Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

digi klima-POMOC!!!!!!!!!!!!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od zachy325 »

Ahoj prolezl jsem snad cele forum a nenasel jsem muj pripad.vcera jsem to resil s ac rizkem a taky nevi.porad te nekdo co stim-uz me to sere!
tak jedna se o to ze kdyz sednu do auta rano dam teplotu na 25 tak jak se ohreje voda topi to skvele ale ujedu treba 30-50km nebo nekde zastavim a vypnu to tak pak to uz netopi jde to jen studene (nemyslim ofuky na ridice na to slouzi to kolecko)studenej jde i na okno a nohy.aby to zacalo topit tak to musim dat na max 32 a pak to topi skvele.
ale ja si myslim ze kdyz dam teplotu 25 a v aute 25 neni tak by to melo topit ne?
nemate stim nekdo skusenosti?
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od zachy325 »

:?:

nikdo nevi?
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#3 Příspěvek od all »

Není tam taky někde takovej elektricky ovládanej ventil,kterej pouští teplou vodu dál... já mám auto bez klimy,ale právě tenhle ventil fungoval špatně a chodilo mi to prapodivně... jak píšeš ty....
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od droban »

ja mel neco podobnyho ze zacatku to topilo,ale pak uz moc ne a uplne nahodou mi zacla kapat chladici kapalina u cidla termostatu,tak mi to rozdelali a zjitli ze termostat byl prasklej a tak se motor porad chladil a tim to aji hur topilo,po vymene temostatu topi nadherne a vcera mi bylo moc prijemne kdyz jsem v tom hnusnym pocasi absolvolval Brno-Plzen a zpet :D
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od zachy325 »

droban píše:ja mel neco podobnyho ze zacatku to topilo,ale pak uz moc ne a uplne nahodou mi zacla kapat chladici kapalina u cidla termostatu,tak mi to rozdelali a zjitli ze termostat byl prasklej a tak se motor porad chladil a tim to aji hur topilo,po vymene temostatu topi nadherne a vcera mi bylo moc prijemne kdyz jsem v tom hnusnym pocasi absolvolval Brno-Plzen a zpet :D

ok ale me to topi pekne jen to musi byt na 32 tedy na max a neni problem a auto se zahriva lehce a telota drzi dle budiku tak termostat bych vyloucil :(
us-tim
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 04.03.2007 01:00
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od us-tim »

me klima delala podobny ptakoviny...byl vadny odpor.
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od zachy325 »

us-tim píše:me klima delala podobny ptakoviny...byl vadny odpor.

jj to dela kondik ale kdyz ti pohasina panel nebo ti jde-nejde.
me to frci dobre jen mi nejde do hlavy to ovladani protoze kdyz na climatronicu nastavis 25 a v aute neni 25 tak to topi a jen tak to topit neprestane kdezto u bmw je to nejaky jiny nebo nevim.
uz si stim lamu hlavu dlouho a vubec nevim cim by to mohlo byt.
us-tim
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 04.03.2007 01:00
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od us-tim »

tak zajed na diagnostiku, tam by ti meli rict o co go...bude problem nekde v elektronice
jbedan
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#9 Příspěvek od jbedan »

ja mel vadnej ventilato v kime.vymeniljsem a pak byl pokoj.
Marty328
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#10 Příspěvek od Marty328 »

Mam podobnej problem na me 328 a na kamosove M3 e36.
teplota do 27,5C a fouka porad studenej, jak nastavim na 28C tak to zacne topit jak krava a kdyz zase uberu na 27,5c zas fouka studenej!
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od zachy325 »

Marty328 píše:Mam podobnej problem na me 328 a na kamosove M3 e36.
teplota do 27,5C a fouka porad studenej, jak nastavim na 28C tak to zacne topit jak krava a kdyz zase uberu na 27,5c zas fouka studenej!

jj presne tak a taky nevim cim to je a uz me to zacina list krkem :cry:

tak lidi nikdo nevi :?: :?: :?:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od JaraX »

to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Huska »

myslím že to bude teplotním čidlem teploty v kabině. jakmile se auto zahřeje přes 25stupnů tak začne chladit aby udržel teplotu. Když nastavíš maxim teplotu na displayi tak jde max. bez ohledu kolik je uvnitř.

nebo jak píše Jarax...vadný ventil který se zadrhává
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#14 Příspěvek od dargon »

no mozna by neskodilo a mohlo by to byt kabinove cidlo neboli spis bude asi pekne zasrane , kdyz sem nekolikrat opravoval digiklimu menil kondiky tak pri rozdelavani ty cidla byli pekne zanesena, cidlo se nachazi na panelu digiklimy je tam ventilator ktery zene vzduch pres cidlo. Zkus to cele procistit a uvidis. Jak popisujes zavadu by to odpovidalo. Jelikoz kdyz rano jedes autem tak cele auto a cidlo ma malou teplotu a digiklima vyhodnoti ze je tam zima a zacne topit hned ale kdyz zatopis vevnitr auta plasty klimy a cidlo budou zahrate a vlivem zaneseni nebude pres nej proudit poradne vzduch a pomalu bude chladnout.
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od zachy325 »

JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.

diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od JaraX »

zachy325 píše:
JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.

diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?


u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od zachy325 »

JaraX píše:
zachy325 píše:
JaraX píše:to bude něco bud přímo v panelu klimy a nebo teoreticky by to mohl dělat i ten elektro ventil, funguje na principu eleketromagnetu a přivedeného napětí, tuším že s pozitivní logikou, tudíž čím větší napětí, tím víc otevřenej ventil a tím víc teplta, nic víc by v autě nemělo řešit teplej/studenej než todle a panel klimy, takž si první pujč od nějakyho kamoša panel klimy a pokud to není ono, šetři na ventil, taky bych zkusil změřit kolik voltů jde do toho ventilu, teoreticky někde bude čidlo co měří teplotu vzduchu co jde z klimy, pokud jde teplej moc tak asi přivře ventil, takže asi tak.

diky za radu a nevis nahodou kde ten ventil je?


u motoru na blatníku, sou to takovy dva valečky do kterych vedou hadice a dráty.

ok diky moc.
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#18 Příspěvek od dargon »

urcite bych zkusil napred to cidlo teploty je to otazka 10minu i s vymontovanim :wink:
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od zachy325 »

dargon píše:urcite bych zkusil napred to cidlo teploty je to otazka 10minu i s vymontovanim :wink:

ok jdu nha to to uz jsem delal x krat ale ne na svem tak uvidime a myslis ze byto melo tak zasadni vliv????????????
zachy325
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: pon 09.04.2007 00:00
Bydliště: Svitavy
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od zachy325 »

dargon píše:urcite bych zkusil napred to cidlo teploty je to otazka 10minu i s vymontovanim :wink:

no je to vycisteny tak uvidime co to udela pak uz asi jen ten ventil :(
Odpovědět