Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Privitani a dotaz

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
ToMo

#1 Příspěvek od ToMo »

Ahoj lidicky sem tady ode dneska zaregistrovanej tak se chci taky privitat jako kolega predemnou a rovnou bych se chtel zeptat na nejake vase zkusenosti ohledne e36 318i.Nedavno sem ji koupil a je skoro bez problemu JEN cca. z 10 vytoceni na 6000ot.min me v 5500ot.min prestane zabirat jako kdyby tam byl omezovac.Netusite co bych mel udelat aby to nebylo tak jak pisu??Svicky?Kabely?Diky za kazdou odpoved.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od castro »

jestli prestane zabírat a jde ale stále do otáček tak by to mohla být i prokluzující spojka, ne?

teoreticky :D
ToMo

#3 Příspěvek od ToMo »

mno prave ze prestane zabirat ale ani otacky uz nejdou vejs chova se to jako kdyby tam byl omezovac,nepusti to dal ale neni to pokazdy jen obcas.
ToMo

#4 Příspěvek od ToMo »

jo jo asi mas pravdu vsechno to vymenim pac uz brzo stejne musim vymenit olej (a kuli tomu pocitaci to musim nechat udelat nekoho kdo mi to vynuluje) tak to vemu vsechno pri jednom a snad to uz bude oka.
Fanny
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Tišnov - Kuřim

#5 Příspěvek od Fanny »

318i ma max. vykon prave v 5500ot/min pak to prestane tahnout, presne toto me delala 316i E30 vse bylo OK
ToMo

#6 Příspěvek od ToMo »

alp píše:na vynulovani staci kus obycejnyho dratu ... ale tou diag stejne nic nezkazis a aspon budes vedet stav ....
Kus dratu?A nevis na kolik mi ta diag vyjde???
ToMo

#7 Příspěvek od ToMo »

Fanny píše:318i ma max. vykon prave v 5500ot/min pak to prestane tahnout, presne toto me delala 316i E30 vse bylo OK
Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
ToMo

#8 Příspěvek od ToMo »

alp píše:
ToMo píše:
alp píše:na vynulovani staci kus obycejnyho dratu ... ale tou diag stejne nic nezkazis a aspon budes vedet stav ....
Kus dratu?A nevis na kolik mi ta diag vyjde???
od 0,- Kc do cca 800,-
Diky hned po vymene to zkusim
Fanny
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Tišnov - Kuřim

#9 Příspěvek od Fanny »

ToMo píše: Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
Me se to teda zastavilo na 5500 kdyz sem tam mel za 1 nebo za 2, pri vyssich stupnich to taky tocilo 6000. Je to zahada, ale kazdopadne to nema smysl tocit pres tech 5500...
ToMo

#10 Příspěvek od ToMo »

Fanny píše:
ToMo píše: Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
Me se to teda zastavilo na 5500 kdyz sem tam mel za 1 nebo za 2, pri vyssich stupnich to taky tocilo 6000. Je to zahada, ale kazdopadne to nema smysl tocit pres tech 5500...
Jo jo to mas recht nema cenu to trapit a vytacet do 6000ot/min kdyz uz nad 5500ot/min to nema cenu a je to bez ucinku jen me zarazelo proc to tak je a jestli to nahodou neni nejaka past.
Tashiro
Registrovaný
Příspěvky: 1313
Registrován: úte 24.04.2007 00:00
Bydliště: Tashiroland

#11 Příspěvek od Tashiro »

Tak vítej )))
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Klubové ID: 1047
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fantucci »

welcome!
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
Uživatelský avatar
100RM
Registrovaný
Příspěvky: 9751
Registrován: úte 30.05.2006 00:00
Klubové ID: 675

#13 Příspěvek od 100RM »

Nazdaaaaar .....ooo :-)
7er. True definition of luxury. Yours.
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od kosa »

a co máš za typ motoru .m 40 nebo m 43 ?? mně u m 43 odstaví omezovač při 6500 ot. cca ......... při 5500 to muže odstavit při špatné funkci chladícího okruhu kdy řj vyhodnotí teplotu motoru vyšší a nepustí pak dál ot. ........ zvláštní ale dělo se to .... u m40 dej termostat 80 st ...zkontroluj aby správně spouštěla el vrtule chlazení (pokud tam máš) atd .......toto je jedna možnost
ToMo

#15 Příspěvek od ToMo »

kosa píše:a co máš za typ motoru .m 40 nebo m 43 ?? mně u m 43 odstaví omezovač při 6500 ot. cca ......... při 5500 to muže odstavit při špatné funkci chladícího okruhu kdy řj vyhodnotí teplotu motoru vyšší a nepustí pak dál ot. ........ zvláštní ale dělo se to .... u m40 dej termostat 80 st ...zkontroluj aby správně spouštěla el vrtule chlazení (pokud tam máš) atd .......toto je jedna možnost
Nevim co tam je za typ ale je to e36 318i rv.91 tak treba budes vedet
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od kosa »

máš m 40 u tohoto motoru pomohl p postup viz výše ....... samo že i jiný špek :lol:
ToMo

#17 Příspěvek od ToMo »

Diky za privitani :) i rady
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od George_D »

Čus, pokud tam máš motor M40, což zjistíš třeba z techničáku, tak by mohla být na vině i načlá vačka. Je to dost specifický problém těchto motorů. Ucpává se sprcha vačky a pak se přidře a nejde do otáček. Cvakaj ti hydra???? Pokud se to bude zhoršovat tak sundej vrchní kryt hlavy a koukni na vačku, jestli už neni přebroušená :wink: 8) :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#19 Příspěvek od FreeTree »

určitě zajeď na diagnostiku, hodně podobnej problém jsem měl taky a bylo to váhou vzduchu... ale motor M43
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Klubové ID: 1931
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od paveld »

George_D píše:Čus, pokud tam máš motor M40, což zjistíš třeba z techničáku, tak by mohla být na vině i načlá vačka. Je to dost specifický problém těchto motorů. Ucpává se sprcha vačky a pak se přidře a nejde do otáček. Cvakaj ti hydra???? Pokud se to bude zhoršovat tak sundej vrchní kryt hlavy a koukni na vačku, jestli už neni přebroušená :wink: 8) :lol:
tohle jsem chtel taky napsat, pokud je to m40, tak na 99% vacka, zkus na ktery rychlostni stupen ti to toci do kolika otacek, tim se da taky neco poznat.
Odpovědět