Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M3 v. déšť 0:1

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#1 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Skalni mozna vzpomenou, kdyz jsem resil asi pred rokem spatny startovani (jakoze v potrubi vzduch-spadlej benzin do nadrze, problem jsem vyresil, ze jsem privedl extra kabl k cerpadlu a po delsi odstavce proste necham cerpadlo protocit-prozene okruhem benzin a auto chytne super)... pak se mi stalo (take v desti-zvlastni, ze vsechny debilni zavady se stavaji v desti a daleko od domova, ze? :-) ) ze cerpadlo palilo jednu pojistku za druhou po ujeti vzdy 1km... vyndal jsem ho ven, nehralo se, bezelo normalne, dal jsem ho zpatky, bez problemu...
ted jedu v desti po D1 a auto zaclo skubat a pri pridani plynu o vic nez 1cm uplne mrtve (jako kdybych vypnul klicek, jen ten dutej tupej zvuk bluuuuuuu)... nejdriv slo jet 140, pak kilo a nakonec tak 20 na 2ku, na volnobeh na 5 valcu, pomalu se nedalo rozjet... navic od benz pumpy se linuly strasidelny zvuky, skřípění a nářek+při puštění přes spínač jela hrozně "ztuha" :-) pak jsem chvilku stal, prestalo prset, auto jsem pres kvalt z kopce nastartoval (normalne to neslo) a zcela normalne pokracoval dal (motor predl jako kote, plnej plyn no problem, vse ok)... asi po 40km to stejne, rikal jsem si ze spatnej benzin (mel uz jsem beztak kontrolku), tak jsem natankoval (trvalo celkem dlouho nez jsem se tam dobelhal) a pak to v klidu chytlo (pauza tak 20min) a zcela bezproblemu jezdilo tak 350km...
vcera zaclo prset a po 5km v desti opet stejna sracka... kdyz to necham chvili odstat, jde s tim ujet zas tak 1km a pak zas shit... rano jsem jel uz za sucha a uplne v pohode...

koukal jsem vsude mozne, motorovej prostor totalne suchej, pumpa kvičí jen někdy, zkoušel jsem ji několikrát nechat proběhnout a někdy jde jak má (slabě vrní) a jindy řve jak podsvinče...
napadá mě regulátor tlaku benzínu (ucpává cestu zpět do nádrže a proto ta pumpa tak řve?), ale pak nevím, proč je to závislé na dešti... jindy to nikdy nedělá... nebo je to změnou tlaku? mám ucpanou nějakou hadičku v nádrži? přijde mi, že i blbě ukazuje palivoměr, když to blbne, že ukazuje víc, pak vypnu klíček a zas málo a pod, jak kdyby se tam blbě přečerpával mezi půlkama nádrže...

někdo nějaký nápady? jinak na diagnostice jsem byl prve a samo vše v normě, musel bych ji mít s sebou když to nejede :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

Pumpu budeš mít načatou a možná padá palivo zpátky, zpětnej ventil už bude mít mírnou únavu. To v dešti bude 100% něčím v elektrice, začal bych čidlem na polohu kliky a jel bych dál po věcech, do kterých může voda...
Malda
Registrovaný
Příspěvky: 392
Registrován: sob 13.08.2005 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 615
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Malda »

Je to kram a je te ho za kilo zbavim... :lol:
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice
Klubové ID: 1028

#4 Příspěvek od d.aemon »

Sorry za OT, ale podle nadpisu jsem myslel, žes ho někde v dešti rozstřelil... 8O Takže proti téhle alternativě je nějaký blbý čerpadlo vlastně nic :)

Ať to brzo najdeš, držím pěsti :wink:
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Baxon »

přesně tohle mi dělala bejvalá e34 535i. Za sucha pohoda, za deště a v zimně (lehce nad nulou, když byly na silnici sračky), nikoliv když mrzlo, škubala, cukala, chcípala, k posrání. Od předchozího majitele byla v plynu, začalo se na ten plyn srát a ve finále to už nejezdilo ani na benzín. Následovalo vykuchání LPG, pak servis BMW, kde vymněnili - váhu vzduchu, komplet svíčky vč. kabeláže a fajfky + filtry. Od tý doby vrněl jak kotě za 10,5l/100km a bylo po problému.

