Chci ted davat polosyntetiku jelikož ted jezdim na minerál. Máte s touto výměnou někdo zkušenost? myslím jako pročištění motoru apod. Díky moc
Ukazatel výměny oleje e36
-
BOHHy
-
Koby
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
-
BOHHy
-
Koby
- Registrovaný
- Příspěvky: 1352
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Praha
A na to konto jsem slyšel, že ten origo hajzl neni nic jinýho, než propojovací drát v šasi kde máš talčítko Stand by a možnost nastavit si co chceš vynulovat..Bajzik píše:já to slyšel také ale vždy to bylo od lidí co na to maj ten origo hajzlKoby píše:Prej to můžeš tim propojovánim přes drát komplet odpálitCo je na tom pravdy nevim.
já nevim, já sem to nuloval nedávno a vpohodě.
-
Ajwori
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1016
-
Hanz318iS
- Registrovaný
- Příspěvky: 585
- Registrován: úte 20.02.2007 01:00
- Bydliště: Libčice nad Vltavou
- Klubové ID: 1862
-
Ajwori
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: stř 12.04.2006 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Klubové ID: 1016
-
Standa_Ov
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned 27.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
Za stovku jsem si to nechal v ( http://www.sotea.cz/index.php?page=autoservis )vynulovat a v garáži jsem si tam dal 5W40 plnou sin. a new olej filter. HotovoBOHHy píše:Aaahoj . Koupil jsem BMW e36 rv.96 a chci měnit olej . Je nutné jezdit do servisu kvůli nulaci ukazatele výměny oleje nebo si to počítač přebere sám?
Chci ted davat polosyntetiku jelikož ted jezdim na minerál. Máte s touto výměnou někdo zkušenost? myslím jako pročištění motoru apod. Díky moc
-
coupe328
- Registrovaný
- Příspěvky: 1129
- Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzen
- Klubové ID: 94
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
dle postupu to jde dobře, ale nesmíš se splést a vyzkratovat jiné piny. Osobně jsem viděl "machra" který to dělal "100x" a ukazoval to na svém autě dalším a začalo se mu kouřit palubovky a auto pak nemohl nastartovat. Ono je logické když se je to diagnostichá zásuvka a vedou z ní kabely do řídících jednotek motoru/centrálu/ ABS atd... že je při špatném zapojení je riziko poškození jiných součástí
-
Mafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 115
- Registrován: ned 05.11.2006 01:00
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
-
320i
- Registrovaný
- Příspěvky: 1528
- Registrován: úte 06.06.2006 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 665
-
Slid
- Registrovaný
- Příspěvky: 4511
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Klubové ID: 1699
Tohle je návod co zaručeně funguje jak dal např.EKO
dělám to vždy kusem kabelu, ale kostřím o kasli, ale to je úplně jedno.
Nikdy žádný problém, piny v zásuvce jsou jasně popsané a když je někdo blbej a použije jiné tak je to jeho blbost, je toho tady o nulovaní fakt dost nebo i v Tech. encyklopedii, stačí pouze hledat a neřešit kraviny.

1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.
2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti.
dělám to vždy kusem kabelu, ale kostřím o kasli, ale to je úplně jedno.
Nikdy žádný problém, piny v zásuvce jsou jasně popsané a když je někdo blbej a použije jiné tak je to jeho blbost, je toho tady o nulovaní fakt dost nebo i v Tech. encyklopedii, stačí pouze hledat a neřešit kraviny.

1.Nulovani pri upozorneni olejovy servis:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 3 sekund.
2.Nulovani pri upozorneni inspekce:
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
3.Nulovani pri upozorneni inspekce+vymena brzdove kapaliny (symbol hodin)
zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund, vypnout zapalovani, pockat 20 sekund, zapnout zapalovani, nestartovat, spojit pin 7 s ukostrovacim pinem (pin 19) nebo s ukostrenim v motorovem prostoru na dobu cca 12 sekund.
Cas musi byt presne dodrzen, jinak nulovani nefunguje.
!Pozor, propojovaci drat vzdy nejdrive spojit s ukostrenim, aby se predeslo prepeti.
-
BOHHy
-
askul11
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: ned 24.09.2006 00:00
