Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
320d odpojte si egr
egr je otevreny jen v nizkejch otackach
do sani jdou znova plyny z motoru
nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani
je tam kuli emisni norme, "jeste se to spali"
zasira to sani, pry pomaha rychleji ohrat omotor
sani byva pak dost hnusny, to ohrati nebude nejak extra rozdil
doporucuju zaslepit, clovek taky nezere co uz vyloucil
nejlip dat plech mezi svody a ventil
nevyrazovat ventil, nemusi se to libit jednotce
ventil jsem vyndal, protoze jednotku nemam

predpokladam ze vw to ma stejny
zde fotky jakej hnus to je
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
do sani jdou znova plyny z motoru
nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani
je tam kuli emisni norme, "jeste se to spali"
zasira to sani, pry pomaha rychleji ohrat omotor
sani byva pak dost hnusny, to ohrati nebude nejak extra rozdil
doporucuju zaslepit, clovek taky nezere co uz vyloucil
nejlip dat plech mezi svody a ventil
nevyrazovat ventil, nemusi se to libit jednotce
ventil jsem vyndal, protoze jednotku nemam
predpokladam ze vw to ma stejny
zde fotky jakej hnus to je
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř 20.12.2006 01:00
- Bydliště: Bříza 14, Roudnice nad Labem 41301
- Klubové ID: 1394
- Kontaktovat uživatele:
A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
Je to neznatelný rozdíl, výkon nejde nahoru, spíš se motor líp/rychleji vytáčí...nejde do motoru teplý vzduch a nezasýrá se sání...nic víc...RadekP píše:A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..