jsem trochu amater a BMW mam kratce. Muze mi nekdo rict jakej je v tom rozdil a jak se to projevi pri driftu ? Jak poznam co mam ?
Zkousel jsem driftovat zatim jen na sterku, jde to na dvojku plynem uplne krasne. E36 328 Coupe M packet `96.
Poznas to nejlepe tak ze zvednes celej zadek a zatocis zadnima kolama pokud se bude tocit jen jedno kolo tak samosvor nemas pokud se bude tocit i druhe tak ho mas.Nebo to zkus zapalit a pak se podivej jestli je jen jedna cara nebo dve ale obcas i bez samosvoru jsou dve.Nebo zkus udelat kolecko.Hlavne to poznas pri ovladatelnosti pri driftu pokud to vodis jak po masle tak tam je jinak je to takove o nicem.Doriftooo
Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu...
Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.
Marrtin píše:Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu... Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.
Kup si novy DVD Tuning magazine, tam se s timhle slabym autem vyučuje driftit
Marrtin píše:Ok, diky. Asi pockam na mokro s tim driftem, nechce se mi moc ku*vit gumy, nebo to zvednu... Jak dobre/spatne jde driftovat s 328 na suchu ? Na suchu jsem to jeste nezkousel.
Na mokro nečekej, na mokru to jde skoro samo a nemusíš to poznat...nejjednodužší opravdu bude to zvednout a zatočit kolama, musí se točit stejným směrem aby to byl samosvor.
Mám 323i a na suchu to jde, sice na smyky až drifty používám užší pneu od 185 po 205 šíře. Třeba s 245kama už to nejde tak snadno...jestli ti můžu poradit zkoušej to někde na parkovišti lebo letišti, ať zbytečně nemusíč měnit pokroucené nápravy když jsi začátečník ..
ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...
Neporovnávej blbosti
No co co, na sněhu s náhonem na předek, je taky prča, zvlášt jezdit po silnici našikmo ))), dyž takhle jedeš třeba 100 metrů přes křižovatku, tak to celkem pobaví ne?
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
Tady to nejsou nejlepší metody pač se může stát(mě se to stává) že mi začnou hrabat obě kola i když dělám kolečka a to nemám samosvor...když už tak postavit jedno kolo na štěrk a druhé na asfalt tak aby byl rozdíl adheze mezi pravým a levým kolem....neměl by být zas moc velký pač se přenáší jen těch 25% kroutáku z méně zatíženého kola na více zatížené, může se stát že bude hrabat pouze jedno kolo i když máš samosvor.
Marrtin píše:No zacatecnik jsem s BMW, se skodylakem jsem se na snehu tocil porad, ale to se neda asi pocitat...
Neporovnávej blbosti
No co co, na sněhu s náhonem na předek, je taky prča, zvlášt jezdit po silnici našikmo ))), dyž takhle jedeš třeba 100 metrů přes křižovatku, tak to celkem pobaví ne?
to jsem netvrdil, taky jsem si v zimě užival i s předohrabem. Jízda na šikmo mě hodně bavila:) musel jsem se to naučit i s BraMboremW přes brzdu
sejcek píše:Co třeba 318is to má či nemá samosvor??? Jen mě to zajímá, nechce se mi to zvedat a dělat kolečka už vubec(stejně nemám kde )
no, buď ho tam máš nebo nemáš Podívej do objednávky co je všechno nadstandartní, nebo to hold musíš roztočit Ale asi to pro tebe nebude důležité když nechceš udělat ani kolečko....
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.
castro píše:ja bych asi zkusil s prokluzem zatočit někde na parkovišti a pokud uvidíš nagumovaný 2 čáry měl bys ho tam mít. 1 čára by znamenala že ho nemáš, pokud se nemýlim... Ale ne po rovince - tam udělá 2čáry i nesamosvor.