Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Špatný raní start E36 TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 26
- Registrován: pát 18.08.2006 00:00
- Bydliště: Praha/Dačice
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím Vás a prosím o radu.
Ráno veliký problém se startem. Asi po 5minutovém trápení to naskočilo. Mám tds cca 2 roky, nikdy žádný problém se startem, až teď. Teplé startuje na ťuknutí. Mám vyměnit všechny žhavící svíčky? Nebo prosím poraďte, čím by to mohlo být. Je pravděpodobně nemožné, že by odešly najednou všechny žhavící svíčky. ?? Čerpadlo by mělo být asi OK, jelikož to teplé naskočí na ťuknutí, nekouří atd. Teď se docela bojím zítřejšího rána... Poraďte prosím, jestli s tím máte zkušenost, co to zpravidla bývá za závadu..
Děkuji
Qapa
Ráno veliký problém se startem. Asi po 5minutovém trápení to naskočilo. Mám tds cca 2 roky, nikdy žádný problém se startem, až teď. Teplé startuje na ťuknutí. Mám vyměnit všechny žhavící svíčky? Nebo prosím poraďte, čím by to mohlo být. Je pravděpodobně nemožné, že by odešly najednou všechny žhavící svíčky. ?? Čerpadlo by mělo být asi OK, jelikož to teplé naskočí na ťuknutí, nekouří atd. Teď se docela bojím zítřejšího rána... Poraďte prosím, jestli s tím máte zkušenost, co to zpravidla bývá za závadu..
Děkuji
Qapa
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 26
- Registrován: pát 18.08.2006 00:00
- Bydliště: Praha/Dačice
- Kontaktovat uživatele:
osminohej píše:Měl jsem ten samý problem, studený ani ťuk, teplý paráda, me odešlo relé žhavení. Stálo asi dvaapůl tisíce v autor. servisu. Na laně to taky chytlo na otočení motoru.
relé žhavení je někde u řídící jednotky z prostoru motoru u spolujezdce, je to tak? dá se to nějak proměřit, než koupím nové, nebo dá se ještě nějak vyloučit, že to nejsou žhaviče?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Zdarec ,
mám v zimě stejný problém .,žhavičky jsem měřil a mám je dobré . Všechny vykazovaly stejný odpor a braly skoro stejný proud . Mám podezdření na to relátko . V zimě mi auto naskoří nejdříve na 500 ot. a až po chvíly se to srovná na normální volnoběh cca 850 ot. To relé jsem hledal , ale nenašel . V kastlíku s řídící jednotkou jsou pouze malá relátka , žádné co by sneslo prou 120 A , Mám dojem ,že to bude v krabičce pod sáním pod žhavičkama , protože tam vede přímo ze startéru silný kabel . Nevíte někdo jak by se dalo jednoduše vyřešit přižhavování teplého motoru ,kdy řídící jednotka nezapne žhavení . Mám už horší čerpadlo a za tepla to točí déle . Ničí mi to baterku a startér . Díky za odpověď . PEPA
mám v zimě stejný problém .,žhavičky jsem měřil a mám je dobré . Všechny vykazovaly stejný odpor a braly skoro stejný proud . Mám podezdření na to relátko . V zimě mi auto naskoří nejdříve na 500 ot. a až po chvíly se to srovná na normální volnoběh cca 850 ot. To relé jsem hledal , ale nenašel . V kastlíku s řídící jednotkou jsou pouze malá relátka , žádné co by sneslo prou 120 A , Mám dojem ,že to bude v krabičce pod sáním pod žhavičkama , protože tam vede přímo ze startéru silný kabel . Nevíte někdo jak by se dalo jednoduše vyřešit přižhavování teplého motoru ,kdy řídící jednotka nezapne žhavení . Mám už horší čerpadlo a za tepla to točí déle . Ničí mi to baterku a startér . Díky za odpověď . PEPA
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Relátko i pojistka pro žhavení je u řídící jednotky a ta je za baterkou, vyndej baterku sundej kryt a tam to najdeš. Řešil jsem to že jsem nejprve zkusil zda mám napětí na svíčkach (změříš i žárovkou) pokud napětí v pořádku musíš změřit svíčky, sundat sání, odpojit přívody a můžeš měřit svíčky na motoru. Já osobně kašlu na odpor svíčky zkouším to jen bzučákem. Nedávno jse nemohl nastartovat (dlouhé starty) a po nastartování kouř a smrad z nespálené nafty. Byly dvě v háji. U E30 by toto měření jednoduší protože žhavení jde přes konektor a jednotlivé svíčky mají svoje piny.
mozna blby napad ale ja mel podobny problem a padala mi nafta... koupit sem jednosmerny ventil a dal ho na hadicku mezi filtr a cerpadlo a bylo po problemu ted mam ale jiny problem rano 2x nazhavym po chvili motor chytne jde jak pumpa na sr.cky a strasne huli je to asi cerpadlem?? diky za rady nejlepe jestli mi poslete SZ moc nejsem na netu DIKY MOC