Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

8-pístové brzdy D2

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od milanm3 »

Máte někdo zkušenosti s předními brzdami od D2, které mají 8 pístků? Mám je tu v krabici, ale pístky mají menší průměr, než by se očekávalo... A pokud někdo máte, kolik kilometrů vám vydrží ty gufera kolem pístků? Nebudu s tím jezdit v zimě, natož ve sněhu, ale prostě se mi to nezdá.
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#2 Příspěvek od srle »

jestli je nechces ja se jich ujmu!
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milanm3 »

srle píše:jestli je nechces ja se jich ujmu!


:D Chci je nejdřív aspoň vyzkoušet, ale nechci to rozvěsit v první zatáčce na motodromu :)
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od milanm3 »

srle píše:jestli je nechces ja se jich ujmu!


jinak cena cca 30tis :) Ale když budou fungovat, budu mít k mání origoš přední brzdy M3 :)
pilot504
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pát 11.03.2005 01:00
Bydliště: Č.B.

#5 Příspěvek od pilot504 »

A kolik maji průměr pístků?
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od milanm3 »

pilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?


Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mm
pilot504
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pát 11.03.2005 01:00
Bydliště: Č.B.

#7 Příspěvek od pilot504 »

milanm3 píše:
pilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?


Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mm


No, tak to je normální...jak bys tam naskládal větší pístky, když jsou 4 vedle sebe? Ještě ti musí zůstat materiál mezi nima, kvůli pevnosti. Vůbec bych se toho nebál!

Pleskni sem aspoň nějakou fotku ať je můžeme omrknout :wink:
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT

#8 Příspěvek od lupik »

Obrázek
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od milanm3 »

pilot504 píše:
milanm3 píše:
pilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?


Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mm


No, tak to je normální...jak bys tam naskládal větší pístky, když jsou 4 vedle sebe? Ještě ti musí zůstat materiál mezi nima, kvůli pevnosti. Vůbec bych se toho nebál!

Pleskni sem aspoň nějakou fotku ať je můžeme omrknout :wink:


To s tím matrošem mě napadlo taky, ale ten brzdič je natolik velkej, že by se klidně o něco málo větší vlezly. Fotku vnitřku nemám, zatím jen brzdič zvenku: http://www.dovrchu.cz/tmp/brzdy/dsc_0070.jpg
pilot504
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pát 11.03.2005 01:00
Bydliště: Č.B.

#10 Příspěvek od pilot504 »

Pěkný kusadla :D !!! Abys někde nešel přes "volamt" :lol:

Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě! :wink:

Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí.... :P
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od milanm3 »

pilot504 píše:Pěkný kusadla :D !!! Abys někde nešel přes "volamt" :lol:

Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě! :wink:

Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí.... :P


No vono to bude na autě, který má cca 1150kg... To je skoro počítat s tím, že člověk zabrzdí a půjde na boudu přes předek :D
pilot504
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pát 11.03.2005 01:00
Bydliště: Č.B.

#12 Příspěvek od pilot504 »

milanm3 píše:
pilot504 píše:Pěkný kusadla :D !!! Abys někde nešel přes "volamt" :lol:

Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě! :wink:

Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí.... :P


No vono to bude na autě, který má cca 1150kg... To je skoro počítat s tím, že člověk zabrzdí a půjde na boudu přes předek :D



No to teda!! :lol: Hihi tak při téhle váze bych se o brzdný učinek opravdu nebál!!
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milanm3 »

pilot504 píše:No to teda!! :lol: Hihi tak při téhle váze bych se o brzdný učinek opravdu nebál!!


Ono nejde ani tak o váhu, ale o to, že dobržďovat budu z vysokých rychlostí :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#14 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-) ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic :-) kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od milanm3 »

Hanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-) ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic :-) kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci :wink:


S válcem si ještě budu muset hrát :) Budu muset hodit polovinu na předek a polovinu na zadek a případně ten předek nebo zadek utlumit mírně ventilem (to je potřeba otestovat v praxi).

A proč nenechávám sériovky? Sice je to na závody do vrchu, kde se "moc" nebrzdí, ale ono brzdit 80m před zatáčkou nebo 50m před zatáčkou znamená rozdíl třeba 2 sekundy v cíli... A v konkurenci, kde se bojuje o každou setinu.... Taky se chci svézt na okruhu a bojim se, že by ty sériovky (i když jsou dobrý) nevydržely šest hodin v kuse....
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#16 Příspěvek od srle »

proc nikde nedelaj nejake studentske slevy na ty brzdy? :-)
lupik
Registrovaný
Příspěvky: 1277
Registrován: sob 12.07.2003 00:00
Bydliště: KT

#17 Příspěvek od lupik »

srle píše:proc nikde nedelaj nejake studentske slevy na ty brzdy? :-)


studenti maj chodit do školy a ne jezdit okruhy, proto žádna sleva :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Huska »

milanm3 píše:
Hanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-) ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic :-) kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci :wink:


S válcem si ještě budu muset hrát :) Budu muset hodit polovinu na předek a polovinu na zadek a případně ten předek nebo zadek utlumit mírně ventilem (to je potřeba otestovat v praxi).

A proč nenechávám sériovky? Sice je to na závody do vrchu, kde se "moc" nebrzdí, ale ono brzdit 80m před zatáčkou nebo 50m před zatáčkou znamená rozdíl třeba 2 sekundy v cíli... A v konkurenci, kde se bojuje o každou setinu.... Taky se chci svézt na okruhu a bojim se, že by ty sériovky (i když jsou dobrý) nevydržely šest hodin v kuse....


myslím že důležitější než samotný brzdiče jsou kotouče/ destičky ... proto většina mění brzdiče až později když zjistí že se destičky začínají kroutit a nebrzdí celou plochou nebo že se jim do brzdiče nevlezl kotouč..... proto si myslím že na závodech do vrchu rozdíl účinku mezi brzdiči nepoznáš .... spíše poznáš rozdíl ve váze proti původním brzdám ... každopádně ti moc fandím a těším se až pojedeš ecce homo :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#19 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni? :-)


Ja znam lidi ktery je nemenej ani posledni :-)
milanm3
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od milanm3 »

Huska píše:myslím že důležitější než samotný brzdiče jsou kotouče/ destičky ... proto většina mění brzdiče až později když zjistí že se destičky začínají kroutit a nebrzdí celou plochou nebo že se jim do brzdiče nevlezl kotouč..... proto si myslím že na závodech do vrchu rozdíl účinku mezi brzdiči nepoznáš .... spíše poznáš rozdíl ve váze proti původním brzdám ... každopádně ti moc fandím a těším se až pojedeš ecce homo :wink:


Na EH se sejdeme maximálně mezi divákama, licence mi nepovoluje start na podniku ME, i kdyz jeho soucasti je MCR.

K tem rozmerum - vzal jsem kotouc 330mm, ty "kusadla" pojmou az 356mm. Vzal jsem to po tom, co me svezl mladej Kopeckej ve Fabii WRC a cejtil jsem, jak se brzdi ze 130km/h na 30-ti metrech :lol:
Odpovědět