Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Spojka nebo setrvák
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 111
Při rozjezdu nebo podřazením na nižší stupeň mi začla cukat spojka. Někdy to dělá víc, někdy míň a někdy vůbec bez ohledu na to jestli je zahřátá nebo studená. Auto má najeto cca 200 tis. (323i e-46). Jde mi o to jestli jde nějak bezdemontážně určit jestli je v hajzlu jenom spojka nebo i setrvačník.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
No to jsi mu poradil
Otazka ale znela jinak.
Bojim se, ze tady zazni pouze domenky a tedy pro Tebe nic o co by ses mohl oprit.Beru to tak, ze se ptas proto, abys mohl mit pripravene dily dopredu, nez to budou v servise delat.
Me osobne na spojce cukala(vibrovala) prave lamela, ktera byla od vyroby kriva...ovsem ze by zacla tohle delat lamela z niceho nic, se me nezda..a aby tohle zpusoboval pritlacak..tomu davam minimalni sanci.
Asi te zklamu, ale muj tip je prave na dvojhmotnostni setrvak, predpokladam, ze 323i ma dvojhmotu.

Bojim se, ze tady zazni pouze domenky a tedy pro Tebe nic o co by ses mohl oprit.Beru to tak, ze se ptas proto, abys mohl mit pripravene dily dopredu, nez to budou v servise delat.
Me osobne na spojce cukala(vibrovala) prave lamela, ktera byla od vyroby kriva...ovsem ze by zacla tohle delat lamela z niceho nic, se me nezda..a aby tohle zpusoboval pritlacak..tomu davam minimalni sanci.
Asi te zklamu, ale muj tip je prave na dvojhmotnostni setrvak, predpokladam, ze 323i ma dvojhmotu.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
chtělo by to lépe popsat cukání..... špatný setrvák se projevuje chvěním (celého auta) v nízkých otáčkách .. nejvíc na volnoběh a nemá téměř nic společného se sešlápnutou spojkou.
Pokud ti třepe pedál při pouštění nebo sešlapování tak je špatný některý díl spojky (lamela, přítlačák, ložisko) ... většinou je prasklý paprsek na přítlačáku.
Podle mě bude stačit spojka
Pokud ti třepe pedál při pouštění nebo sešlapování tak je špatný některý díl spojky (lamela, přítlačák, ložisko) ... většinou je prasklý paprsek na přítlačáku.
Podle mě bude stačit spojka




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 111
Je to takový pocit jako když se říká, že spojka drbe, ale takhle se to blbě popisuje, prostě když se rozjedu z ostra tak to neudělá to samé při podřazování, když pouštím pomalu pedál tak to zadrbe. Jde mi o to co asi mám čekat za ranec peněz, protože replikový setrvák se mi tam nějak dávat nechce. A to by byla další otázka, jestli se vyplatí na tomhle nějakou korunu ušetřit a bude replika stačit nebo včem je vůbec rozdíl mezi rep. a originálem zrovna u tohoto dílu 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 111
Je jasný, že spojku bych dal celou, ale peníze co stojí setrvák bych raději dal třeba za kola, ale co nadělám.psena píše:No to jsi mu poradilOtazka ale znela jinak.
Bojim se, ze tady zazni pouze domenky a tedy pro Tebe nic o co by ses mohl oprit.Beru to tak, ze se ptas proto, abys mohl mit pripravene dily dopredu, nez to budou v servise delat.
Me osobne na spojce cukala(vibrovala) prave lamela, ktera byla od vyroby kriva...ovsem ze by zacla tohle delat lamela z niceho nic, se me nezda..a aby tohle zpusoboval pritlacak..tomu davam minimalni sanci.
Asi te zklamu, ale muj tip je prave na dvojhmotnostni setrvak, predpokladam, ze 323i ma dvojhmotu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 348
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Huska píše:chtělo by to lépe popsat cukání..... špatný setrvák se projevuje chvěním (celého auta) v nízkých otáčkách .. nejvíc na volnoběh a nemá téměř nic společného se sešlápnutou spojkou.
Pokud ti třepe pedál při pouštění nebo sešlapování tak je špatný některý díl spojky (lamela, přítlačák, ložisko) ... většinou je prasklý paprsek na přítlačáku.
Podle mě bude stačit spojka
dle mně taky ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Tenkrat kdyz jsem mel podobne problemy, tak do me v servisu rvali horem dolem, ze to urcite bude delat setrvak.Huska píše:chtělo by to lépe popsat cukání..... špatný setrvák se projevuje chvěním (celého auta) v nízkých otáčkách .. nejvíc na volnoběh a nemá téměř nic společného se sešlápnutou spojkou.
Pokud ti třepe pedál při pouštění nebo sešlapování tak je špatný některý díl spojky (lamela, přítlačák, ložisko) ... většinou je prasklý paprsek na přítlačáku.
Podle mě bude stačit spojka
Jinak pokud mas dvojhmotnostni setrvak, proc by se mel projevovat na volnobeh? I pri uvolneni mechanizmu tlumeni, nedochazi prece k vystredeni setrvacniku.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
pokud je sjetá lamela tak neodkládat... jinak poškodíš setrvák nýty z lamely





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 97
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 111
Tak pro ty co to zájímá tu mám výsledek....... setrvák v p..i. Zkoušel jsem sehnat jetý, ale když jsem na něco padnul tak buď borec nevěděl ani o čem mluví nebo za to chtěli zhruba 1/2 až 3/4 ceny a záruka,že je 100% stejně žádná a už vidím chlapíka na vrakáči jak mi ho s úsměvem bere zpátky ( nehleďe na tu práci ). Tak jsem dnes šel a objednal nový a všem který mají podobný problém bych asi doporučil to samý.