Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

320d odpojte si egr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
kurovec01
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 11.06.2007 00:00
Bydliště: Zlinsko
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kurovec01 »

nazdar ,dnes jsem si odpojil podtlakovou regulaci na egr ventilu a auto ožilo.proč spalovat už spalenee!!!!!!!!!!.uplně zbytečna věc
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#2 Příspěvek od marek26 »

myslis ze aj v zime je to zbytocna vec???? :)
kurovec01
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 11.06.2007 00:00
Bydliště: Zlinsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kurovec01 »

marek26 píše:myslis ze aj v zime je to zbytocna vec???? :)

asi jo nee .egr ma za ukol vylepšit emisni hodnoty při studenem motoru,hlavně snižit CO...no a na emise se jezdi s teplym motorem.takže to tam ani nepoznaji.a nebude ti to zasirat turbo zbytečne
kurovec01
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 11.06.2007 00:00
Bydliště: Zlinsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od kurovec01 »

marek26 píše:myslis ze aj v zime je to zbytocna vec???? :)

asi jo nee .egr ma za ukol vylepšit emisni hodnoty při studenem motoru,hlavně snižit CO...no a na emise se jezdi s teplym motorem.takže to tam ani nepoznaji.a nebude ti to zasirat turbo zbytečne
Hrnca
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04.05.2007 00:00
Bydliště: Mikulov/Horní Věstonice

#5 Příspěvek od Hrnca »

Zdar...A kde se ten egr ventil přesně nachází?...Že bych to taky zkusil...
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bajzik »

v zimě je to lepší asi jen tím že se tam vrací teplý vzduch ale na druhou stranu co je lepší?!
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od bmwfil »

No já nevím, kdyby to bylo úplně k ničemu, asi by to tam nebylo... :idea:
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#8 Příspěvek od dargon »

tak nejak kdyby to tam nemuselo byt myslis ze by v bmw to tam dali jen tak pro prdel?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od dsvatos »

dargon píše:tak nejak kdyby to tam nemuselo byt myslis ze by v bmw to tam dali jen tak pro prdel?


EGR není jen v BMW :lol: Maj to všechny moderní ropáky. A bejt to tam nemusí :wink: Je to kvůli ekologii, ale jsou s tím všude jen problémy. Klasický a nejlevnější řešení je to zablindovat..
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#10 Příspěvek od AlesShi »

egr je otevreny jen v nizkejch otackach
do sani jdou znova plyny z motoru

nachazi se za svodama pred turbem a vede do sani

je tam kuli emisni norme, "jeste se to spali"

zasira to sani, pry pomaha rychleji ohrat omotor
sani byva pak dost hnusny, to ohrati nebude nejak extra rozdil

doporucuju zaslepit, clovek taky nezere co uz vyloucil
nejlip dat plech mezi svody a ventil
nevyrazovat ventil, nemusi se to libit jednotce

ventil jsem vyndal, protoze jednotku nemam
Obrázek

predpokladam ze vw to ma stejny

zde fotky jakej hnus to je
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
dekovo
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: sob 17.11.2007 01:00

#11 Příspěvek od dekovo »

Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od bmwfil »

dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
P.S. EGR mám a zapojený
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#13 Příspěvek od AlesShi »

bmwfil píše:
dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
P.S. EGR mám a zapojený


lol, ekologicka zatez :lol:
dyt to neni vubec nic

co takovy vytekly tankery :?:
dekovo
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: sob 17.11.2007 01:00

#14 Příspěvek od dekovo »

AlesShi píše:
bmwfil píše:
dekovo píše:Na rovinu,,,pokud dáváte přednost výkonu vozu před jeho ekologickou zátěží, tak jste sobečtí :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
P.S. EGR mám a zapojený


lol, ekologicka zatez :lol:
dyt to neni vubec nic

co takovy vytekly tankery :?:


To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od milo »

a jeeeje to bude na jare prasklych hlav na 320d :)
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#16 Příspěvek od AlesShi »

dekovo píše:To by jsi mohl říct a co taková vražda jednoho člověka......proti nagasaky


ja o voze, ty o koze :idea:
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#17 Příspěvek od Tuning »

ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....

jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...

na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..
RadekP
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: stř 20.12.2006 01:00
Bydliště: Bříza 14, Roudnice nad Labem 41301
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od RadekP »

Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....

jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...

na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..


A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#19 Příspěvek od Tuning »

RadekP píše:
Tuning píše:ja dělal dřív TDi motory a více či méně jsem to všem zaslepoval...nikdy žádný problém ba naopak....

jinak jsem to zavařil i na své bývalé E46...vyhodil jsem ho ven-pístek zatlačil nadoraz a zavařil jsem ho zevnitř i z venku a nacpat kuličku z ložiska cca 4mm do hadičky, která ovládá podtlak...

na emisích nejsou schopni změřit či je nebo není EGR v řiti..


A má to cenu, fakt je to tak znát na výkonu??


Je to neznatelný rozdíl, výkon nejde nahoru, spíš se motor líp/rychleji vytáčí...nejde do motoru teplý vzduch a nezasýrá se sání...nic víc...
AlesShi
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#20 Příspěvek od AlesShi »

nic to neprida, ale az budes jednou cistit sani, egr rozmaltis kladivem :smich2:
Odpovědět