Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Brzdy - selfservice vs. servis
Na jedne naprave je to asi pulhodina prace pro automechanika, takze by si za to mohl vzit od 200 - 300 Kc. Zalezi na tom, jestli to nemas cely zarezly, coz je narocnejsi.gatori píše:Vyměňovali ste si někdy brzdy (destičky popř i kotouče) sami? Nemám garáž jen hever. A koli Vás to tak stálo v servisu?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Foto návod nemam ale zkusim to popsat. Sundáš kolo, to je asi jasný, poté musíš sundat brzdič, který povolíš zezadu, drží ho 2 šrouby, poté bude brzdič volný a kotouč také. Kotouč drží 1 imbus na náboji kola, který povolíš a kotouč uvolníš, nový kotouč nasadíš a pozor na plochy, které k sobě dosedaj, pořádně okartáčovat a i v novém kotouči řádně okartáčovat (darmonova ploška
) No pak nasadíš a znovu dotáhneš imbusem. Pokud budeš měnit i desky jako že jo, tak já osobně bych brzdič opět nandal a zezadu brzdiče jsou takový plastový špunty s pístkama, které zajíštují pohyb třmenu. Ty pístky vyšroubuješ (imbus) , sundáš zepředu tu plechovou klipsnu kombinačkama třeba a budeš mít volnej třmen, vyndáš desky, stáhneš píst co stlačuje třmen, jde to třeba truhlářskou svorkou, nasadíš nové desky, nasadíš třmen, přišroubuješ pístky a nasadíš ten přední plech. No snad jsem na nic nezapomněl, ale vcelku je to jednoduché 



E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
doplnil bych, ze na imbus v kotouci bych pouzil golu a ne nejaky klasicky zahnuty imbus, protoze to muze drzet (ale se spravnym naradim neni problemGeorge_D píše:Foto návod nemam ale zkusim to popsat. Sundáš kolo, to je asi jasný, poté musíš sundat brzdič, který povolíš zezadu, drží ho 2 šrouby, poté bude brzdič volný a kotouč také. Kotouč drží 1 imbus na náboji kola, který povolíš a kotouč uvolníš, nový kotouč nasadíš a pozor na plochy, které k sobě dosedaj, pořádně okartáčovat a i v novém kotouči řádně okartáčovat (darmonova ploška) No pak nasadíš a znovu dotáhneš imbusem. Pokud budeš měnit i desky jako že jo, tak já osobně bych brzdič opět nandal a zezadu brzdiče jsou takový plastový špunty s pístkama, které zajíštují pohyb třmenu. Ty pístky vyšroubuješ (imbus) , sundáš zepředu tu plechovou klipsnu kombinačkama třeba a budeš mít volnej třmen, vyndáš desky, stáhneš píst co stlačuje třmen, jde to třeba truhlářskou svorkou, nasadíš nové desky, nasadíš třmen, přišroubuješ pístky a nasadíš ten přední plech. No snad jsem na nic nezapomněl, ale vcelku je to jednoduché

a darmonovu plochu podle me nevycistis kartacem .. bral jsem na to vrtacku s dratakem .. jinak to furt nebylo ono ...
petr
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
JJ jasný že vrtačka je lepší ale kartáč je základ pro někoho kdo nemá 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Darmon je člen, nebo byl člen který vyzdvihoval vyleštění těchto ploch, aby nebyl problém po pár km že jsou zvlněný kotouče a proto takový názevsrle píše:darmonova plocha?



E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Klubové ID: 1123
- Kontaktovat uživatele: