Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Privitani a dotaz
-
ToMo
Ahoj lidicky sem tady ode dneska zaregistrovanej tak se chci taky privitat jako kolega predemnou a rovnou bych se chtel zeptat na nejake vase zkusenosti ohledne e36 318i.Nedavno sem ji koupil a je skoro bez problemu JEN cca. z 10 vytoceni na 6000ot.min me v 5500ot.min prestane zabirat jako kdyby tam byl omezovac.Netusite co bych mel udelat aby to nebylo tak jak pisu??Svicky?Kabely?Diky za kazdou odpoved.
-
ToMo
-
ToMo
-
ToMo
-
ToMo
-
ToMo
Me se to teda zastavilo na 5500 kdyz sem tam mel za 1 nebo za 2, pri vyssich stupnich to taky tocilo 6000. Je to zahada, ale kazdopadne to nema smysl tocit pres tech 5500...ToMo píše: Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
-
ToMo
Jo jo to mas recht nema cenu to trapit a vytacet do 6000ot/min kdyz uz nad 5500ot/min to nema cenu a je to bez ucinku jen me zarazelo proc to tak je a jestli to nahodou neni nejaka past.Fanny píše:Me se to teda zastavilo na 5500 kdyz sem tam mel za 1 nebo za 2, pri vyssich stupnich to taky tocilo 6000. Je to zahada, ale kazdopadne to nema smysl tocit pres tech 5500...ToMo píše: Vim vim ze ma max vykon pri 5500ot/min ale jak je teda mozny ze nekdy jde do 6000ot/min uplne v poho a nekdy jde do 5500ot/min???
-
kosa
- Registrovaný
- Příspěvky: 348
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a co máš za typ motoru .m 40 nebo m 43 ?? mně u m 43 odstaví omezovač při 6500 ot. cca ......... při 5500 to muže odstavit při špatné funkci chladícího okruhu kdy řj vyhodnotí teplotu motoru vyšší a nepustí pak dál ot. ........ zvláštní ale dělo se to .... u m40 dej termostat 80 st ...zkontroluj aby správně spouštěla el vrtule chlazení (pokud tam máš) atd .......toto je jedna možnost
-
ToMo
Nevim co tam je za typ ale je to e36 318i rv.91 tak treba budes vedetkosa píše:a co máš za typ motoru .m 40 nebo m 43 ?? mně u m 43 odstaví omezovač při 6500 ot. cca ......... při 5500 to muže odstavit při špatné funkci chladícího okruhu kdy řj vyhodnotí teplotu motoru vyšší a nepustí pak dál ot. ........ zvláštní ale dělo se to .... u m40 dej termostat 80 st ...zkontroluj aby správně spouštěla el vrtule chlazení (pokud tam máš) atd .......toto je jedna možnost
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Čus, pokud tam máš motor M40, což zjistíš třeba z techničáku, tak by mohla být na vině i načlá vačka. Je to dost specifický problém těchto motorů. Ucpává se sprcha vačky a pak se přidře a nejde do otáček. Cvakaj ti hydra???? Pokud se to bude zhoršovat tak sundej vrchní kryt hlavy a koukni na vačku, jestli už neni přebroušená


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
tohle jsem chtel taky napsat, pokud je to m40, tak na 99% vacka, zkus na ktery rychlostni stupen ti to toci do kolika otacek, tim se da taky neco poznat.George_D píše:Čus, pokud tam máš motor M40, což zjistíš třeba z techničáku, tak by mohla být na vině i načlá vačka. Je to dost specifický problém těchto motorů. Ucpává se sprcha vačky a pak se přidře a nejde do otáček. Cvakaj ti hydra???? Pokud se to bude zhoršovat tak sundej vrchní kryt hlavy a koukni na vačku, jestli už neni přebroušená![]()
![]()
