Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

piskaní z motoru E 36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Stanley
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Hodonin

#1 Příspěvek od Stanley »

caute nevite odkud by to mohlo jit?píska me compact 1,6 i .je to zavisle na otackach pokud pridam pískani je hlasitejsi ,zkousel jsem vrtuli na chladici ale jinak me nic nenapada.nemate nekdo podobnou zkusenost??????????????????,,
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT
Klubové ID: 479

#2 Příspěvek od lupik »

kladka, klíňák, .... takhle to asi nepude lokalizovat 8)
sumachr
Registrovaný
Příspěvky: 2017
Registrován: úte 07.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 52
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od sumachr »

mozna turbo :wink:
georg
Registrovaný
Příspěvky: 458
Registrován: úte 11.01.2005 01:00
Bydliště: české budějovice
Klubové ID: 2381

#4 Příspěvek od georg »

Bud bych to videl na klínak jak už tu bylo řečeno a nebo ložiska na altíku... :?:
Tomas8409
Registrovaný
Příspěvky: 1835
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Hlohovec
Klubové ID: 866
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Tomas8409 »

ložiska na altíku. dělá mi to taky po zahřátí nebo sešlápnutí plynu pohoda. ale nejde to skoro slyšet
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#6 Příspěvek od Slid »

Sem vždy prostříkal altík WDčkem tak jednou za 14 dnů a bylo ticho, hlavně mezi řemenici a altík ( jak se to točí ) už jsem chtěl taky měnit ložisko, ale jak bylo psáno ohřálo se a ticho :lol:
Pak jsem koupil kryt pod řemenici chladič od trojúhelníků co vede ( myslím ten velký kryt ) a už nemusím prostříkávat altík, už je ticho, ten bordel furt cákal na řemenice a dostával se bordel i k altiku :lol:
zyx66
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Bratislava

#7 Příspěvek od zyx66 »

Zdar chlapi. Chcem sa Vas opytat 2 veci.

1) BMW 325i E36 (r.v.'92) mal rozvodovu retaz alebo remen?
2) to iste auto ked ma najazdene 500.000 km, kolko este vydrzi take auto?

Dik hosi
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dsvatos »

Má řetěz... A výdrž? Záleží jak se k němu kdo choval a kde a jak jezdil.. Pokud měnil olej jak měl, nehonil studenej motor a jezdil dálky, může motor v poho vydržet ještě dlouho.. Pokud mu někdo dával kotel, honil ho po městě studenej a prděl na údržbu, může být už dvakrát po smrti.. Chce to posuzovat konkrétní kus...
Stanley
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Hodonin

#9 Příspěvek od Stanley »

cau moc dik .dlouho jsem tu nebyl takze to ctu az ted a mate pravdu presne - po zahrati ,nebo kdyz tomu dam tak to prestane necham ho odpocinout nastartuju a zas.takze to bude asi ono ale nevim co je to ten altik a kde to mam hledat napiste me prosim jeste kde to je at vim co mam zkoumat.chci to zkusit promazata uvidim .rad bych se toho turba zbavil nekdy je to fakt hlasity .dikes za pomoc
Stanley
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: úte 22.08.2006 00:00
Bydliště: Hodonin

#10 Příspěvek od Stanley »

cau moc dik .dlouho jsem tu nebyl takze to ctu az ted a mate pravdu presne - po zahrati ,nebo kdyz tomu dam tak to prestane necham ho odpocinout nastartuju a zas.takze to bude asi ono ale nevim co je to ten altik a kde to mam hledat napiste me prosim jeste kde to je at vim co mam zkoumat.chci to zkusit promazata uvidim .rad bych se toho turba zbavil nekdy je to fakt hlasity .dikes za pomoc
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 1129
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od _peper »

Altik je alternator. A najdes ho v motorovem prostoru :) Vypada takhle http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22 a mel bys ho najít podle toho, ze knemu vede remen.
maRcco
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 31.03.2007 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od maRcco »

mě to také pískalo a pak jsem přišl na to že to byla rolna na klíňáku ... já měl napínací kladku v prd...
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#13 Příspěvek od marek26 »

Slid píše:Sem vždy prostříkal altík WDčkem tak jednou za 14 dnů a bylo ticho, hlavně mezi řemenici a altík ( jak se to točí ) už jsem chtěl taky měnit ložisko, ale jak bylo psáno ohřálo se a ticho :lol:
Pak jsem koupil kryt pod řemenici chladič od trojúhelníků co vede ( myslím ten velký kryt ) a už nemusím prostříkávat altík, už je ticho, ten bordel furt cákal na řemenice a dostával se bordel i k altiku :lol:
nejako casto pises o tom kryte pod motor uz to citam asi stvrty krat.
Ale nevadi treba sa poucit. Ja ten kryt tam mam povodny origos jak som kupoval auto. Je to fakt dobra vec, v 1. rade nejde bordel z cesty do kladky a remena, v 2. rade je tam taka pena ktora tlmi zvuk a motor je o dost tichsi.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#14 Příspěvek od Slid »

marek26 píše:
Slid píše:Sem vždy prostříkal altík WDčkem tak jednou za 14 dnů a bylo ticho, hlavně mezi řemenici a altík ( jak se to točí ) už jsem chtěl taky měnit ložisko, ale jak bylo psáno ohřálo se a ticho :lol:
Pak jsem koupil kryt pod řemenici chladič od trojúhelníků co vede ( myslím ten velký kryt ) a už nemusím prostříkávat altík, už je ticho, ten bordel furt cákal na řemenice a dostával se bordel i k altiku :lol:
nejako casto pises o tom kryte pod motor uz to citam asi stvrty krat.
Ale nevadi treba sa poucit. Ja ten kryt tam mam povodny origos jak som kupoval auto. Je to fakt dobra vec, v 1. rade nejde bordel z cesty do kladky a remena, v 2. rade je tam taka pena ktora tlmi zvuk a motor je o dost tichsi.
jj je to tak, ono tady je HIT napsat nové téma než použít tlačítko Hledat :lol:
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#15 Příspěvek od radokrno »

mě to vždy pískalo a po vyjmutí napínací kladky to přestalo a ted jsem zkusil vyjmout jen klínák a dát ho jakoby obrácenízadníčástí dopředu a taky to přestalo....taky jsem zjistil že mám kousek ulomené řemenice ,,je to nejspodnější u 6 válcového motoru???mohlo by to být příčinou,ono to přímo do tý řemenice nezasahuje tak nevim je to jen ta krajní část...pro lepčí orientaci a přehled kde je to odlomený přidávám nákres..děkuji za rady ,,popř zda-li je možná výmněna bez razantníh zásqahů..a jak na to?dik
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#16 Příspěvek od radokrno »

přidal bych foto ale nějak to nejde??
Odpovědět