Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Při studeném startu se zatřepe, spadnou otáčky a chcípne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Amos
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od Amos »

Zdravím,

316, r.v.95, 2 dny po sobě ráno nastartuju a chcíp. JAkmile startnu podruhé, přidám plyn a hned vycouvám, všechno je v pohodě.

Hledat jsem dal a cosi jsem i našel, ale tam to byl problém váhy vzduchu nebo lambdy a já další příznaky nepozoruji. Spotřeba dobrá (kolem 8), otáčky drží, auto táhne, jede super.

Netušíte?
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od castro »

mno... mrkni do oleje jestli nemáš těsnění pod hlavou v háji... když vyjedeš z garáže, oblaka páry za sebou v zrcátku nevidíš?

nechci strašit, jen nedávno mi auto 318i r.96 M43 udělalo uplně to samý a bylo to tešnění v čoudu.. ale udělalo to jen jednou, zato pořádně :-(
Amos
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od Amos »

EE, bílá pára není. Pod motorem to od oleje je, ale to už tak je přes půl roku. Za tu dobu se mi zratilo kolem 3/4 l. Nepřehřívá se, ani v tomhle horku.
Amos
Registrovaný
Příspěvky: 182
Registrován: ned 26.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od Amos »

Nikdo netušíte? Nechce se mi na diagnostiku, kdyby to byla nějaká blbost :)
jergy_zm
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: calexcity

#5 Příspěvek od jergy_zm »

tento problem sa aj mne vyskytol..... nastartoval som bez plynu a po 2 sekundach zhaslo... na druhy pokus uz v pohode, ale za studena mi kolisaju otacky, a mam pocit ze su aj nizke pod 900, myslim ze to bude skvor nieco zo siticom....
Corsair
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 29.10.2006 00:00

#6 Příspěvek od Corsair »

Čauky já měl stejný problém u své 318i. Nastartoval jsem a auto nedrželo otáčky a chcíplo. Po druhém nastartování jsem v pohodě odjel.
Nakonec byla prasklá ta černá gumová vlnová hadice co jde ze vzduchové váhy. Vyměnil jsem ji a od té doby je vše ok
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od surfis »

mám naprosto ten samý problém..., ráno nastartuji a to 5ti vteřinách auto chcípne. Připadá mi ale, že pokud den před s ním přijedu a auto nebylo ohřáté, tak mi to ráno neudělá. Když přijedu s rozehřátým, tak ráno vždy chcípne...
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Diablo330Ci »

Dneska se mi stalo podobne.Nastartuju a motor sel na 5 valcu mi prislo.Z vejfuku sel smrad trosku po benzinu a trosku to poprdavalo z vyfuku ted uz ok.Stal jsem z kopce.Tak nevim no?Volnobeznej ventil?Vahu jsem vypojil a zapojil a stejne.Pak se po chvilce zvedli otacky a sklidnilo se to a sel na 6??
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od castro »

Diablo330Ci píše:Dneska se mi stalo podobne.Nastartuju a motor sel na 5 valcu mi prislo.Z vejfuku sel smrad trosku po benzinu a trosku to poprdavalo z vyfuku ted uz ok.Stal jsem z kopce.Tak nevim no?Volnobeznej ventil?Vahu jsem vypojil a zapojil a stejne.Pak se po chvilce zvedli otacky a sklidnilo se to a sel na 6??


nemáš v háji vstřiky? mě to ted dělá takový divný prdění z výfuku po puštění plynu taky... Mam prý 2 v háji, na volnoběh mi občas spadnou otáčky, párkrát to i chcíplo, v.ventil jsem čistil...
klanuk
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: úte 15.08.2006 00:00
Bydliště: vysočina
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od klanuk »

no tak tohle mi delalaly svičky brisk ve Fiatu tipo. Dal sem tam BOSCH a bez problemu
Kvidas
Registrovaný
Příspěvky: 1165
Registrován: čtv 25.01.2007 01:00
Bydliště: pardubický kraj

#11 Příspěvek od Kvidas »

me to udela tenhle rok dvakrat. A vzdycky kdyz bylo po velkym desti..a auto den stalo. Rek ybch ze muselo bejt neco navlhylo. Nastartoval sem.. auto cukalo.. otacky litaly.. a pak uz nic. stalo se mi to dvakrat do roka jinak nikdy nic.

Jestli to neni kazdodenni problem. tak bych to asi pripisoval fakt naky vlkosti. ja sem s tim byl tenkrat na diagnostice a nic to neukazalo
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Brody »

tohle mi udelalo vcera rano kdyz sem jel z prace.Ale spis to pripisuju mrazivemu pocasi a horsim svickam.Musim je vymenit! :lol:
TomasX
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: sob 29.01.2005 01:00
Bydliště: BK

#13 Příspěvek od TomasX »

Jak už to tady někdo psal, nejvetší vliv na to má ta hadice od sání, nebo ta pod ní co vede od hlavy a je do ní napojená, sundat a zkontrolovat těsnost.
sanchezer
Registrovaný
Příspěvky: 60
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Budweis

#14 Příspěvek od sanchezer »

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
hejou...mam téměř ten samý problém..s tím že vždy ráno když nastartuji tak nejni problém..dojedu na místo kam potřebuju...něco vyřídim a když během pár minut nastartuju znova tak už nevyjede do takových toček a postupně začne chcípat pokud neprošlápnu párkrát a nedám se do pohybu...chvílema nebere plyn a rázem se vše zas srovná...!!
pokud nechám auto v klidu cca 6 hodin tak je to okej!!!

byl sem na autorizované diagnostice...kde jim to vyjelo jen vysoký spaliny...takže podezření na lambdu prej...ale spíš si jestli to nejni mým vysipaným katalizátorem!!!ani obyč diagnoza nic nevypočítala!!!pruda...

nevym kde pohladit káru...abych nemusel zbytečně šáhnout do kapsy..??
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Diablo330Ci »

Ted si rikam ze svicky tam mam necelejch 10tis km ale jsou to Brisk Premium za 230kc za jednu coz neni top jako NGK nebo Bosch.Mozna vsechny Ty moje problemy ze mi to obcas jede a pak nejede jsou zavineny low end svickama?
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od droban »

Diablo330Ci píše:Ted si rikam ze svicky tam mam necelejch 10tis km ale jsou to Brisk Premium za 230kc za jednu coz neni top jako NGK nebo Bosch.Mozna vsechny Ty moje problemy ze mi to obcas jede a pak nejede jsou zavineny low end svickama?


se divim ze ti ty Brisky tak dlouho vydrzeli :D
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od Diablo330Ci »

Jo?To jsou to takove mr...?Asi tam dam radsi zpet NGK sice uz jety ale dobry.Co?
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od droban »

Diablo330Ci píše:Jo?To jsou to takove mr...?Asi tam dam radsi zpet NGK sice uz jety ale dobry.Co?

jj to dej,protoze prumerna zivotnost BRIsk v BMW motorech je okolo 5 tis,nejsou na to staveny
Bilstein
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: ned 21.08.2005 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#19 Příspěvek od Bilstein »

Měl sem minuly tyden taky problem ze po nastartovani to zheblo. Vycistil sem volnobeznej ventil a ted vse OK. A s tema svickama....nejlepsi je dat origo NGK. Napr. BOSH sou uplne na hovno. :wink:
klanuk
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: úte 15.08.2006 00:00
Bydliště: vysočina
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od klanuk »

no ja mam na svičkach bosch najeto 40tis a vse ok jeste je tam necham tak 50tis. Jsou to bosch platinum
Odpovědět