Mrknul bych na svíčky a na kabely k nim :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dnesni cesta destem naproti ocekavani uplne v klidu, takze to dela jen za tech privalovych... auto jsem dal na zvedak, vse vypada v cajku i zespod, kdyz posloucham u nadrze, tak slysim jak kape benal zpatky, takze ten zpetnej ventil je opravdu ko... celkem me to stve, protoze za nejakych 37tis co jsem natocil jedina zavada a o to debilnejsi... neni nad to frajersky gesto dat pekne v odstavnym vystrazny a nechat se ohazovat vodou od kamionu co jsem o par km zpatky predjizdel :lol:
no nic, zejtra milou pumpu vyndam a dam tam upgrade od Walbro, uvidime co to udela :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#7 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Me se tohle taky stalo .. bylo to tim, ze vznikal v nadrzi podtlak ( nejakej ventil u aktivniho uhli ) a ted mam odvetrani nadrze naprimo a vsechno je OK.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

mě se todle stalo když jsem si umyl motor a měl jsem jet na rande, následovalo pul dne vysoušení motoru, odsáváání vody injekční stříkačkou, foukání fénem, stříkání isoprophylalkoholem, na rande jsem jel Caddynou :lol: a příští auto bude diesel :)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ja bych zkusil ocekovat ten odvetravaci ventil od aktivniho uhli.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#11 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem :-)
nene, podtlak je špatně i když já to taky považoval svyho času za normál .. kdyz otevřeš nádrž, nemělo by to provázet žádný zasyčení :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#12 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dam na tebe... a tobe to delalo taky JEN za deste? jako jinak muzu palit gumy, zdimat Vmax... cokoliv... ale silný dest=Mko sere strachy u krajnice :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

Hanz píše:nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem :-)
Fikem? to je nějaky policejni auto?
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Klubové ID: 94
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od coupe328 »

LOPOLO píše:
Hanz píše:nemel jsem na to cas, ale zkusim ten ventil... měl jsem za to, že podtlak v nádrži je normál, aby neutíkaly benz výpary ven... víčko bejvá "přicucnutý", ale nic radikálního... pumpu asi příští tejden, ted litám Fíkem :-)
nene, podtlak je špatně i když já to taky považoval svyho času za normál .. kdyz otevřeš nádrž, nemělo by to provázet žádný zasyčení :-)
Sice trochu mimo misu,ale me u forestra 2.5XT syci vicko pri odsroubovani jak parni lokomotiva...pomalu ho nemuzu ani otocit...ale zatim pohoda,bodejt ne kdyz mam 1000km na nem :lol:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#15 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:dam na tebe... a tobe to delalo taky JEN za deste? jako jinak muzu palit gumy, zdimat Vmax... cokoliv... ale silný dest=Mko sere strachy u krajnice :-)
ehmm ne ... nicmene, ten dest nemusi bejt podminka jak sem mozna blbe pochopil .. ses si s tim destem uplne jistej?
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Baxon »

LOPOLO píše:
Hanz píše:dam na tebe... a tobe to delalo taky JEN za deste? jako jinak muzu palit gumy, zdimat Vmax... cokoliv... ale silný dest=Mko sere strachy u krajnice :-)
ehmm ne ... nicmene, ten dest nemusi bejt podminka jak sem mozna blbe pochopil .. ses si s tim destem uplne jistej?
mně to dělalo taky jen za deště, pořád si myslím, že to je v těch kabelech nebo někde v elektrice. RJ?
abdul
Registrovaný
Příspěvky: 808
Registrován: ned 06.07.2003 00:00
Bydliště: svetoobcan

#17 Příspěvek od abdul »

jestli to je jen za deste tak to musi byt opravdu elektrika, nejaky kontakt co chytne vlhkost...

co se tyce podtlaku v nadrzi, tak je to spatne... ale mel sem focuse a kdyz sem dojel na pumpu a odsrouboval vicko od nadrze tak to udelalo malem pruvan jak si to supem potahlo hektolitr vzduchu :) hvizdlo si to u toho jako o zavod :) ale jelo to porad normalne...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#18 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dela to 100% jen za deste, jak rikam, jindy to jde ZCELA normalne, zadnej prechod mezi... silny dest=nelze pridat plyn-motor se dusi, postupne je to horsi az se klepe na par valcu a zdechne na volnobeh... staci chvili pockat a zas chytne ok (nebo pres kvalt a pak bezi par km zas ok)... jinak vse je opravdu suche na troud, kdyz otevru kapotu, nikde neni ani znamka, ze by tam sla voda... navic to jeceni pumpy je divne...
“Ability is what you're capable of doing.”
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#19 Příspěvek od Pavel H »

Nepochopil jsem asi zcela jiste z tveho popisu jestli ti pumpa kvili jen kdyz jsou ty privaly, ale napadlo me jestli se ti nejakym zahadnym zpusobem nedostava voda do filtru sani. Nemusi ji byt moc a teplem se odpari a proto to za chvili jede. Je to jen napad...Ty pojistky ti uz nelitaji?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#20 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

pumpa kvili jen kdyz to nechce jet... filtr, vaha, vse je suche, kontrolovano ihned... pojistky od te doby nelitaji (ale tehdy to udelalo taky za deste, kdyz si vzpominam... ale rok byl pokoj, krom toho ze padal ten benzin, coz jsem vyresil tim extra kablem k pumpe)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět