Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320d odpojte si egr
egr je otevreny jen v nizkejch otackach
do sani jdou znova plyny z motoru
nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani
je tam kuli emisni norme, "jeste se to spali"
zasira to sani, pry pomaha rychleji ohrat omotor
sani byva pak dost hnusny, to ohrati nebude nejak extra rozdil
doporucuju zaslepit, clovek taky nezere co uz vyloucil
nejlip dat plech mezi svody a ventil
nevyrazovat ventil, nemusi se to libit jednotce
ventil jsem vyndal, protoze jednotku nemam
predpokladam ze vw to ma stejny
zde fotky jakej hnus to je
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
do sani jdou znova plyny z motoru
nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani
je tam kuli emisni norme, "jeste se to spali"
zasira to sani, pry pomaha rychleji ohrat omotor
sani byva pak dost hnusny, to ohrati nebude nejak extra rozdil
doporucuju zaslepit, clovek taky nezere co uz vyloucil
nejlip dat plech mezi svody a ventil
nevyrazovat ventil, nemusi se to libit jednotce
ventil jsem vyndal, protoze jednotku nemam
predpokladam ze vw to ma stejny
zde fotky jakej hnus to je
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: stř 20.12.2006 01:00
- Bydliště: Bříza 14, Roudnice nad Labem 41301
- Kontaktovat uživatele:
Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??
RadekP píše:Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....
jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...
na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??
Je to neznatelný rozdíl, výkon nejde nahoru, spíš se motor líp/rychleji vytáčí...nejde do motoru teplý vzduch a nezasýrá se sání...nic víc...