Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Přívod vzduchu do Airboxu E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#1 Příspěvek od sadamcx65 »

Řešil jste někdo nějaký lepší přívod do original airboxu u E36 318is? Moc mě nepřijde, že by original přivod byl nějak dobře vyřešenej. Nedával jste někdo nějakou hadici do nárazníku a přímo do vstupu airboxu? Myslíte, že to bude lepší? Protože do toho originalu moc vzduchu teda nejde ;)
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

Hledej Obrázek , není to ani 14dní co se to tady řešilo nejméně ve 2 tématech ;)
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#3 Příspěvek od sadamcx65 »

_peper píše:Hledej Obrázek , není to ani 14dní co se to tady řešilo nejméně ve 2 tématech ;)
Sorry ;) já hledal a nějak nenacházel ;) zkusím znovu ;)
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#4 Příspěvek od 100RM »

Myslim ze to je vyriesene celkom dobre. Ty si nejak meral prietok vzduchu za jazdy ked vies, ze tam nejde dost vzduchu ?
7er. True definition of luxury. Yours.
sadamcx65
Registrovaný
Příspěvky: 370
Registrován: ned 24.06.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecký kraj

#5 Příspěvek od sadamcx65 »

100RM píše:Myslim ze to je vyriesene celkom dobre. Ty si nejak meral prietok vzduchu za jazdy ked vies, ze tam nejde dost vzduchu ?
No to ne, ale nechápu kudy by tam ten vzduch šel ;) jediná možnost je mezi světlem a maskou a tam je asi 3mm mezera :lol: , ale v pohodě už jsem to vyřešil - přivod vzduchu už je ;)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od castro »

to bud jeste rád jestli máš M42, motor M44 to má řešený ještě "chytřeji" kde to jde z levé strany přes chladič na pravou stranu ledvinek, protože tam kde normálně je náfuk je u M44 (alespon ja to tak měl) chlazení serva :roll: takže ta hadice šla přes rozpálenej chadič a ještě asi metr dlouhá...

takhle ti tam jde od ledvinek přímo do náfuku, neřek bych že to bude nijak hrozný. Když natáhneš hadici od náfuku pro brzdy, v rychlosti to bude asi lepší ale v létě v zácpě to bude nasávat horkej vzduch od silnice, ale v létě v zácpě je to rozpálený tak jako tak a nejede to, takže by to možná nebylo uplně špatný... ;-)

to jsem ti poradil, že :)
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#7 Příspěvek od 100RM »

Pre znizenie teploty vzduchu mam v plane v zime cely airbox kompletne oblepit termoizolacnym platom.
7er. True definition of luxury. Yours.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#8 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

to se ti odlepi... jedine termo nastrik
“Ability is what you're capable of doing.”
Mef
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: pon 12.02.2007 01:00
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Klubové ID: 1168
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Mef »

100RM píše:Pre znizenie teploty vzduchu mam v plane v zime cely airbox kompletne oblepit termoizolacnym platom.
řekl bych že při rychlosti jakou jde vzduch airboxem se od něj nezahřívá, potažmo se od něj ani neochladí.............
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#10 Příspěvek od 100RM »

Hanz píše:to se ti odlepi... jedine termo nastrik
Ehm, o tom som este nepocul, vysvetlis ?

Po 100 km jazde je airbox horky jak svina, takze ten vzduch sa tam asi dost ohrieva. Chcelo by to nejak odtienit. Sa mi zda, ze teraz ked je chladnejsie tak to je nejake zivsie jak v lete ...
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od dsvatos »

V zimě je motor vždycky živější jak v létě. Litr studenýho luftu váží víc jak litr teplýho. Takže do motoru se ho dostane víc a líp to jede. A teď v zimě je i mnohem víc vlhko, to motoru taky pomůže.
Odpovědět