Mam v planu si poridit E36 kombi,nejlip verzi 2.5 Tds. Ale nemam zadny zkusenosti s BMW a tak me zajima,co nejcasteji odchazi,na co zi mam dat pozor atd. Pripadne nejakou motorovou alternativu,co by bylo lepsi...
Bude to rv 97-98.
Dekuji za odpoved
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325 TDS kombi
Zkus vyhledávač, o tomto motoru toho zde bylo řečeno již hodně. Není to špatná volba, ale chce trochu specifický přístup. Záleží hodně na tom v jaké kondici motor bude při koupi. Slabé místo je čerpadlo, které málokdy přežije 150tis. km a turbo začíná okolo 200tis propouštět olej. Nemá rád vysoké otáčky za studena, hrozí prasknutí hlavy.Prostě pohledej zde na fóru.kuja píše:Dekuju mocPomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6
Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam
Majore, napriek úcte k Tebe ako k odborníkovi na oleje a veci s tým súvisiace si dovolím oponovať v dvoch bodoch. Mám 325TD, čo má 245.000km, dovolím si tvrdiť, že čerpadla sa nikto nikdy ani nechytil a auto chytá na brnk aj teplé aj studené, jazdí fajn (na TDmajor píše:Zkus vyhledávač, o tomto motoru toho zde bylo řečeno již hodně. Není to špatná volba, ale chce trochu specifický přístup. Záleží hodně na tom v jaké kondici motor bude při koupi. Slabé místo je čerpadlo, které málokdy přežije 150tis. km a turbo začíná okolo 200tis propouštět olej. Nemá rád vysoké otáčky za studena, hrozí prasknutí hlavy.Prostě pohledej zde na fóru.kuja píše:Dekuju mocPomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6
Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam


Tak to je jedině dobře. Buď rád, měl jsi štěstí na kus o který se předchozí majitel dobře staral. Bohužel ty závady co jsem psal, se opravdu u tohoto motoru vyskytují a je to pochopitelně dáno péčí jakou tomu kdo věnoval.FrajerT píše:Majore, napriek úcte k Tebe ako k odborníkovi na oleje a veci s tým súvisiace si dovolím oponovať v dvoch bodoch. Mám 325TD, čo má 245.000km, dovolím si tvrdiť, že čerpadla sa nikto nikdy ani nechytil a auto chytá na brnk aj teplé aj studené, jazdí fajn (na TDmajor píše:Zkus vyhledávač, o tomto motoru toho zde bylo řečeno již hodně. Není to špatná volba, ale chce trochu specifický přístup. Záleží hodně na tom v jaké kondici motor bude při koupi. Slabé místo je čerpadlo, které málokdy přežije 150tis. km a turbo začíná okolo 200tis propouštět olej. Nemá rád vysoké otáčky za studena, hrozí prasknutí hlavy.Prostě pohledej zde na fóru.kuja píše:Dekuju mocPomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6
Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam
), spotreba tiež OK, tak len, že by ja by som to tak celkom nepaušalizoval...
A problémy s turbom zatiaľ tiež nemám...