Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
8-pístové brzdy D2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pát 11.03.2005 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 448
No, tak to je normální...jak bys tam naskládal větší pístky, když jsou 4 vedle sebe? Ještě ti musí zůstat materiál mezi nima, kvůli pevnosti. Vůbec bych se toho nebál!milanm3 píše:Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mmpilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?
Pleskni sem aspoň nějakou fotku ať je můžeme omrknout

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
To s tím matrošem mě napadlo taky, ale ten brzdič je natolik velkej, že by se klidně o něco málo větší vlezly. Fotku vnitřku nemám, zatím jen brzdič zvenku: http://www.dovrchu.cz/tmp/brzdy/dsc_0070.jpgpilot504 píše:No, tak to je normální...jak bys tam naskládal větší pístky, když jsou 4 vedle sebe? Ještě ti musí zůstat materiál mezi nima, kvůli pevnosti. Vůbec bych se toho nebál!milanm3 píše:Hele, to musím vzit šupleru a změřit, ale od oka odhaduju 20-30mmpilot504 píše:A kolik maji průměr pístků?
Pleskni sem aspoň nějakou fotku ať je můžeme omrknout
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
No vono to bude na autě, který má cca 1150kg... To je skoro počítat s tím, že člověk zabrzdí a půjde na boudu přes předekpilot504 píše:Pěkný kusadla!!! Abys někde nešel přes "volamt"
![]()
Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě!![]()
Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: pát 11.03.2005 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 448
milanm3 píše:No vono to bude na autě, který má cca 1150kg... To je skoro počítat s tím, že člověk zabrzdí a půjde na boudu přes předekpilot504 píše:Pěkný kusadla!!! Abys někde nešel přes "volamt"
![]()
Ty jsou z hliníku? Nebo nějaké ty lehké slitiny, ne? Taky nezapomeň, že jdou 4 proti sobě!![]()
Koukej je namontovat a dát nám vědět jak to brzdí....
No to teda!!

muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni?
ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic
kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci 



“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
S válcem si ještě budu muset hrátHanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni?ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic
kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci

A proč nenechávám sériovky? Sice je to na závody do vrchu, kde se "moc" nebrzdí, ale ono brzdit 80m před zatáčkou nebo 50m před zatáčkou znamená rozdíl třeba 2 sekundy v cíli... A v konkurenci, kde se bojuje o každou setinu.... Taky se chci svézt na okruhu a bojim se, že by ty sériovky (i když jsou dobrý) nevydržely šest hodin v kuse....
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
myslím že důležitější než samotný brzdiče jsou kotouče/ destičky ... proto většina mění brzdiče až později když zjistí že se destičky začínají kroutit a nebrzdí celou plochou nebo že se jim do brzdiče nevlezl kotouč..... proto si myslím že na závodech do vrchu rozdíl účinku mezi brzdiči nepoznáš .... spíše poznáš rozdíl ve váze proti původním brzdám ... každopádně ti moc fandím a těším se až pojedeš ecce homomilanm3 píše:S válcem si ještě budu muset hrátHanz píše:muzu se jen zeptat, proc celkem dost lidi meni seriove brzdy az jako posledni?ze by to bylo tim, ze staci v klidu na seriovou vahu a kdyz auto jeste odlehcis... tim ale nerikam, ze tyhle nebrzdi vic
kazdopadne dej vedet, jak jsi to trefil vuci hlavnimu b. valci
Budu muset hodit polovinu na předek a polovinu na zadek a případně ten předek nebo zadek utlumit mírně ventilem (to je potřeba otestovat v praxi).
A proč nenechávám sériovky? Sice je to na závody do vrchu, kde se "moc" nebrzdí, ale ono brzdit 80m před zatáčkou nebo 50m před zatáčkou znamená rozdíl třeba 2 sekundy v cíli... A v konkurenci, kde se bojuje o každou setinu.... Taky se chci svézt na okruhu a bojim se, že by ty sériovky (i když jsou dobrý) nevydržely šest hodin v kuse....





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Na EH se sejdeme maximálně mezi divákama, licence mi nepovoluje start na podniku ME, i kdyz jeho soucasti je MCR.Huska píše:myslím že důležitější než samotný brzdiče jsou kotouče/ destičky ... proto většina mění brzdiče až později když zjistí že se destičky začínají kroutit a nebrzdí celou plochou nebo že se jim do brzdiče nevlezl kotouč..... proto si myslím že na závodech do vrchu rozdíl účinku mezi brzdiči nepoznáš .... spíše poznáš rozdíl ve váze proti původním brzdám ... každopádně ti moc fandím a těším se až pojedeš ecce homo![]()
K tem rozmerum - vzal jsem kotouc 330mm, ty "kusadla" pojmou az 356mm. Vzal jsem to po tom, co me svezl mladej Kopeckej ve Fabii WRC a cejtil jsem, jak se brzdi ze 130km/h na 30-ti metrech
