Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výfuk M3

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
gigo
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 29.05.2007 00:00

#1 Příspěvek od gigo »

řešil někdo z vás již výfukový systém na M3 3,2? Nemám tedy na mysli výfukové soustavy za 50 tisíc ;-) Spíše jaké máte zkušenosti, když se místo katalizátorů dají rezonátory. Buď jen takhle jednoduše, nebo i s nějakým koncovým tlumičem.

Nejde mi o to jaký to bude mít zvuk, ale vliv různých kombinací na výkon. I to, že zadní originál tlumiž je těžký jako prase, tak nějaký slušně dimenzovaný a lehčí by mohl teoreticky pomoct.

Předem děkuji za každou radu.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

zkus google, nekde je cela stranka, kde amici meli M3 na brzde a menili koncove tlumice a merili vykon, hodnotili zvuk, vzhled, zpracovani a cenu, proste test snu :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#3 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:zkus google, nekde je cela stranka, kde amici meli M3 na brzde a menili koncove tlumice a merili vykon, hodnotili zvuk, vzhled, zpracovani a cenu, proste test snu :-)
pravda, to si pamatuju
gigo
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: úte 29.05.2007 00:00

#4 Příspěvek od gigo »

to jsem našel... měl jsem na mysli jiné tlumiče. neříkám nějaké polské šmejdy, ale třeba uni od Remusu
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

gigo píše:to jsem našel... měl jsem na mysli jiné tlumiče. neříkám nějaké polské šmejdy, ale třeba uni od Remusu
ty maj ve finale stejnej vysledek ... jako smejdy z polska ale dyl vydrzi :) ... vejfal je dost citliva a slozita zalezitost zalezi na prumeru, delce, uhlech .. atd :) poradnej vejfal stoji hodne
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Leveler
Registrovaný
Příspěvky: 6239
Registrován: čtv 07.10.2004 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 1133
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Leveler »

Mrkni sem.Třeba ti to trochu pomůže.

http://www.europeancarweb.com/tech/0301 ... index.html
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

gigo píše:to jsem našel... měl jsem na mysli jiné tlumiče. neříkám nějaké polské šmejdy, ale třeba uni od Remusu
myslis klasicky "usetrit"? na vyfuku neusetris, leda ze si nekde koupis jetej origo nebo jetej typovej ladak na M3...
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#8 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak na to tak koukam, a vysledek je, ze to prida mozna 1-2kone a trochu u nekterych zlepsi prubeh kroutaku. Nektery dokonce snizi vykon i kroutak :-) TAkze jedinej efekt(kdo by to rekl, ze?) je mensi vaha a vetsi hluk nez serie :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

je fakt ze kvuli vykonu jsou to vyhozene love, ale pokud mas seriovej KO, je dobre mit na vyber a ten test rulezz .-) a zvuk- jednou jsem slysel jet Mko s nejakym ladakem a muzu rict, ze to byl jeden z nej akustickych zazitku, znelo spis jak hudebni nastroj, zadnej rachot, buraceni nebo huceni, proste rajska hudba :-))) za to se holt vyplati priplatit 8)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět