredu gumy 205/60 a dozadu 205/50 tak pri rozjezdu se zapnutym ASC asi pri 15km/h zacala blikat kontrolka vic se temer nedalo rozjet...Huska píše: to si nemyslím... vyhodnocení u ASC je pouze na základě L a P zadního kola ... porovnání protáčení kol potřebuje až ESP
jinak Carsoft s ABS jednotkou u e36 nefunguje téměř nikdy
S tim Carsoftem je to mozny. Urcite to bude chtit promerit cidla.
cca 1500-2000/ks podle typu a predni nebo zadniuda píše:ac o ty cidla vubec stojii...???Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.
no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120JaraX píše:jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
a je zajimavy že to načetlo hromadu ABS jednotek kromě udoveSpeedy píše:no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120JaraX píše:jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.Speedy píše:POzor, s Carsoft 6.5 u e36 vetsinou nefunguje diagnostika ABS. Tady bych skutečně hledal problem v cidlech. Ja cidla meril ohmmetrem, pokud je tam nekonecny odpor, tak je v haji cidlo, nejspis na zadku.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.
-
uda
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: sob 14.10.2006 00:00
- Bydliště: Bydliště:
- Klubové ID: 1207
jaro ja mel za to ,ze jsem byl prvni..pokusnykralikJaraX píše:a je zajimavy že to načetlo hromadu ABS jednotek kromě udoveSpeedy píše:no je zajímavý, že na mých M3 to načetlo ABS vždy v pohodě. NB používám stále stejný HP nc6120JaraX píše: jde o to přes co to valíš, jeslti nemáš plnohodnotnej seriak tak to nenačte polovinu věcí, ja už jsem to vychytal a ABS to načetlo u všech aut, krom udovyho. viděl bych to taky spíš na jednotku, ale čidlem bych začal asi. nebo sehnat druhou jednotku a cvaknout ju tam.
jinak s ASC+T má dude pravda, vyhodnocuje i přední kola. proto se nedaj dat ruzny velikosti kol na předek a na zadek.![]()
