Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
digi klima-POMOC!!!!!!!!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj prolezl jsem snad cele forum a nenasel jsem muj pripad.vcera jsem to resil s ac rizkem a taky nevi.porad te nekdo co stim-uz me to sere!
tak jedna se o to ze kdyz sednu do auta rano dam teplotu na 25 tak jak se ohreje voda topi to skvele ale ujedu treba 30-50km nebo nekde zastavim a vypnu to tak pak to uz netopi jde to jen studene (nemyslim ofuky na ridice na to slouzi to kolecko)studenej jde i na okno a nohy.aby to zacalo topit tak to musim dat na max 32 a pak to topi skvele.
ale ja si myslim ze kdyz dam teplotu 25 a v aute 25 neni tak by to melo topit ne?
nemate stim nekdo skusenosti?
tak jedna se o to ze kdyz sednu do auta rano dam teplotu na 25 tak jak se ohreje voda topi to skvele ale ujedu treba 30-50km nebo nekde zastavim a vypnu to tak pak to uz netopi jde to jen studene (nemyslim ofuky na ridice na to slouzi to kolecko)studenej jde i na okno a nohy.aby to zacalo topit tak to musim dat na max 32 a pak to topi skvele.
ale ja si myslim ze kdyz dam teplotu 25 a v aute 25 neni tak by to melo topit ne?
nemate stim nekdo skusenosti?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 368
- Registrován: pát 23.06.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja mel neco podobnyho ze zacatku to topilo,ale pak uz moc ne a uplne nahodou mi zacla kapat chladici kapalina u cidla termostatu,tak mi to rozdelali a zjitli ze termostat byl prasklej a tak se motor porad chladil a tim to aji hur topilo,po vymene temostatu topi nadherne a vcera mi bylo moc prijemne kdyz jsem v tom hnusnym pocasi absolvolval Brno-Plzen a zpet 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
droban píše:ja mel neco podobnyho ze zacatku to topilo,ale pak uz moc ne a uplne nahodou mi zacla kapat chladici kapalina u cidla termostatu,tak mi to rozdelali a zjitli ze termostat byl prasklej a tak se motor porad chladil a tim to aji hur topilo,po vymene temostatu topi nadherne a vcera mi bylo moc prijemne kdyz jsem v tom hnusnym pocasi absolvolval Brno-Plzen a zpet
ok ale me to topi pekne jen to musi byt na 32 tedy na max a neni problem a auto se zahriva lehce a telota drzi dle budiku tak termostat bych vyloucil

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
us-tim píše:me klima delala podobny ptakoviny...byl vadny odpor.
jj to dela kondik ale kdyz ti pohasina panel nebo ti jde-nejde.
me to frci dobre jen mi nejde do hlavy to ovladani protoze kdyz na climatronicu nastavis 25 a v aute neni 25 tak to topi a jen tak to topit neprestane kdezto u bmw je to nejaky jiny nebo nevim.
uz si stim lamu hlavu dlouho a vubec nevim cim by to mohlo byt.
to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
myslím že to bude teplotním čidlem teploty v kabině. jakmile se auto zahřeje přes 25stupnů tak začne chladit aby udržel teplotu. Když nastavíš maxim teplotu na displayi tak jde max. bez ohledu kolik je uvnitř.
nebo jak píše Jarax...vadný ventil který se zadrhává
nebo jak píše Jarax...vadný ventil který se zadrhává




no mozna by neskodilo a mohlo by to byt kabinove cidlo neboli spis bude asi pekne zasrane , kdyz sem nekolikrat opravoval digiklimu menil kondiky tak pri rozdelavani ty cidla byli pekne zanesena, cidlo se nachazi na panelu digiklimy je tam ventilator ktery zene vzduch pres cidlo. Zkus to cele procistit a uvidis. Jak popisujes zavadu by to odpovidalo. Jelikoz kdyz rano jedes autem tak cele auto a cidlo ma malou teplotu a digiklima vyhodnoti ze je tam zima a zacne topit hned ale kdyz zatopis vevnitr auta plasty klimy a cidlo budou zahrate a vlivem zaneseni nebude pres nej proudit poradne vzduch a pomalu bude chladnout.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
zachy325 píše:JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 230
- Registrován: pon 09.04.2007 00:00
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
JaraX píše:zachy325 píše:JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.
ok diky moc.