ale já to vím co to je, někdo tam nacpal balonek aby mohl napumpovat naftu,protože padá.je motor někde od nafty?(vstřiky,čerpadlo,přepady)?jinak je v hajzlu čerpadlo.se mi zdá že Vám dal prodávající,takzvaně ´´ do palice´´.
kamarad pekne nalitnil, ted nez bude poprvy za den startovat, tak musi jit k bance a pumpovat nezavidim...ale jinak myslim, ze ma pravo ze zakona auto vratit, kdyz ho koupil vcera...
Kvidas píše:ja nevim..ja sem u prodeje nebyl. Akorat nechapu ze vcera kdyz prijel vse ok... a až dneska k o
hele auto co je v pici dostane vzdy jednu sanci na prodej, v ty dobe se zavada zadna neukaze a druhy den je v pici....znam uz nekolik prikladu kdy to takhle bylo.... je to crazy, ale je to tak...
Petris píše:Na tuty je v prd.. čerpadlo.Studený to chytne,ale teplí už ne.Tak to je za repas 20tis.
tak to neni dobry
Jeste jedna moznost..sice to pry rano hur startovalo... ale pak pri jizde vypadla ta zelena hadicka. Pak tepvrv zaclo chcipat pri jizde a jeste hur startovat. nemuze to byt zavzdusneny?
No situace je asi taková.Ta hadička už vede přímo do čerpadla a ten balonek tam někdo přidal jako zpětný ventil ,kvůli padání nafty.Podle mého názoru problém s nastartováním mohl být těsně po tom co ta hadička vypadla,ale po ujetí pár km už v tom vzduch být nemůže.Mám takoví pocit ,že tady se to odvzdušnuje na filtru. Od filtru přes čerpadlo až na trysky se odvzdušní pal. soustava sama.Jinak tato závada je opravdu častá a vyskytuje se u většiny TDS.Prohledej tady příspěvky a ještě koukni na Opel forum sekce omega .
Petris píše:No situace je asi taková.Ta hadička už vede přímo do čerpadla a ten balonek tam někdo přidal jako zpětný ventil ,kvůli padání nafty.Podle mého názoru problém s nastartováním mohl být těsně po tom co ta hadička vypadla,ale po ujetí pár km už v tom vzduch být nemůže.Mám takoví pocit ,že tady se to odvzdušnuje na filtru. Od filtru přes čerpadlo až na trysky se odvzdušní pal. soustava sama.Jinak tato závada je opravdu častá a vyskytuje se u většiny TDS.Prohledej tady příspěvky a ještě koukni na Opel forum sekce omega .
Tu baňku dej pryč, nemá to tam co dělat. Od toho je tam podávací čerpadlo, jestli nemáš na výměnu funkčního čerpadla(nejlépe nového, protože to má životnost asi jako brzdy) tak to nech být a dej tam jen klasickou hadičku, vstřikovací čerpadlo si natáhne naftu z nádrže, nebude to startovat na první protočení, ale třebas na pátý za studena a za tepla ti to škrtne v pohodě. Tím nefunkčním podávacím čerpadlem se snižuje životnost vstřikovacího čerpadla, je to asi nějak důmyslně promyšlený, aby neměl takový problém hlavně při nastartování a aby se k němu nedostal vzduch. Jo a ještě ať ten synek s tím jezdí jen když je to zahřátý nad modrou, časem se to spraví, i když pak s tím bude jezdit za studena. Ale chce to zaběhnout bez tý pumpičky.
Ahoj jsem to já ale debil co jsem si to zase koupil.. kamarád ještě zapoměl doplnit, že je vždycky pod autem kaluž nafty. Nevíme od kad to chčije, ale když je v nádrži alespoň půlka nafty ze startama za studena ani za tepla nejsou problemy.
disilek píše:Ahoj jsem to já ale debil co jsem si to zase koupil.. kamarád ještě zapoměl doplnit, že je vždycky pod autem kaluž nafty. Nevíme od kad to chčije, ale když je v nádrži alespoň půlka nafty ze startama za studena ani za tepla nejsou problemy.
tak to nebude tak strašný, nafta padá někde kde to chčije, zjistit unik, opravit, a bude ok, teda až na to zdechání s teplym motorem.
J diky Ale jak rikam kdyz je tam dostatek nafty bubliny v ty hadici nejsou a teply a studeny starty hnedka na poprve no problem. Ale nejde mi do hlavy, odkud muze chcat ta nafta.
Tak to celkem přesně odpovídá nefunkčnímu podávacímu čerpadlu v nádrži. Zahoď tu balónkovou opičárnu a dej tam pořádnou hadici, najdi únik nafty a zkontroluj funkčnost čerpadla v nádrži.