Ahojky,ja mam zkusenosti s e39 528ia a pak 520 e34 a e36-318 318is a co muzu rici ke spotrebe.2,8 jsme jezdil prumer 12l....2.0 za 10-11l a no ted is a kdyz jezdim v pohode,jako ze neblaznim a nebo obcas,tak mam spotrebu 7,5l a motor ma 241tis.po zkusenostech jsem spokojenej...
Dlouhodobý prumer s IS za posledních 7400 km mám 7,67 litru. Na okreskách a dálnici mám prakticky vždy 7- 7.8 litru. Se spotřebou jsem spokojenej, ale výkon mi nák začínác scházet
Jinak samozřejmě, tahle to žere když jedu nomrálně, jako auta přede mnou a za mnou, akorát na dálnic kolem 140kmh... Dá se jet v pohodě za 12, taky sem tak dřív jezdil, ale časem to člověak přestane bavit...
libaix píše:zdarec,mam v merku E36 coupe,ale nevim se stale rozhodnout mezi 318is nebo 320i,jak sou na tom v nizsich otackach,a je rozdil ve financni udrzbe-olej,svicky atd,pripadne jine veci,dik za nazors
mám pro tebe radu:
nejlepší je osobní zkušenost !
zajeď si v srpnu na BIG BMW a tam si obě verze projeď - myslim že zdejší klubáci tě rádi svezou a poradí.
podle seznamu účastníků 11x318is a 6x320i
mám v plánu udělat totéž pokud budou tak hodní (prosím už předem )
Jawak píše:Nejlepší to je (plná nádrž) zkusit po 100km, další plná a po 200km, pak ještě po 300km. Protože člověk jezdí různě (jako já třeba), tak mám každých 100km trošku jinou spotřebu, takže zapisovat, počítat a po roce (po měsíci) ježděni a počítání vyjde skutečný průměr
přesně tak, taky jsem se s M44kou dostal ve městě ( skutečnym městě, ne po prázdný jížní spojce ) na nějakých 7/100. Kupodivu jsem jel rychlostí stejnou jako ostatní pomalejší auta takže jsem jel sice pomalu ale nebyl jsem brzda.
To bylo za ty 2dny co jsem se takhle trápil, jinak kdybych spočítal dlouhodobou tak tam těch 8,5 bude (možná 9). Nikdy jsem to nějak extra nepočítal. Ale zjistil jsem že když se po městě snažím s 2.8 tak jezdim stejně né-li míň než s tím isem. Jenže pak chytnu chuť, trošku mu přišlápnu cestou z práce a ten krásnej průměr je v čudu.
Někdy se snad přemůžu a zkusim jezdit třeba týden klobouky ( předpisově ) a jsem na to moc zvědavej..
muj nazor je ze iS byvaj vylitany a zerou olej(1l na 5000km, coz neni zas tak moc), ja mam 320i a jsem rad ze mam 6val ten zvuk a spotreba tezko rict, dlouhodobe jezdim za 11+- (60%brno 40%okresky)
honza_strnad píše:muj nazor je ze iS byvaj vylitany a zerou olej(1l na 5000km, coz neni zas tak moc), ja mam 320i a jsem rad ze mam 6val ten zvuk a spotreba tezko rict, dlouhodobe jezdim za 11+- (60%brno 40%okresky)
Já mám poměr Brno/venek tak 70/30 a dlouhodobej průměr mám 8,1 O 3 litry větší spotřeba by mi za ten zvuk fakt nestála
paveld píše:Sestivalec je sestivalec...ja jsem jeden z tech co jso us 320i spokojeni.
Je to asi hodně individuální záležitost, ale já bych už taky nic jiného než R6 nechtěl! Mam vytuněnou Feldu(104hp) co si vezme 10-12L/100km a taky R6 325i VANOS a spotřeba je stejná, akorát koníku dvakrát tolik.
A TEN ZVUK!
paveld píše:Sestivalec je sestivalec...ja jsem jeden z tech co jso us 320i spokojeni.
Je to asi hodně individuální záležitost, ale já bych už taky nic jiného než R6 nechtěl! Mam vytuněnou Feldu(104hp) co si vezme 10-12L/100km a taky R6 325i VANOS a spotřeba je stejná, akorát koníku dvakrát tolik.
A TEN ZVUK!
Já proti šestiválům nic nemám, takovou 323 nebo 328 bych určo nepohrdl Ale pokud bych si měl vybrat mezi ISem a 320, vybral bych si znovu ISo Ta 320 nemá kromě zvuku podle mě jediný pozitivum
Já jsem při koupi taky zvažoval 4x6válec. 4vál má kratší motor, takže je tam lepší přístup, trochu méně oleje a svíček na výměnu a lehčí motor. Výkonově mi 320 stačí, se silnějším motorem bych měl tendence huntovat auto a gumy. Ten zvuk motoru vždy zahřeje na srdci a kupovat si skoro stejné auto na naučení a pak ztratit při prodeji, to jsem zavrhl....