Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 325 TDS kombi

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
kuja
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 16.05.2007 00:00

#1 Příspěvek od kuja »

Mam v planu si poridit E36 kombi,nejlip verzi 2.5 Tds. Ale nemam zadny zkusenosti s BMW a tak me zajima,co nejcasteji odchazi,na co zi mam dat pozor atd. Pripadne nejakou motorovou alternativu,co by bylo lepsi...

Bude to rv 97-98.

Dekuji za odpoved
Fikop
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: pon 18.07.2005 00:00
Bydliště: New Jersey
Klubové ID: 444
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fikop »

kuja
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 16.05.2007 00:00

#3 Příspěvek od kuja »

Dekuju moc :-) Pomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6 :-( Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam :-)
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#4 Příspěvek od major »

kuja píše:Dekuju moc :-) Pomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6 :-( Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam :-)
Zkus vyhledávač, o tomto motoru toho zde bylo řečeno již hodně. Není to špatná volba, ale chce trochu specifický přístup. Záleží hodně na tom v jaké kondici motor bude při koupi. Slabé místo je čerpadlo, které málokdy přežije 150tis. km a turbo začíná okolo 200tis propouštět olej. Nemá rád vysoké otáčky za studena, hrozí prasknutí hlavy.Prostě pohledej zde na fóru.
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#5 Příspěvek od FrajerT »

major píše:
kuja píše:Dekuju moc :-) Pomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6 :-( Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam :-)
Zkus vyhledávač, o tomto motoru toho zde bylo řečeno již hodně. Není to špatná volba, ale chce trochu specifický přístup. Záleží hodně na tom v jaké kondici motor bude při koupi. Slabé místo je čerpadlo, které málokdy přežije 150tis. km a turbo začíná okolo 200tis propouštět olej. Nemá rád vysoké otáčky za studena, hrozí prasknutí hlavy.Prostě pohledej zde na fóru.
Majore, napriek úcte k Tebe ako k odborníkovi na oleje a veci s tým súvisiace si dovolím oponovať v dvoch bodoch. Mám 325TD, čo má 245.000km, dovolím si tvrdiť, že čerpadla sa nikto nikdy ani nechytil a auto chytá na brnk aj teplé aj studené, jazdí fajn (na TD :wink: ), spotreba tiež OK, tak len, že by ja by som to tak celkom nepaušalizoval... 8) A problémy s turbom zatiaľ tiež nemám...
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#6 Příspěvek od major »

FrajerT píše:
major píše:
kuja píše:Dekuju moc :-) Pomohlo to...a neco primo o tom motoru? Mam zkusnost jenom s 2.8 VR6 z Passatu a 2,5TDi z Audi A6 :-( Takze v BMW sem absolutni zelenac...moji zkusenost s E30 316i moc nepocitam :-)
Zkus vyhledávač, o tomto motoru toho zde bylo řečeno již hodně. Není to špatná volba, ale chce trochu specifický přístup. Záleží hodně na tom v jaké kondici motor bude při koupi. Slabé místo je čerpadlo, které málokdy přežije 150tis. km a turbo začíná okolo 200tis propouštět olej. Nemá rád vysoké otáčky za studena, hrozí prasknutí hlavy.Prostě pohledej zde na fóru.
Majore, napriek úcte k Tebe ako k odborníkovi na oleje a veci s tým súvisiace si dovolím oponovať v dvoch bodoch. Mám 325TD, čo má 245.000km, dovolím si tvrdiť, že čerpadla sa nikto nikdy ani nechytil a auto chytá na brnk aj teplé aj studené, jazdí fajn (na TD :wink: ), spotreba tiež OK, tak len, že by ja by som to tak celkom nepaušalizoval... 8) A problémy s turbom zatiaľ tiež nemám...
Tak to je jedině dobře. Buď rád, měl jsi štěstí na kus o který se předchozí majitel dobře staral. Bohužel ty závady co jsem psal, se opravdu u tohoto motoru vyskytují a je to pochopitelně dáno péčí jakou tomu kdo věnoval.
Odpovědět