Dneska jsem přehazoval kola a přeměřil jsem šuplerou kotouče. Mají 19mm. V knížce BMW jsem ke kotoučům nic nenašel.Nevíte někdo kolik je minimální tlouštka zadních kotoučů.Jestli to je málo tak budu měnit ale až na jaře. Díky moc za rady.
minimalni tloustka je napsana na kotouci u originalu je to vyrazeno na casti kotouce ktera je nabarvena(nevim jak ji popsat) tak si pootacej kotoucem a cislo zjistis pokud ho nemas uplne sezranej korozi
Jo díky ale už jsem nasadil kola tak se mi to nechce znova sundávat.Ale kotouče jsem si prohlédl jestli tam něco není.A ničeho jsem si nevšiml.Jenom jsem si to změřil.
Brzdový kotouč chlazený, průměr kotouče je 320 mm Síla kotouče ( v místech třecí plochy) 21,8 mm minimální síla (opotřebený) 20,4 mm průměr středového otvoru 75 mm výška 60,5 mm počet děr 5 závity 15,6 rozeč kolových šroubů 120 mm
No právě že desky jsou tam chvilku a jsou pořád jako nové. Je na nich najeto cca. 3000Km . A ty kotouče nemají žádné rýhy a ani nejsou zkroucené. Zadní brzdí stejně jen minimálně né.
DTomik píše:No právě že desky jsou tam chvilku a jsou pořád jako nové. Je na nich najeto cca. 3000Km . A ty kotouče nemají žádné rýhy a ani nejsou zkroucené. Zadní brzdí stejně jen minimálně né.
Co ma tloustka desticek spolecnyho s tim, jak dlouho vydrzi kotouc?
Jinak takhle sjety zadni kotouce vetsinou znamenaj, ze budou i zevntri popraskany a menil bych to i paknickama na rucni brzdu.
Tak ruční brzda už mi taky skoro nebrzdí. Na jedné straně je to lanko v bovdenu úplně volné i při zabrždění. Tak budu muset nechat opravit i tu ručku. Popraskané ty kotouče ještě nejsou. Udělám komplet zadní brzdy. No a kapalina příjde taky nová. Díky všem za rady.
Speedy píše:Co ma tloustka desticek spolecnyho s tim, jak dlouho vydrzi kotouc? Jinak takhle sjety zadni kotouce vetsinou znamenaj, ze budou i zevntri popraskany a menil bych to i paknickama na rucni brzdu.
že mu při brždění nevyběhnou válečky z brzdičů
nadměrně sjetý kotouče a total ojetý desky je věc, který bych se opravdu bál, já osobně bych to vyměnil, bo nejsem kaskadér
kapalina by se měla taky měnit každé 2-3 roky a kdo z Vás to dělá - neubejvá nemění se, pak se lidičky divej, že slábne brzdnej účinek
Speedy píše:Co ma tloustka desticek spolecnyho s tim, jak dlouho vydrzi kotouc? Jinak takhle sjety zadni kotouce vetsinou znamenaj, ze budou i zevntri popraskany a menil bych to i paknickama na rucni brzdu.
že mu při brždění nevyběhnou válečky z brzdičů nadměrně sjetý kotouče a total ojetý desky je věc, který bych se opravdu bál, já osobně bych to vyměnil, bo nejsem kaskadér kapalina by se měla taky měnit každé 2-3 roky a kdo z Vás to dělá - neubejvá nemění se, pak se lidičky divej, že slábne brzdnej účinek
Přesně zhodnoceno, klobouk dolů....
Taky se , nejpozději během zimy klapne výměna...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
brzdovy kotouc zadni ATE 1900,-/kus
Brzdove desky ATE 1750,-kc/sada .... ICER 1100,-K¨c
lanko rucni brzdy na jednu stranu 400,-kc
sada celisti pro parkovaci brzdu 800,-kc
brzdova kapalina....k nezaplaceni