Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak se dají poznat podpálené ventily?
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Kluci trošku mám strach že jsem motoru mohl ublížit, mám LPG které mi blbne, kdyz sem volal do servisu rekli mi ze patrně bude ucpaný systém / chudá směs a že nemám plyn ted vůbec používat jinak může dojít k podpálení ventilů a já na něj sice vyjímečně ale přesto sem tam jezdil a ted jsem znejistil zda nemohlo dijít k nějakému poškození... O problému, který mám n abenzín jsem tu již psal, vysoká spotřeba, na volnoběh sem tam zakolísající otáčky, sem tam na volnoběh maličko střelí do výfuku, v nižších otáčkách nejede jak by měl... Dle rad jsem měl za to, že jde o čidlo vačky, které se ovšem na diagnostice neprojevilo... 
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
S podpálenýma ventilama přestane táhnout. Tím že se tomu válci díky podfouklýmu ventilu razantně sníží tlaky, jede to jakoby na tři, na dva, na jeden válecxSAFA píše:JJ diky chystam se v pondělí do servisu to změřit, spíše mě zajímalo jak se motor chová, abych měl alespň nějaké uklidnění na víkend...dsvatos píše:Kompresiometrem si změř kompresní tlaky. Měří se u zahřátýho motoru s plynem na podlaze. Rozdíl mezi válci nesmí být větší jak 10 procent.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
OK diky moc, uklidnil jsi mě, myslim že to můj problém není, auto táhne pěkně pouze v nížších otáčkách to není to co by mělo být a to bych viděl na jiný problém...dsvatos píše:S podpálenýma ventilama přestane táhnout. Tím že se tomu válci díky podfouklýmu ventilu razantně sníží tlaky, jede to jakoby na tři, na dva, na jeden válecxSAFA píše:JJ diky chystam se v pondělí do servisu to změřit, spíše mě zajímalo jak se motor chová, abych měl alespň nějaké uklidnění na víkend...dsvatos píše:Kompresiometrem si změř kompresní tlaky. Měří se u zahřátýho motoru s plynem na podlaze. Rozdíl mezi válci nesmí být větší jak 10 procent.Pokud je ventil podpálenej trošku, dá se to ještě zabrousit, pokud je podpálenej fest, je na vyhození. Sedlo ventilu se dá zafrézovat (pokud už to nebylo dělaný a je tam ještě materiál). Pokud jsou i sedla špatný, vyměnit.. Pokud je fest podfouklá většina ventilů a jsou špatný i sedla, je jednodušší podívat se po jiné hlavě.
