zdravim chlapi,mam mensi problemik z polohou volantu.Doteraz ked som isiel rovno tak som mal volant trocha vytoceny do lava.Dnes som mal auto na hevery cca vo vyske pol metra menil som pneu v servise,teraz mam zase volant pri jazde rovno,o hodne do prava.Neviete mi poradit co s tym?Moze to byt rozhadzana geometria alebo co?treba mi ist do zahranicia a dost ma to serie.Za radu vopred dik.E46 kombik.
dixo píše:dnes som bol na geometriu a ten problem sa vobec nevyriesil.fakt neviem co to moze byt.mate este dajake napady?
jak nevyřešil? přeci si měl volant v rovině a oni ti udělali geometrii čili kola i volant musí být rovně a co ti řekli na geometrii nějakej protokol? pokud ti to netáhne nikam ke straně tak jedině přesadit volant
Myslim, ze pri geosce se to steluje na ramenech rizeni. Mel jsem to taky, rekli mi, ze se jim nepodarilo povolit nejaky srouby na ramenech rizeni, takze memuzou dat volant do spravne polohy a musi to tak zustat dokud ty ramena nevymenim cely.
ono ked stojim na mieste a mam volant v rovine tak aj kolesa su pekne rovno,ale pocas jazdy ked chcem ist rovno tak mam volant dost napravo normalne som z toho mimo a pneu mam nove,disky vyvazene
no a kdyz jedes rovne a pustis volant (kdyz je natoceny volant na pravo) tak auto ide rovne? a nebo kdyz pustis volant tak tak to zacne tahnout? jde o to jestli se o to pretahujes nebo jen volant mas zkriva?
Zave píše:no a kdyz jedes rovne a pustis volant (kdyz je natoceny volant na pravo) tak auto ide rovne? a nebo kdyz pustis volant tak tak to zacne tahnout? jde o to jestli se o to pretahujes nebo jen volant mas zkriva?
ked pustim volant tak auto ide dalej rovno z natocenym volantom v pravo,ale ked ho chcem dat do roviny(ten volant)tak uz taha auto do lava.Robi mi to od vcera ked som menil pneu a auto bolo cele na hevery vo vyske cca pol metra(menil som iba zadne pneu,predne kolesa neboli demontovane
Zave píše:no a kdyz jedes rovne a pustis volant (kdyz je natoceny volant na pravo) tak auto ide rovne? a nebo kdyz pustis volant tak tak to zacne tahnout? jde o to jestli se o to pretahujes nebo jen volant mas zkriva?
ked pustim volant tak auto ide dalej rovno z natocenym volantom v pravo,ale ked ho chcem dat do roviny(ten volant)tak uz taha auto do lava.Robi mi to od vcera ked som menil pneu a auto bolo cele na hevery vo vyske cca pol metra(menil som iba zadne pneu,predne kolesa neboli demontovane
no tak to jedině pneuservis navštivili
Pokud když pustíš volant a nikam nic netáhne a auto jede rovně, sundej volant a přesaď ho do rovné polohy a vše bude ok
tak si ho narovněj vypoj baterku, odšroubuj airbag (dva torx šroubky zespodu), pak povol centrální matici a na tisícihranu pootoč do roviny.... pokud máš čepy OK tak máš vyřešeno.
ještě zkus variantu přehodit zadní kola levé za pravé ... pokud máš nakoplý některý byť zadní ráfek může to dělat tuto paseku, ale pak většinou auto mírně táhne na stranu ..tak jak psal Zave.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
nechapu proc bys mel mit volant nejdrive doleva pri prime jizde a po vymene pneu doprava, to je nejakej error ne?
jinak kdyz je to o kousek, tak se to doladi snadno na tycich rizeni, kde povolis kontrmatku a na jedne strane v cepu, na druhe v zavitu ji pootocis a tim stelujes predni sbihavost kol, kdyz si zapamatujes, ze jsi pohl o napriklad 1.5 otocky na levem kole a na pravem udelas to same o 1.5, sbihavost se ti nezmeni, ale poloha volantu se ti posune