Ahoj, asi po cca 2-5km jízdy se mi rozsvítí kontrolka "převodovka-přechod do náhradního režimu" na automatu. Mechanicky je převodovka zkontrolovaná a komplet výměna oleje a filtru. Bohužel nevím už co s tím, po vypnutí zapalování a opětovném nastart. je to O.k. , ale jak říkám asi opět ca 2-5km. Auto v tomto režimu normálně řadí po 4-ku (na dálnici), běžně ale nevyřazuje, pouze pod jedničkou když zastavuji. Výkon klesl, nefunguje sportovní podřazování.
Nemáte s tím někdo zkušenost? díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chyba na převodovce automat E36Touring (328i)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
mechanicky zkontr..tim se rozumí i diagnostika? hele me to obcas udela taky!kolik vyteklo z převodovky oleje ?mel nejaký zabervení neb smrdel spaleninou?ocelové pyliny? ale v nozovym režimu to nema nic řadit..je tam totiž zmčená trokja.pudorys píše:Ahoj, asi po cca 2-5km jízdy se mi rozsvítí kontrolka "převodovka-přechod do náhradního režimu" na automatu. Mechanicky je převodovka zkontrolovaná a komplet výměna oleje a filtru. Bohužel nevím už co s tím, po vypnutí zapalování a opětovném nastart. je to O.k. , ale jak říkám asi opět ca 2-5km. Auto v tomto režimu normálně řadí po 4-ku (na dálnici), běžně ale nevyřazuje, pouze pod jedničkou když zastavuji. Výkon klesl, nefunguje sportovní podřazování.
Nemáte s tím někdo zkušenost? díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon 27.08.2007 00:00
- Bydliště: Machovcova 18, 14700, Praha 4-Braník
Když jsem přijel do servisu taky to svitilo-olej byl konečná (230tis. neměněno)vč. filtru, prostě humus. Patří tam cca 6-7l oleje, bylo tam tak ani ne 4litry uplně černý. Na diagnostice to ted hlásí chyba v impulzu 12V pro elektromagnety co dávají pokyn k řazení, ale to je vlastně jasný, když to hlásí na základě toho, že tam spadl ten nouzový režim. Ono to vlastně v tom náhradním režimu řadí, na dálnici mi tam neskočí poslední rychlost (pětka) a hlavně nefunguje kick down (jestli jsem to napsal správně)...jede to celkově chcíple:-(
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 145
- Registrován: sob 11.03.2006 01:00
- Bydliště: onrb
- Kontaktovat uživatele:
to že tam byl černej olej a zadělanej filtr o necem svedcí,u tak sofistikované veci jako je AP to MÁ zanedbaná udržba zásadní vliv. hele muzu te upokojit faktem že přestavba na manuál neni složitá ani nákládná.setrvačník,přítlačák,převodovka,kardan,pedály,nádobka s vývodem pro hydrauliku pedálu...hadička...pudorys píše:Když jsem přijel do servisu taky to svitilo-olej byl konečná (230tis. neměněno)vč. filtru, prostě humus. Patří tam cca 6-7l oleje, bylo tam tak ani ne 4litry uplně černý. Na diagnostice to ted hlásí chyba v impulzu 12V pro elektromagnety co dávají pokyn k řazení, ale to je vlastně jasný, když to hlásí na základě toho, že tam spadl ten nouzový režim. Ono to vlastně v tom náhradním režimu řadí, na dálnici mi tam neskočí poslední rychlost (pětka) a hlavně nefunguje kick down (jestli jsem to napsal správně)...jede to celkově chcíple:-(
Taky muze byt rozhodující kdo dělal vymenu oleje..jestli mel odbornost a zachval přesný postupy BMW...